Elämä masentaa.

Anonyymi

Täälä 35 v mies jolla asiat huonosti. Olen masentunut. Ei koskaa ollut töitä pitempään. Tehnyt pätkätöitä. Nykyää työtön. Talous ongelmia. En omista yhtää kavereita. Naiset ei musta kiinnostu. Ihan ok mielestä komea olen ja pitkä. En saa mitää terapiaa. Syön välillä mirtsapiinia kun unirytmi sekasin. Mieliala paha ja ketää ei kiinnosta et oon ees olemas. Ihmiset haukkuu mua. Ei tätä paskaa jaksa enään.

135

2419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon jatkuvasti yksin. En tykkää tästä elämästä. Yksinäinen. Äitiä vaa nään. Hänkaa ei jaksa mua. Masennus todettu ja laaja alaiset oppimisvaikeudet. Työelämästä ei tule mitää. Velkaa pankkiin yli 10 tuhatta. Luottotiedot kunnos. Voin nii huonosti etten jaksa enää. Elämä on vitu tylsää.

      • Anonyymi

        Sama juttu, oon 31-vuotais mies ja muuten samassa tilanteessa paitsi velkaa ei ole. Molemmat vanhemmat kuitenkin jo sairaita eikä nekään enää jaksa mua. En pärjää elämässäni yksin eikä jaksa tätä paskaa enää. Kukaan enää jaksa kuunnella mua ja mun huoliani niin parmpi varmaan tappaa ittensä.

        T: Mies 31 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, oon 31-vuotais mies ja muuten samassa tilanteessa paitsi velkaa ei ole. Molemmat vanhemmat kuitenkin jo sairaita eikä nekään enää jaksa mua. En pärjää elämässäni yksin eikä jaksa tätä paskaa enää. Kukaan enää jaksa kuunnella mua ja mun huoliani niin parmpi varmaan tappaa ittensä.

        T: Mies 31 vuotta

        Taas ihan paska ja kamala kesä yksin.

        Mies 31 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, oon 31-vuotais mies ja muuten samassa tilanteessa paitsi velkaa ei ole. Molemmat vanhemmat kuitenkin jo sairaita eikä nekään enää jaksa mua. En pärjää elämässäni yksin eikä jaksa tätä paskaa enää. Kukaan enää jaksa kuunnella mua ja mun huoliani niin parmpi varmaan tappaa ittensä.

        T: Mies 31 vuotta

        No oon ite 32wee nainen, joka kärsii pakko-oireista ja masennuksesta ja joo, käytän psyyken lääkkeitä jne. Kärsin myös ajoittain itsetuhoisista ajatuksista, mutta en halua silti luovuttaa.........Itsetunto on perseestä revitty, mutta sitä voi aina kehittää............;))
        Inhoan tuota ihmisten kauniiksi ja rumiksi luokittelua, kun jokainen ihminen on eri näköinen kuin toinen ja se, että jonkun mielestä nyt ois ruma, se ei tarkota, että ois sitä jonku toisen mielestä............Suhtaudun miehiin pienellä varauksella - ikäviä kokemuksia, koulukiusaamista jne, päivärytmi on meikällä ihan perseestä revitty, mutta ei oo helppoo säätää unettavien pillereiden kanssa ja ajatus perheen perustamisesta ahdistaa, koska pelkään, että mun kohalla lapsi otettaisiin huostaan, hyvä, kun jaksan jotenkin itestäni huolehtia ja en ole parisuhteessa............Ymmärrän masennuksen tunteen hyvin , mutta mua on sanottu sinnikkääksi enkä halua luovuttaa...........:))
        En itekkään pidä itteeni aina kauniina, mutta oon opetellu hyväksymään itteni semmosena ku oon, koska en valitettavasti pysty millään taikakonstilla muuttamaan itteeni toisen näköseks ihmiseks ku miltä nyt näytän eikä mun mielestä pidäkkään..........
        On hyvä, että viehättää muita ihmisiä, mutta ei voi olla virheetön ja täydellinen eikä pelkkä ulkonäkö oo ainut tärkee tekijä parisuhdemarkkinoilla saatana............Oon saanu kuulla ikäviä kommentteja mun pakko-oireista, mutta en jaksa enää välittää, oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä sekamelskana, mikä musta on kehittyny tähä ikävuoteen mennessä............Ei itsemurhaa kannata tehä, ku sitä kuolee joka tapauksessa muutenki ennemmin tai myöhemmin, joo elämä ei ole helppoa, mutta se, mikä ei tapa, se vahvistaa.............Oon ite ollu aikoinaan itsetuhoinen - parikymppisenä ja monesti mun sisko, vanhempi pelasti mun hengen ja lähetti ambulanssin mulle, ku viiltelin ja otin pari kertaa yliannostuksen lääkkeitä ja sit päätin lopettaa kaiken itteni rankaisemisen ja vahingoittamisen, koska en jaksa sitä paskaa enää..............Parempi vaan hyväksyä ittensä sellasena ku on ja näyttää, ku ei voi olla täydellinen.............Mun kaveri on kuvaillu mua jopa herttaseks sekopääks ja sellanen oon ja ylpee siitä............;))D


      • Anonyymi

        Mistä olet varma,ettei äitisi jaksa sinua? ,itsellä on masentunut poika ,aikuinen ja todellakin jaksan häntä. Joka päivä viestitään ja nähään sitten välillä livenä! Ja rakastan häntä kuten kaikkia lapsiani yhtä paljon ikuisesti👍Kyllä äitiisi rakastaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet varma,ettei äitisi jaksa sinua? ,itsellä on masentunut poika ,aikuinen ja todellakin jaksan häntä. Joka päivä viestitään ja nähään sitten välillä livenä! Ja rakastan häntä kuten kaikkia lapsiani yhtä paljon ikuisesti👍Kyllä äitiisi rakastaa sinua.

        KOSKA HÄN SANOI OOT TOSI ONGELMATAPAUS JA RASKAS, VALITAT VAA JA SAAT POTKUJA TÖISTÄ ET PÄRJÄÄ MISSÄÄ SUA EI KIINNOSTA MIKÄÄ. HAUKUT IHMISIÄ SANOI ETTEI JAKSA ENÄÄ ETTÄ MUN PITÄS LAITOSHOITOON JA UNOHTAA HÄNET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon ite 32wee nainen, joka kärsii pakko-oireista ja masennuksesta ja joo, käytän psyyken lääkkeitä jne. Kärsin myös ajoittain itsetuhoisista ajatuksista, mutta en halua silti luovuttaa.........Itsetunto on perseestä revitty, mutta sitä voi aina kehittää............;))
        Inhoan tuota ihmisten kauniiksi ja rumiksi luokittelua, kun jokainen ihminen on eri näköinen kuin toinen ja se, että jonkun mielestä nyt ois ruma, se ei tarkota, että ois sitä jonku toisen mielestä............Suhtaudun miehiin pienellä varauksella - ikäviä kokemuksia, koulukiusaamista jne, päivärytmi on meikällä ihan perseestä revitty, mutta ei oo helppoo säätää unettavien pillereiden kanssa ja ajatus perheen perustamisesta ahdistaa, koska pelkään, että mun kohalla lapsi otettaisiin huostaan, hyvä, kun jaksan jotenkin itestäni huolehtia ja en ole parisuhteessa............Ymmärrän masennuksen tunteen hyvin , mutta mua on sanottu sinnikkääksi enkä halua luovuttaa...........:))
        En itekkään pidä itteeni aina kauniina, mutta oon opetellu hyväksymään itteni semmosena ku oon, koska en valitettavasti pysty millään taikakonstilla muuttamaan itteeni toisen näköseks ihmiseks ku miltä nyt näytän eikä mun mielestä pidäkkään..........
        On hyvä, että viehättää muita ihmisiä, mutta ei voi olla virheetön ja täydellinen eikä pelkkä ulkonäkö oo ainut tärkee tekijä parisuhdemarkkinoilla saatana............Oon saanu kuulla ikäviä kommentteja mun pakko-oireista, mutta en jaksa enää välittää, oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä sekamelskana, mikä musta on kehittyny tähä ikävuoteen mennessä............Ei itsemurhaa kannata tehä, ku sitä kuolee joka tapauksessa muutenki ennemmin tai myöhemmin, joo elämä ei ole helppoa, mutta se, mikä ei tapa, se vahvistaa.............Oon ite ollu aikoinaan itsetuhoinen - parikymppisenä ja monesti mun sisko, vanhempi pelasti mun hengen ja lähetti ambulanssin mulle, ku viiltelin ja otin pari kertaa yliannostuksen lääkkeitä ja sit päätin lopettaa kaiken itteni rankaisemisen ja vahingoittamisen, koska en jaksa sitä paskaa enää..............Parempi vaan hyväksyä ittensä sellasena ku on ja näyttää, ku ei voi olla täydellinen.............Mun kaveri on kuvaillu mua jopa herttaseks sekopääks ja sellanen oon ja ylpee siitä............;))D

        mäkin kärsin masennuksesta, todettu heikkolahjaisuus, mua on kiusattu ja hakattu pienenä, en pärjää työelämässä lukuisia potkuja ja kaikki tuntuu menevän päin vittua, en ees jaksa yrittää. en saa terapiaa ja mitää apua, haluaisin vain kuolla, lisäks oon läski ja ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon ite 32wee nainen, joka kärsii pakko-oireista ja masennuksesta ja joo, käytän psyyken lääkkeitä jne. Kärsin myös ajoittain itsetuhoisista ajatuksista, mutta en halua silti luovuttaa.........Itsetunto on perseestä revitty, mutta sitä voi aina kehittää............;))
        Inhoan tuota ihmisten kauniiksi ja rumiksi luokittelua, kun jokainen ihminen on eri näköinen kuin toinen ja se, että jonkun mielestä nyt ois ruma, se ei tarkota, että ois sitä jonku toisen mielestä............Suhtaudun miehiin pienellä varauksella - ikäviä kokemuksia, koulukiusaamista jne, päivärytmi on meikällä ihan perseestä revitty, mutta ei oo helppoo säätää unettavien pillereiden kanssa ja ajatus perheen perustamisesta ahdistaa, koska pelkään, että mun kohalla lapsi otettaisiin huostaan, hyvä, kun jaksan jotenkin itestäni huolehtia ja en ole parisuhteessa............Ymmärrän masennuksen tunteen hyvin , mutta mua on sanottu sinnikkääksi enkä halua luovuttaa...........:))
        En itekkään pidä itteeni aina kauniina, mutta oon opetellu hyväksymään itteni semmosena ku oon, koska en valitettavasti pysty millään taikakonstilla muuttamaan itteeni toisen näköseks ihmiseks ku miltä nyt näytän eikä mun mielestä pidäkkään..........
        On hyvä, että viehättää muita ihmisiä, mutta ei voi olla virheetön ja täydellinen eikä pelkkä ulkonäkö oo ainut tärkee tekijä parisuhdemarkkinoilla saatana............Oon saanu kuulla ikäviä kommentteja mun pakko-oireista, mutta en jaksa enää välittää, oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä sekamelskana, mikä musta on kehittyny tähä ikävuoteen mennessä............Ei itsemurhaa kannata tehä, ku sitä kuolee joka tapauksessa muutenki ennemmin tai myöhemmin, joo elämä ei ole helppoa, mutta se, mikä ei tapa, se vahvistaa.............Oon ite ollu aikoinaan itsetuhoinen - parikymppisenä ja monesti mun sisko, vanhempi pelasti mun hengen ja lähetti ambulanssin mulle, ku viiltelin ja otin pari kertaa yliannostuksen lääkkeitä ja sit päätin lopettaa kaiken itteni rankaisemisen ja vahingoittamisen, koska en jaksa sitä paskaa enää..............Parempi vaan hyväksyä ittensä sellasena ku on ja näyttää, ku ei voi olla täydellinen.............Mun kaveri on kuvaillu mua jopa herttaseks sekopääks ja sellanen oon ja ylpee siitä............;))D

        joo hyväksyä sellaisena ku on,, ei saa koskaa naista,, ei töitä, on heikkolahjainen hullu, miten tän voi hyväksyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOSKA HÄN SANOI OOT TOSI ONGELMATAPAUS JA RASKAS, VALITAT VAA JA SAAT POTKUJA TÖISTÄ ET PÄRJÄÄ MISSÄÄ SUA EI KIINNOSTA MIKÄÄ. HAUKUT IHMISIÄ SANOI ETTEI JAKSA ENÄÄ ETTÄ MUN PITÄS LAITOSHOITOON JA UNOHTAA HÄNET

        sitten hän haukkuu mua yksinkertaseksi ja tyhmäksi, olen työtön luuseri, ja ongelmatapaus, en tee töitä enkä halua tehdä. unirytmit sekasin ja kaikkee, saatana tässä tulee hulluksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten hän haukkuu mua yksinkertaseksi ja tyhmäksi, olen työtön luuseri, ja ongelmatapaus, en tee töitä enkä halua tehdä. unirytmit sekasin ja kaikkee, saatana tässä tulee hulluksi

