Marsu ei liiku, syö tai juo!

Anonyymi

Meidän 8,5 vuotias marsu on mököttänyt koko päivän mökissään! Eilen keskipäivällä hän teki samaa mutta ajattelin että hän olisi ehkä vain väsynyt. Nyt huomasin että marsun takapäästä tulee välillä hiukan verta eikä tämä syö tai juo melkein yhtään..!!! Nostin marsun pari kertaa pois häkistä eikä hän pannut vastaan niinkuin yleensä. Eläinlääkärissä käytiin muutama viikko sitten talipatin takia ja lääkäri siinä tutki myös koko marsun tunnustellen myös sisuksia. Silloin hän sano että mummo oli todella hyvä kuntoinen noin vanhaksi eikä mitään ongelmia löytynyt. Mulla ei ole mahdollista viedä tätä marsua tänään lääkäriin ja viikonloppuna taas ei pääse. Pystynkö kotona tekemään mitään marsun avuksi? Alan nyt heti tekemään tälle velliä pakko syöttöä varten. Jos teillä on jotain kokemuksia samankaltaisista jutuista, Kertokaa.

3

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään marsu oli aivan samanlainen paitsi että tämä horjuu kun liikkuu eikä mummeli liiku kyllä melkein yhtään. Vanhemmat sitä mieltä että ei olla menossa eläinlääkäriin koska marsu on niin vanha ja eläinlääkäri ei kuullemma voi muuta kun lopettaa. Itse oon eri mieltä mutta näin lapsena en pysty viedä itse...

      • Anonyymi

        Noh, voit kertoa vanhemmille, että eläinsuojelulaki vaatii eläinlääkärille menoa tai asianmukaista lopetusta eläimille, jotka apua tarvitsevat. Eläinsuojelulain rikkominen on tietenkin laitonta, joten vanhempasi ovat kaulaansa myöten lirissä, jos asiasta eteenpäin ilmoitetaan. Jollei tällainen "pikkujuttu" kiinnosta vanhempiasi, niin antakaa olla tasan viimeinen elukka, jonka otatte rääkättäväksenne. Elukat ovat tuntevia olentoja, joiden on laitonta antaa kärsiä ja kuolla itsekseen pois kituen. Eli kyllä sinne lekurille on vain mentävä ja välittömästi, siitä ei pääse mihinkään.


      • Anonyymi

        Ikävä kyllä eläinlääkäriä se tarvitsisi. Vaikka kyseessä olisikin tapaus että lääkäri ei voi muuta kuin lopettaa, jota marsu ei välttämättä ole voi olla että sillä onkin jokin jonka voi parantaa, niin on eläinsuojelulain vastaista evätä siltä lääkärissä käynti =/ koska se kärsii.
        Yritä vielä puhua asiasta vanhempiesi kanssa asiallisesti, tuskin hekään haluavat että marsu joutuu ylenpalttisesti kärsimään, se menee jo eläinrääkkäyksen puolelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe