somaleita vieläkään....missä vika? Liian pieni korvaus "työstä"?
Ei ole näkynyt mansikkapelloilla
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Torilta saa kaikkea, ei tarvi mennä raatamaan pelloille. Rahaahan meillä on senverran, että maksamme marjatkin itse.
- Anonyymi
"Ei ole näkynyt mansikkapelloilla
somaleita vieläkään....missä vika? Liian pieni korvaus "työstä"?
Ei se mansikankeruun koppapalkan urakkatyö ole kenellekään tuotavaa, kun keskimääräinen tuntipalkka on noin 6€/tunnissa A-Studion haastattelemien parikymppisten liikunnallisten ja ahkerien neitojen mukaan. Jopa keskimääräinen 8€/tunti maatalouden halpapalkkakausityö tuottaa paremmin. Yleensä on tottunut siihen että urakkatyöllä tienaa paremmin, mutta ei mansikkaa poimien.
- Anonyymi
Kela maksaa paremmin.
- Anonyymi
5833kk kyllähän tulevat
- Anonyymi
Ovat liian koulutettuja moniosaajia.
- Anonyymi
Koneinsinööri korkean kapasiteetin työ ei käy väsyttää
- Anonyymi
Me käydä työssä joka ikine paiva, kelasa.
- Anonyymi
Näitähän tuotiin tänne täyttämään työllisyys vajetta. Kelassa roikkuvat jokainen. Itä-eurooppalaiset ja thaimaalaiset sentään tekevät jotain.
- Anonyymi
Mikä maa sellainen on, joka laittaa kunniavieraansa töihin. Suomalaiset maksavat velkaansa.
- Anonyymi
somali ja
työnteko
ei mahdu samalle riville- Anonyymi
400€ vara pelata pelikoneita mistä tuo raha tulee sitten pelisalissa rulettia
- Anonyymi
Mansikat voi jättää poimimatta myös suomalaisilta, mitään haittaa siitä ei ole kuitenkaan.
Töitä tekevä somppu? Mikä ihmeen taruolento sellainen on?
Mitä mieltä? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798