        No älä ole tekemisissä tuollaisen lähiomaisen kanssa, eihän tuollasen kuuleminen hyvää tee kenellekään...........Naiset ei kiinnostu.........?
        No täällä olis 1 kiinnostunu sekamelska, jolla on noita ongelmia, joita kuvailin........:))
        Se, että et tee töitä, ei ole niin yksoikoinen asia - oothan sä kuitenki yrittäny hakee töitä ja vaikka niitä hakee, ni ei niitä aina niin vaan saa...........Työnantaja kai se päättää viime kädessä, ottaako töihin vai ei..........Oon ite aika samassa veneessä sun kanssa, itsetunto on niin perseestä ku voi jo töiden hakemiseen, mulla on vielä todettu Aspergerin oireyhtymä ja kielenkehityshäiriö lapsena eli oon syntyny erityislapsena ja perheen nuorin......:/
        Joo, pakko-oireita mulla on nyt joka alueella, suihkussa menee suht. pitkään ja pukeutuminen on hitaampaa kuin toisilla, tunnen itteni kans välillä näiltä osin ongelmatapaukseks ja kummajaiseks, mutta sittenpähän olen sellanen.........
        Oon sinut sen kanssa ja niin kauan kun todellisuuden taju pysyy, oon tyytyväinen........
        Ei munkaan päivärytmi mikään paras oo, käytän itekin unta antavia nappeja, joista mun katsotaan hyötyvän, mutta so what?
        Jos ei oo mihinkään menoa eikä perheenlisäystä yms. ni mitä se haittaa, jos nukkuu vähän pitempään.........
        On mullaki unirytmi ollu tässä sekasin, välillä oon tehny yöllä näitä kotijuttuja, mitä muut tekee päivällä...........:))
        Ei munkaan perhetaustat tod. ole ruusuiset, traumaattinen lapsuus jne.
        Koulukiusaaminen on vaikuttanu mun itsetuntoon tosi paljon, mutta onpahan sen samalla vahvistanu mua henkisesti........)
        Noi toimeentulotukiasiat ja muut lomakeasiat on perseestä, ite oon kuntoutustuella - sairaseläkkeellä ja oon tottunu kitkuttamaan pienillä tuloilla__
        Joo, kukapa ei haluais olla rikas, mutta valitettavasti se raha ei kasva puussa, se pitää jollain keinolla ansaita..........
        Noh, vitun väliä, ku on toimeentulo ja asunto - joillakin ei ole sitäkään........://
        Ymmärrän kyllä sun vitutuksen ja masennuksen tunteet, kyllä niitä mullekin tulee, että elämä kyllästyttää, mutta vain ite voi muuttaa ja vaikuttaa omaa elämäänsä.........
        En ainakaan ite halua luovuttaa, vaikka kyllä mullakin tulee itsetuhoisia ajatuksia pintaan, kun sattuu joku vastoinkäyminen........Johtuu paljolti mun huonosta itsetunnosta eikä sen parantaminen nyt ihan hetkessä tapahdu........
        Miehistä näin yleensä, että en välitä miehistä, jotka suhtautuu mt- ongelmaisiin ennakkoluuloisesti ja sivistymättömästi, multa on kysytty, että oonko ns. normaali, ku mainitsin, että mulla on kans psyykkisiä ongelmia, no nykyään vastaan siihen kyynisesti ja sarkasmilla, että oon herttanen sekopää, hauska tutustua.........;)
        Se, miten se toinen ottaa sen, on sen oma ongelmansa, ei mun.........
        Ne ihmiset, joilla ei ole itellään ollut mitään masennusta yms. muuta, eivät ole henkisesti yhtä vahvoja ja kokeneita kuin ne, jotka on masennuksen sairastanu tai vaikka psykoosin mun mielestä.........T. 32-vuotias ujo sekasotku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOSKA HÄN SANOI OOT TOSI ONGELMATAPAUS JA RASKAS, VALITAT VAA JA SAAT POTKUJA TÖISTÄ ET PÄRJÄÄ MISSÄÄ SUA EI KIINNOSTA MIKÄÄ. HAUKUT IHMISIÄ SANOI ETTEI JAKSA ENÄÄ ETTÄ MUN PITÄS LAITOSHOITOON JA UNOHTAA HÄNET

        Niin. Kyllä vaikuttaisi siltä että äidillä on mitta täynnä ja voimavarat menneet. Voi olla raskasta hänellekin kun tuntee itsensä avuttomaksi. Masennus vie niin paljon voimia, ei pelkästään itseltä vaan myös läheisiltä. Ja mikä pahinta, jos tuntee että on kaikkensa tehnyt ja ei osaa enempää auttaa. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kyllä vaikuttaisi siltä että äidillä on mitta täynnä ja voimavarat menneet. Voi olla raskasta hänellekin kun tuntee itsensä avuttomaksi. Masennus vie niin paljon voimia, ei pelkästään itseltä vaan myös läheisiltä. Ja mikä pahinta, jos tuntee että on kaikkensa tehnyt ja ei osaa enempää auttaa. :/

        Joo ei se jaksa enää mua ollenkaan ku oon työtön en käy töissä ja mitään. Rahattomana ruinaan häneltä rahaa ja oon tyhmä ja hyvin vaikee ongelmatapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei se jaksa enää mua ollenkaan ku oon työtön en käy töissä ja mitään. Rahattomana ruinaan häneltä rahaa ja oon tyhmä ja hyvin vaikee ongelmatapaus

        Sinä olet hyväksynyt tilanteesi etkä halua parempaa itsellesi, joten ymmärrän hyvin äidin voimattomuuden. Sinua ei oikein voi auttaa. Sinun on tehtävä se itse, mutta kun et halua.
        Mieti miten kiltti äitisi on, kun elättää sinua. Voisit olla edes hieman kiitollisempi häntä kohtaan jos nyt et töissä käy tai rahaa ruinaat.


    • Anonyymi

      Olen pohjalla elämäs. On sairauksia ja niille en voi mitää. Töistä ei tule mitää. Työsuhteet ei pysy. Tai saan potkuja. Tulee karenssi tai vastaavaa. Oon tosi yksin. Lenkkeilen päivät ja välillä salilla. Silti oon iha yksin. Ei tällästä elämää jaksa enää.

    • Anonyymi

      Toiset kyllä saa tyttöystäviä. Pääsee elämäs eteenpäin. Työt pysyy jne rahaa on. No jotkut on vaa läpi elämänsä yksin ja luusereita.

    • Anonyymi

      Tuntuu että olen aivan toivoton tapaus. Työt ei pysy. Saan potkuja. ei kavereita. Naiset ei mua kattele. Ku mä en kelpaa. Kaikki vain rahan perässä nirppanokat...

      • Anonyymi

        Miksi saat potkuja?
        Ja mistä töistä?
        Haluan itse hakea töitä ja kiinnostaa senkin takia.


      • Anonyymi

        Ole kiitollinen ettei sellaiset nirppanokat ole riesanasi! Kun on iso talovelka sellaisen kanssa, vaatimukset vain kasvavat, mikään ei riitä.


    • Anonyymi

      Miten tätä elämää jaksaa. Taistelua laskujen sossunkaa. En saa töitä. 15 tuhatta pankkiin velkaa. Auto iha ok pelaa. Pankin rahalla. En saa velkoja lyhennettyä. Lukuisia potkuja. Paperit silkkaa paskaa. Ei naisia kiinnosta ja ruma en ole. Mut en vain kelpaa.. en ole mikään läski ja ruma
      Silti en kelpaa.

    • Anonyymi

      Nykyään huomannu et ulkomaalaiset naiset kyllä kelpaa. Ja koulutetu miehet jolla on rahaa. Kaikilla ei ole semmoista elämää.. vituttaahan se ku ei saa naista ja rakkautta kun on ongelmatapaus.

      • Anonyymi

        Mieti ensin itseäsi, ihan ensin siivoa kotisi, en väitä, että se on sotkuinen, mutta sen siivoaminen auttaa näkemään uudella tavalla. Enkä tarkoita kaiken pois heittämistä, vain siivoamista ja järjestelyä.
        Sitten kun koti on siisti ja järjestyksessä... Pyyhi myös pölyt... Sitten, pese kaikki vaatteesi, järjestä ne kaappiin.
        Sitten, tee hyvää ruokaa.

        Olosi on jo parempi ja aivosi muokkautumiskykyisemmässä tilassa.

        Sitten mieti mitä itse haluat, mitä voit itse tehdä.
        Naisia et voi taikoa, joten mieti jotain muuta.
        Sen jälkeen nuku hyvin.

        Äläkä juo liikaa ja vaikka muutaman joisitkin, niin juo vain muutama.

        Rakenna arkipäiviisi tekemistä. Mitä tekemistä, se riippuu persoonastasi. Mitä se voisi olla? Mitkä asiat sitä estää? Miten niitä esteitä saa ylitettyä?

        Lempeydellä, kukkakimpun kerännyt <3


    • Anonyymi

      Vittu tätä pask elämää. Vetäis ittensä hirtee. Oon tyhmä yksinäinen. 15 tuhatta velkaa. Halpa auto. Ei oo rahaa. Ei koskaa ollu työpaikkaa
      20 työpaikkaa. Lukuisia potkuja epäonnistumisia. En syö lääkkeitä. En käy terapiassa. Naisia oli ennen. Mul elämä nii pahasti jumissa että oon ite pilannu elämäni.

    • Anonyymi

      Oon 35 v mies. Tuntuu että oon niin jumissa ettei tästä nousta ollenkaan.

      • Anonyymi

        Oletko se sama 35-v. mies?


      • Anonyymi

        Aina pystyy nousemaan, jos vaan haluaa.............Kyl mustaki tuntuu välillä, ettei kukaan hullukaan haluais munkaa parisuhteeseen, ku oon iteki mt-ongelmainen -nainen ja jaksaminen on, mitä on, mutta se, ettei kukaan kiinnostu, ei pidä paikkaansa.............
        Ite omaan kans niin paskan itsetunnon ku olla ja voi jo töitten hakemiseen, mutta noh pitää yrittää vaan arvostaa itteensä..........:II


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina pystyy nousemaan, jos vaan haluaa.............Kyl mustaki tuntuu välillä, ettei kukaan hullukaan haluais munkaa parisuhteeseen, ku oon iteki mt-ongelmainen -nainen ja jaksaminen on, mitä on, mutta se, ettei kukaan kiinnostu, ei pidä paikkaansa.............
        Ite omaan kans niin paskan itsetunnon ku olla ja voi jo töitten hakemiseen, mutta noh pitää yrittää vaan arvostaa itteensä..........:II

        Sanotaan näin että ongelmainen nainen on eri asemassa kuin ongelmainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan näin että ongelmainen nainen on eri asemassa kuin ongelmainen mies.

        No on varmasti joo, mutta tarkotan, että pohjalta voi aina nousta ylöspäin, jos vain haluaa ja ite niin päättää, vaikka se ei nyt aina tunnukaan siltä.........
        Joo, oon itekin ollu pohjalla ja taloudelliset ongelmat ei oo kivoja eikä sossun tuilla kitkuttelu tai näin yleensä pienillä tuloilla, mutta kyllä Suomessa onneks on mahdollisuus nähin yhteiskunnan avustuksiin, jos ei töissä ole.
        Ja joo, toi, että kukaan ei susta muka kiinnostuis, olkoon sitten mies tai nainen, ei pidä paikkaansa. Aina löytyy ihmisiä, jotka kiinnostuu ja joita miellyttää sellasena kuin on.
        Ei se pelkkä ulkonäkö ole ainut tärkee tekijä parisuhdemarkkinoilla, se ei ikävä kyllä riitä onnelliseen parisuhteeseen.......
        Ite en jaksa enää mollata itteeni ulkonäön perusteella, oon tällanen ku oon ja piste.........En voi vittu muuttaa itteeni toisen näköiseks enkä jaksa välittää.
        En ite pitäis miehessä sitä ulkonäköä niin ykköstekijänä, että pitää olla joku saatanan kansikuvapoika, ku edelleenkin ihmisiä on eri näköisiä ja kokoisia, mikä on mun mielestä vaa hyvä........Salam, viikonlopun jatkoja ja voimia masentuneille........:-I)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on varmasti joo, mutta tarkotan, että pohjalta voi aina nousta ylöspäin, jos vain haluaa ja ite niin päättää, vaikka se ei nyt aina tunnukaan siltä.........
        Joo, oon itekin ollu pohjalla ja taloudelliset ongelmat ei oo kivoja eikä sossun tuilla kitkuttelu tai näin yleensä pienillä tuloilla, mutta kyllä Suomessa onneks on mahdollisuus nähin yhteiskunnan avustuksiin, jos ei töissä ole.
        Ja joo, toi, että kukaan ei susta muka kiinnostuis, olkoon sitten mies tai nainen, ei pidä paikkaansa. Aina löytyy ihmisiä, jotka kiinnostuu ja joita miellyttää sellasena kuin on.
        Ei se pelkkä ulkonäkö ole ainut tärkee tekijä parisuhdemarkkinoilla, se ei ikävä kyllä riitä onnelliseen parisuhteeseen.......
        Ite en jaksa enää mollata itteeni ulkonäön perusteella, oon tällanen ku oon ja piste.........En voi vittu muuttaa itteeni toisen näköiseks enkä jaksa välittää.
        En ite pitäis miehessä sitä ulkonäköä niin ykköstekijänä, että pitää olla joku saatanan kansikuvapoika, ku edelleenkin ihmisiä on eri näköisiä ja kokoisia, mikä on mun mielestä vaa hyvä........Salam, viikonlopun jatkoja ja voimia masentuneille........:-I)

        nO VITTUAKO KELPAA OLEN KAIKKIA NAISIA YRITTÄNY JA LUKUISIA, EN JAKSA TÄTÄ PASKAA ENÄÄ.. TÖITÄKÄÄ EI SAA MISTÄÄ KU ON PASKAPAPERIT JA KAIKKEE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina pystyy nousemaan, jos vaan haluaa.............Kyl mustaki tuntuu välillä, ettei kukaan hullukaan haluais munkaa parisuhteeseen, ku oon iteki mt-ongelmainen -nainen ja jaksaminen on, mitä on, mutta se, ettei kukaan kiinnostu, ei pidä paikkaansa.............
        Ite omaan kans niin paskan itsetunnon ku olla ja voi jo töitten hakemiseen, mutta noh pitää yrittää vaan arvostaa itteensä..........:II

        No mutta mä oon kussu jo asiani, oon niin ongelmatapaus, kaikki tuntee jo mut, oon kussu työni en pärjää töissä oon heikkolahjainen aivovamma, mille en voi mitää. naiset ei kiinnostu ku oon yksinkertanen, ei mua kiinnosta enää mikää tässä elämässä... menee miten menee nukun päivät ja valvon yöt, en saa töitä ja velat kasvaa, ja oon hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan näin että ongelmainen nainen on eri asemassa kuin ongelmainen mies.

        No ei ole. Miten muka? Koska kelpaa pantavaksi?
        Sekö muka tekee heistä jotenkin tasokkaampia?

        N


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole. Miten muka? Koska kelpaa pantavaksi?
        Sekö muka tekee heistä jotenkin tasokkaampia?

        N

        Inhoatko ihmisiä, joilla on ollut välillä psyykkisesti rankkaa? Ihmisiä, joilla on ollu mt-ongelmia? Noh, tokihan sulla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta itse en ymmärrä ihmisiä, jotka tuomitsee ihmisen sen perusteella, että sillä on ollu mt-ongelmia, koska niitä voi tulla jossain vaiheessa elämää kaikille ihmisille.......
        Kaikki vaikuttaa ihmiseen, kaikki vastoinkäymiset ja niillä on psyykkeeseen negatiivinen vaikutus, elämä ei kohtele kaikkia silkkihansikkain........
        Oon ite nainen, jolla on mt-ongelmia, sairastin aikanaan syvän masennuksen ja on todettu skitsoaffektiivinen häiriö ja pakko-oireinen häiriö, mitä inhoan yli kaiken.
        Noh, ei siinä, ihan hyvä tilanne tällä hetkellä ja koen itteni ihan tasokkaaksi naisena, vaikka onkin nuo diagnoosit, mutta noh, eipä mun elämäkään ole ollut mitään helppoa.
        Tärkeintä on hyväksyä ittensä semmosena kun on, jos jonkun ihmisen psyyke on joskus horjunut, se ei tarkota, että se olis koko elämänsä ns. "hullu".
        Onneks on saatavilla apua, jos on psyykkisesti raskaampaa, niin mäkin aikoinaan paranin masennuksesta ja elämän halu palasi........Olin aikoinaan myös suisidaalinen, viiltelin ja otin yliannostuksia yms. ku kiusattiin teininä koulussa, mutta sit päätin, että suisidaalinen käytös saa loppua, koska en jaksa enää sitä paskaa ja nykyään elän ihan toisenlaista elämää......
        Inhoan sitä, että mt-ongelmaisia karsastetaan ja tuomitaan, kun niitä voi tulla kaikille jossain vaiheessa......
        Jotkut kokee lapsuudessaan niin traumaattisia asioita, että tottakai ne vaikuttaa ihmisen mieleen, mä oon kokenu, vaikka noh, kyllä se myös vahvistikin henkisesti, mutta paljon patoutunutta vihaa on mulla silti kaikesta siitä........
        No elämä jatkuu, vaikka oiski joskus ollu masentunu tai on masentunu, jos ite niin haluaa.....:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhoatko ihmisiä, joilla on ollut välillä psyykkisesti rankkaa? Ihmisiä, joilla on ollu mt-ongelmia? Noh, tokihan sulla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta itse en ymmärrä ihmisiä, jotka tuomitsee ihmisen sen perusteella, että sillä on ollu mt-ongelmia, koska niitä voi tulla jossain vaiheessa elämää kaikille ihmisille.......
        Kaikki vaikuttaa ihmiseen, kaikki vastoinkäymiset ja niillä on psyykkeeseen negatiivinen vaikutus, elämä ei kohtele kaikkia silkkihansikkain........
        Oon ite nainen, jolla on mt-ongelmia, sairastin aikanaan syvän masennuksen ja on todettu skitsoaffektiivinen häiriö ja pakko-oireinen häiriö, mitä inhoan yli kaiken.
        Noh, ei siinä, ihan hyvä tilanne tällä hetkellä ja koen itteni ihan tasokkaaksi naisena, vaikka onkin nuo diagnoosit, mutta noh, eipä mun elämäkään ole ollut mitään helppoa.
        Tärkeintä on hyväksyä ittensä semmosena kun on, jos jonkun ihmisen psyyke on joskus horjunut, se ei tarkota, että se olis koko elämänsä ns. "hullu".
        Onneks on saatavilla apua, jos on psyykkisesti raskaampaa, niin mäkin aikoinaan paranin masennuksesta ja elämän halu palasi........Olin aikoinaan myös suisidaalinen, viiltelin ja otin yliannostuksia yms. ku kiusattiin teininä koulussa, mutta sit päätin, että suisidaalinen käytös saa loppua, koska en jaksa enää sitä paskaa ja nykyään elän ihan toisenlaista elämää......
        Inhoan sitä, että mt-ongelmaisia karsastetaan ja tuomitaan, kun niitä voi tulla kaikille jossain vaiheessa......
        Jotkut kokee lapsuudessaan niin traumaattisia asioita, että tottakai ne vaikuttaa ihmisen mieleen, mä oon kokenu, vaikka noh, kyllä se myös vahvistikin henkisesti, mutta paljon patoutunutta vihaa on mulla silti kaikesta siitä........
        No elämä jatkuu, vaikka oiski joskus ollu masentunu tai on masentunu, jos ite niin haluaa.....:))

        En sitä tarkoittanut viestissäni. Totesin vain, ettei naiset ole sen parempia kuin miehetkään.


        Mulla on riittävästi kokemusta osastoista, poliklinikoista, masennuksen eri asteista, harhoista, itsemurhayrityksistä, lääkityksistä, väkivallasta, laiminlyönneistä, maineensa pilaamisesta jne. että kyllä tiedän hyvin mitä on rypeä vuodesta toiseen paskassa.

        Edelleen hiton pohjalla ja kehtaan edes yrittää tässä kunnossa jotain tukea jakaa. En ole mikään hyvä kommunikoimisessa. Ei siis tarkoita, ettäkö inhoaisin just jokaista nips naps yhden kommentin perusteella. Eikä myöskään tarkoita ettenkö tosiaan olisi itsekin sikamainen paskiainen.


    • Anonyymi

      Ihmisiä ei ees kiinnosta et oon olemas. Kavereita ei ole. Ei töitä. Tappais paremmin ittensä ku ei naista saa? Muita vastaavia??

    • Anonyymi

      Kyl naiset vaa sanoo voi ku oot kivan pitkä,mut muuten ei niitä kiinnosta. Ei vaa voi mitää jos on työtön ongelmatapaus.

    • Anonyymi

      Kumma kun ei ketään vastaa...

      • Anonyymi

        Tosi outoa...


    • Anonyymi

      En tiedä enää mitä tehdä ketää ei kiinnosta, ennen sentää pääsin treffeille edes joskus, ja tapaisin ihmisiä, nykyää on super yksin, ei ole töitä ei mitää. niinku hullukaa jaksa tätä elämää. raha ongelmia ja kaikenlaista, haukutaan.

    • Anonyymi

      Ian turha tänne kirjottaa ku paskaakaa ihmisiä ei kiinnosta, haen lääkäriltä apua.

    • Anonyymi

      Joo sama tilanne eikä ketää kiinnosta, tuskin saa mistään apua joten parempi vaan olis tappaa ittensä. Mullakin joskus oli nainen mut ei oo ollu enää kohta 2 vuoteen eikä naiset kiinnostu.

      T: 31-vuotias mies

      • Anonyymi

        Paljon muitakin huolia, sairauksia ja murheita perhepiirissä niin ei tässä hullukaan enää jaksa tämmöstä.

        31-vuotias mies


      • Anonyymi

        Jep mulla oli 2 hyvää naista ja kaunista, eipä naiset enää kiinnostu, kyl jotkut somalit tai jännämiehet saa naisia, mut masentunut työtön ei saa mitään.


      • Anonyymi

        Mulla oli ennne nainen. Musta tuli vain hullu kun se nainen jätti mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli ennne nainen. Musta tuli vain hullu kun se nainen jätti mut.

        Ei täa oo enää mitää elämää. Ei ole naista. Yksin. Ei kavereita. Velkaa vitusti. Ei töitä. Saan potkut aina töistä tai lopetan. Vittua pää hajoo. Naiset ei halu keskustella netissä eikä tavata eikä livenä ees pysty keskusteleen naistenkaa.


      • Anonyymi

        Mulla oli 3 parisuhdetta mut nyt oon jo 35 v ja tuntuu etten saa koskaa naista. Naisille kelpaa vain tosi komeat miehet urheilijat tai sitten hyvin tienaavat tai ulkomaalaiset miehet.


    • Anonyymi

      Huomannu sen että, ei oo mitää elämää, monet muut saa tyttöystäviä ja naiset sanoo vaa mua voi ku oot kivan pitkä ihan söpö, no miks sit sanoa jos ei kiinnosta ees lähtee treffeille tai tavata, huijaavat vain ku ei vain kiinnosta mikään-.

    • Anonyymi

      Vittukun ei saa mistää töitä- jumittaa elämä. laskut pukkaa ja sossunkaa joutuu säätää, vituttaa niin tää kaikki paska, tuskin saa ikinä naista, joutuu runkkaamaan aina,, kyl toiset saa ku ne on niin ihania, emmä tajua luovuttanu jo tän paskan.

    • Anonyymi

      Tekis mieli vaa tappaa ittensä. En tiedä miten maksaa isot velat ku on nii pienet tulot kk. Ei saa töitä paska papereilla ja kaikki sut tuntee. Maine menny. Ei oo rahaa elämiseen enään. Ei tätä paskaa jaksa.

    • Anonyymi

      Vittu menis vaa nukkumaa ja toiv nukkuis pois. Ei tätä paskaa yksinäisyyttä ja laskuja tippuu vaa luukusta ja ei ole rahaa elämiseen.

    • Anonyymi

      Ei mulla ole mitää elämää. Ihmiset vihaa mua. Vanhemmat vihaa mua. Ei oo rahaa. Paljo velkaa. En saa töitä. Makaan himassa ja nukun päivät ja valvon yöt. Alkaa tulee jo hulluksi kun on aina yksin.

    • Anonyymi

      Meitä on muitakin joilla on ihan samanlaisen tyylinen elämä jos se lohduttaa.

    • Anonyymi

      Joo onneks en oo ainut. Tätä helvettiä pitää jaksaa.

    • Anonyymi

      Joka pvä yksin, ja ei oo mitää elämää. ei saa töitä, laittanu varmaa 50 hakemusta, ketää ei kiinnosta, ketää ei soita, vanhemmat pitää aivan luuserina, vitusti velkoja, ei saa maksettua kun on niin pienet tulot, ruokaaki pitäs ostaa, ei saa tyttöystävää, aina pitää olla yksin en jaksa enää tätä paskaa,, apujakaa ei näköjään saa.

    • Mulla samat ongelmat mut lisäks vanhemmat jo sairaita ja niistäkin pitäis alkaa huolehtimaan vaikka ei edes itsestään pysty huolehtiin. Tuntuu että paras ratkaisu olis tappaa koko perheensä.

    • Anonyymi

      Ok. :)

      Se, "kiinnostuuko" naiset ei ole kaikkein ensimmäinen asia. "Naiset" ei kiinnostu välttämättä silloinkaan, ku on töitä ja rahaa.
      Olisiko hyvä hakea muutamaa työpaikkaa ja saada vähän rahahuolia pois. Joitain helppoja töitä, kuten varastotöitä, postin lajittelua, sekatavara- tai rautakaupan myyntihommia. Jos on ajokortti, niin postin jakoa, vaihtoehtoisesti sanomalehtien jakoa, pakettienkuljetusfirman jakeluauton kuljettajan hommia, kuriirifirman hommia, vuokra-autojen siirtelyhommia, muuttofirmassa työskentelyä.

      Ymmärrän, kun olen itsekin ollut töitä vailla jo pidempään. Kun ei saa palkkaa, on vaikea suunnitella mitään, sillä raha on liian usein este.

      Oletko opiskellut?

      Haluaisitko lähteä mustikkametsälle?
      Haluaisitko lähteä sienimetsälle?
      Tykkäätkö koirista ja voisitko itse ottaa koiraystävän kotiisi ja käydä sen kanssa pitkällä lenkillä joka päivä? Se auttaa mielialaan ja fyysiseen kuntoon ja henkiseen kuntoon.
      Mustikoista ja sienistä saa täydennystä pakastimeen tai rahaa, jos niitä myy ilmoituksilla kauppojen seinillä, netissä, tuttavien kautta tai marjanostopisteissä.

      Terveisiä täältä kukkakimppua keräämästä sinulle lähettää 33-vuotias nainen. Haluaisin mustikkametsään.

      • Anonyymi

        No ei se auta kun on sanottu et oo tullu haastatteluihin ja oot kussu työasiat, emme valitettavasti enää tarjoo sulle töitä. ei ole koulutusta ei ole mitää ihan pohjalla oon 35 v, ei mikää kiinnosta, ei koulut ei työelämä kun ei niihin pääse. ajoneuvoasentaja oon ja levyseppähitsaaja, ne paperit on ilmaa, niitä töitä en ole tehnyt ja sitten mt ongelmat ja masennus, ehkä eläkepaperit ois hyvä tai olla aina kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se auta kun on sanottu et oo tullu haastatteluihin ja oot kussu työasiat, emme valitettavasti enää tarjoo sulle töitä. ei ole koulutusta ei ole mitää ihan pohjalla oon 35 v, ei mikää kiinnosta, ei koulut ei työelämä kun ei niihin pääse. ajoneuvoasentaja oon ja levyseppähitsaaja, ne paperit on ilmaa, niitä töitä en ole tehnyt ja sitten mt ongelmat ja masennus, ehkä eläkepaperit ois hyvä tai olla aina kotona.

        Ku mä oon heikkolahjainen mä en pysty työelämään, kun saan aina potkuja ja tai luovutan ku en jaksa herätä töihin joka pvä ja pelkään ihmisiä. sosiaalisten tilanteiden pelkoo on että mut tunnetaan jaa toi luuseri joka ei osaa mitään. en halua mihkää kuntoutukseen enkä 9 € pvä töihin, mieluite oon kotona, ei mua kiinnosta opiskelu ei mitää. oon niin pohjalla ettei mitää jakoo, todettu masennus, heikkolahjaisuus, ahdistusneisuushöiriä, ja kielellinen erityisvaikeus.


      • Anonyymi

        Ennen ehkä joku nainen kiinnostui ja suostui juttelee, paskat niitä kiinnosta nykyään mikään.


      • Anonyymi

        Jos tämä ei ole feikki, niin tuossa yksi seuraksi tarjoutunut nainen edessänne? Mikä estää olla alkuun yhteydessä säpon välityksellä tai Snapchat tms?


    • Anonyymi

      Mieti ensin itseäsi, ihan ensin siivoa kotisi, en väitä, että se on sotkuinen, mutta sen siivoaminen auttaa näkemään uudella tavalla. Enkä tarkoita kaiken pois heittämistä, vain siivoamista ja järjestelyä.
      Sitten kun koti on siisti ja järjestyksessä... Pyyhi myös pölyt... Sitten, pese kaikki vaatteesi, järjestä ne kaappiin. 
      Sitten, tee hyvää ruokaa.

      Olosi on jo parempi ja aivosi muokkautumiskykyisemmässä tilassa.

      Sitten mieti mitä itse haluat, mitä voit itse tehdä.
      Naisia et voi taikoa, joten mieti jotain muuta.
      Sen jälkeen nuku hyvin. 

      ---- Tämä on kyllä hyvä neuvo kaikille!

    • Anonyymi

      Eihän tätä kiittämistä jaksa. Yksinäistä ei saa töitä ei rahaa..

    • Anonyymi

      35 vuotiaan työttömän sinkku miehen kannattaa kouluttautua esimerkiksi lähihoitajaksi. Varsinaiseen aikuiskoulutukseen pääsee helpommin. Välttämättä siihen ei voi kouluttautua työttömyyskorvausrahalla, mutta opintotuella. Helpommin pääsee kouluun muuttotappio paikkakunnalla ja siellä on myös hyvin asuntoja , joihin saa vastaavasti asumistukea.Toimeentulotukeakin saa helpommin, kun on elämässä päämäärä. Koulutus kestää kahdesta kolmeen vuoteen , mutta työpaikan saanti on sitten varmaa. Nykyisen asunnon tavarat vaan mukaan sinne uudelle paikkakunnalle, tosin voi joutua hävittämään osan ja voi kannattaa miettiä vuokravaraston vuokrausta.

      • Anonyymi

        **ttu näitä Suomi24 vinkkejä. Toinen sanoo olevansa heikkolahjainen niin ”joo kouluttaudu lähihoitajaksi”. Hienoa ajattelukykyä. Lähihoitajan työ kun ei ole mitään helppoa.


    • Anonyymi

      No toiv kohta saisi töitä ja pääsis eteenpäin elämäs ja apua. En tiedä.

    • Anonyymi

      Mun elämä on ihan pohjalla. Onneks en aineita ota. Ei oo alko ongelmia. Mut oon heikkolahjainen ja tyhmä. Työtön melkee koko elämäni. Velkaantunut pahasti. Kussu asiat. En saa töitä. Haluaisin naisen. Mut ei tällästä luuseria kukaan haluam vihaan tätä paska elämää.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään kavereita. Oon yksinäinen välillä. Ei oo rahaa. Lisäka unirytmi sekasin. En jaksa tätä paska elämää. Vanhemmat pitää mua luuserina ja yksinkertasena.

    • Anonyymi

      Nukun päivät ja valvon yöt. Omast mielestä tarvisin oikeeta apua lääkkeet. Mut en saa mitää apua terapiaa jne. En jaksa enää.velkaaki pankkiin yli 10 tuhatta. Oon tod pohjalla.

    • Anonyymi

      En haluaisi tappaa itteeni. Koska asiat ei ole niin huonosti sentää. Mut oon tosi pohjalla. Oon niin yksin. Kaikki vihaa mua. En saa mistää töitä ja rahaa. Kaivannu naista kauan. En kovin ruma mies ole mut ei naisia kiinnosta. En tiedä enää mitä tehdä.

    • Anonyymi

      Oon vitun ongelmatapaus. En saa töitä ja pysy töissä. Lopetan työt ku ovat liian raskaita. En pysty herää töihin ku rytmi on niin sekasin. Mulla on ylipainoo jonku verran ei hirveesti. Oon masentunut. Haukun ihmisiä naisia valitan. Oon negatiivinen. En saa apua terapiaa. Miks elää tällästä paska elämää. Elän velalla ku ei ole rahaa. Asun kyl vuokralla mutta oon hyvin yksin...

    • Anonyymi

      No ei näytä ketää vittua kiinnostavan, tekis mieli huutaa vaan ihmisille painukaa vittuun, toisilla niin hienot bemarit ja rahaa,, vittu mä en saa ees lainaa, ja mulla romu auto, ei oo rahaa,, vitusti velkoja ja kaikki menee päin helvettiä, haluaisin naisen muttakun ei niitä kiinnosta, vittu oon aina yksin.

      • Anonyymi

        Saisikin painua kieltämättä pois silmistä.
        Uskollinen liikkuva romu, korjaan. Täällä muut liikkuu julkisilla ja elää vanhempiensa luona. 😂


    • Anonyymi

      Vaikka oon vitun pitkä ja ihan omasta mielestä komee söpö, kai naiset vittu pitää mua luuserina,, mul on likaset vaatteet, ei ole rahaa ostaa hienompia muotivaatteita, halpa auto, en pysty ostamaan parempaa, en saa lainaa, vittuako mäki kaiaan naista ja seksiä. en oo saanu seksiä varmaa pitkiin aikoihin, paljo kauniita tyttöjä, en tajua miksen kelpaa.

      • Anonyymi

        No se, ettei naiset kiinnostu tai pitää sua luuserina, on vaa omaa kuvitelmaasi...........
        Aina löytyy ihmisiä, jotka kiinnostuu...........Oon ite nainen, josta tuntuu välillä samalta, mutta se on vain omaa kuvitelmaa........T. 32-vuotias sekopää


      • Anonyymi

        AINA SANOTAA VOI KU OOT SÖPÖ TAI PITKÄ MUTTA MUUTEN EI SAATANA KIINNOSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se, ettei naiset kiinnostu tai pitää sua luuserina, on vaa omaa kuvitelmaasi...........
        Aina löytyy ihmisiä, jotka kiinnostuu...........Oon ite nainen, josta tuntuu välillä samalta, mutta se on vain omaa kuvitelmaa........T. 32-vuotias sekopää

        kYLLÄ MUA PIDETÄÄ LUUSERINA HEIKKOLAHJAISENA VÄHÄ KUN TYHMÄ JA YKSINKERTANEN SAA POTKUJA TÖISTÄ JA ON ONGELMATAPAUS VALITTAA JA AGRESSIVINEN HAUKKUU NAISIA, KUN EI NIITÄ KIINNOSTA,


    • Anonyymi

      varmaa ihmiset ajattelee et olen hullu lukuisia työpaikkoja epäonnistumisia taas hakee töitä. karensseja, ja taas samaa paskaa, oon mä miettiny ettei tätä elämää enää jaksa, mutta ei asiat niin huonosti ole, ollaan sit työtön lopun elämä...

    • Anonyymi

      Ketään ei näytä vittuakaa kiinnostavan. no vitunko sama höpötellään yksin.

    • Anonyymi

      Painukoot kaikki helvettiin. Oon sairas. En saa apua ja yksinäine. Saatana.

    • Anonyymi

      Allu, vielä keväällä sanoit käyväsi terapiassa ja työtä oli, ja kehuskelit miten tämän työpaikan saat varmasti pitää. Loistoauto, rahaa pankissa, hieno asunto ja muotivaatteet viimeisen päälle. Miten nyt sitten olet asiasi sössinyt?
      Katsos mistään valtakunnan terapiasta ei apua heru, jos sitä ei osaa ottaa vastaan eikä ole motivoitunut ITSE yrittämään ja kovaa oman itsensä eteen.
      Toden näköisesti et saa terapiaa koska se on hukkaan heitettyä eikä julkisella puolella aleta turhaan ketään hoitaa.
      Sinulle on sanottu niin miljoona kertaa samat asiat, et kuuntele, et tajua, et opi. Raastoit pitkään sinkku-palstalaisten hermoja, nyt sitten siirryit tänne.

      • Anonyymi

        Ei ole mitää semmosia, jos mä oon niin sanonut niin ihan vitun sama, ei ole asiat on päin helvettiä ja mieliala on todella paska, en saa mitää apua, ja oon veloissa, enkä saa töitä. kaverit menettäny jo, en tapaa ihmisiä. kaikki mut jo tuntee tuo sairas hullu psyykepotilas, pilannu jo elämäni, ei tästä nouse enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitää semmosia, jos mä oon niin sanonut niin ihan vitun sama, ei ole asiat on päin helvettiä ja mieliala on todella paska, en saa mitää apua, ja oon veloissa, enkä saa töitä. kaverit menettäny jo, en tapaa ihmisiä. kaikki mut jo tuntee tuo sairas hullu psyykepotilas, pilannu jo elämäni, ei tästä nouse enää.

        Mulla on edellee sairaus heikkolahjainen, ei kukaa halua tyhmänkaa olla tekemisissä ja hullun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on edellee sairaus heikkolahjainen, ei kukaa halua tyhmänkaa olla tekemisissä ja hullun.

        heikkolahjainen olen ja agressiviinen persoona, ollut aina, haukun ihmisiä valitan oon hyvin negatiivinen,, mun on vaikee olla yksin kaipaan ihmisiä ja tyttöystävää, mutta ei kukaa työttömänä agressiivisen hullunkaa halua olla missää tekemisis, kuolla pois mitä voi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heikkolahjainen olen ja agressiviinen persoona, ollut aina, haukun ihmisiä valitan oon hyvin negatiivinen,, mun on vaikee olla yksin kaipaan ihmisiä ja tyttöystävää, mutta ei kukaa työttömänä agressiivisen hullunkaa halua olla missää tekemisis, kuolla pois mitä voi tehdä?

        Mä en osaa puhua, mulla on kielellinen erityisvaikeus, suppea sananvarasto, en tajua mitää kielitaito 0, en pärjää töissä. oon laiska hidas, halun nukkua, ei kiinnosta työnteko, tai sitten saan potkut ja lopetan, tällästä se on ollut koko vitun elämä. olin 2 kertaa psykologisissa testeissä molemmista tuli heikkolahjaisuus, eikö tämä lievää kehitysvammaa ole, apukoulussa monta vuotta, varastanu rahaa ja kaikenlaista vanhemmilta. velkaantunut ennen pikavipeillä pääsin siit eroo, vanhammet makso laskun, nyt oon tullut ihan hulluksi ja ikää 35 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en osaa puhua, mulla on kielellinen erityisvaikeus, suppea sananvarasto, en tajua mitää kielitaito 0, en pärjää töissä. oon laiska hidas, halun nukkua, ei kiinnosta työnteko, tai sitten saan potkut ja lopetan, tällästä se on ollut koko vitun elämä. olin 2 kertaa psykologisissa testeissä molemmista tuli heikkolahjaisuus, eikö tämä lievää kehitysvammaa ole, apukoulussa monta vuotta, varastanu rahaa ja kaikenlaista vanhemmilta. velkaantunut ennen pikavipeillä pääsin siit eroo, vanhammet makso laskun, nyt oon tullut ihan hulluksi ja ikää 35 v

        Äiti jo sanonut hanki apua oot nuori vielä, ja tarvit avohoitoa ja terapiaa, otan avun vastaan, en saa mitää apua, psykologi kerran viikos ei auta mua mitää. en saa mitää terapiaa, en saa apua, kohta kai tapan itseni


      • Anonyymi

        Mulla menee aika huonosti nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heikkolahjainen olen ja agressiviinen persoona, ollut aina, haukun ihmisiä valitan oon hyvin negatiivinen,, mun on vaikee olla yksin kaipaan ihmisiä ja tyttöystävää, mutta ei kukaa työttömänä agressiivisen hullunkaa halua olla missää tekemisis, kuolla pois mitä voi tehdä?

        Tosi aggressiivista tulla hakemaan jotain apua täältä. Hyvä kun et väitä olevasi mielipuoli. :D


        Niin me kaikki muutkin paiskotaan esineitä ympäriinsä, toivotellaan kuolemaa, vainotaan ja kiusataan, ollaan jopa sadistisia, uhkaillaan tappavamme, petetään, puhutaan muista pahaa, ollaan yhtä korvattavissa... Jotkut menee jopa niin äärimmäisyyksiin asti, että ottavat fyysisen väkivallan mukaan kuvioihin.


    • Anonyymi

      En tiedä tuntuu että koko elämä menee päi vittua, saan raivareita, hyvä etten heitä tavaroita seinää, en käy missää hoidoissa, psykologi on ollut, saan potkuja töistä tai lopetan, en tiedä mitä tehdä työkseen oon yksinäinen, vanhemmat pitää mua hulluna, velkaantunut lisää.. agressiivinen, haukun ihmisiä.. mieliala tosi paha ei tällästä paskaa jaksa, en syö nyt mitää muuta lääkkeitä ku mirtsapiinia että saan unta, unirytmi on ollut kuukausia sekaisin, valvon yöt ja nukun päivät. helvetti tätä elämää. ei tätä paskaa jaksa

    • Anonyymi

      Oon ollut jo 2 vuotta yksin, ero vaikuttaa vielki, kun tyttöystävä jätti musta tulu ihan hullu, oon isossa kaupungissa äitin varassa ja ihmiset tuntee mut mikä hullu toi on sairas ihminen, en saa naista, ja oon kai vitun ruma ja läski, ja muutenki ongelmatapaus pahasti on sanottu.

      • Anonyymi

        Sitten olet äitisi varassa. Mitä sinä sille voit mitään. Tilanteesi vaatii sitä. Ikä on vain numero.

        Hohhoijaa. On ihmisillä kyllä paljon aikaa ihmetellä sinunkin asioitasi. Pinnallinen maailma.


    • Anonyymi

      Emmä todellakaa jaksa tätä paskaa enää. ainut mitä teen katon leffoja ja kuntoilen, että kuluu päivät, ei kukaa soittele, äiti pitää hulluna, ja tarvisin kovaa terapiaa laitoshoitoa, lääkitystä ei ole, mä oon hyvin vihainen hullu, pilannu työpaikat, en oo saapunut haastatteluihin ja pelkään työntekoa että saan taas potkut yli 20 työpaikkaa ja kehari koulussa ollut, ja kuntoutukseen en mene

      • Anonyymi

        Nyt ei sossu maksa ens kuussa ja joudun elää luottokortilla onneksi on ees se, niin talous asiatki on vähä päi vittua ainaski ens kuukauden ku sossu ei maksa.


    • Anonyymi

      Mut jo pienenä laitetttiin apukouluun ja on kiusattu tyhmyyden takia ja hakattu, nykyää kärsin ja oon ulkopuolinen, en tutustu ihmisiin kukaa ei anna töitä ei halua olla tekemisis, laittanu 100 paikkaan varmaa hakemusta, ei ketää anna töitä. ei oo koulutuksia ei mitää. kaverit on jo vuosia vuosia sitte hävinny neki käytt ialkoholia ja olivat elämäntapatyöttömiä ja mä oon heikkolahjainen 2 testit tehty ja todettu, äiti haukkunu vuosia tyhmäksi laiskaksi joka ei halu tehdä töitä. velkaannuin ennen noin 1 tuhatta erilaisia pikavippejä olin työtön ja join alkoholia myös kävin baareissa, oon pilannu elämäni, ja nyt oon hullu mt potilas, mulla on enää tää asunto luottotiedot kunnos ja auto, muuta ei ole mun elämäs, veli ei halua olla tekemisis, isäki soittelee harvoin ja harvoin nähään, äitiä nään kerran viikos about muuten olen yksin kuntoilen tai katon leffoja

      • Anonyymi

        Hyi helvetti... :( Vaadi sosiaalipuolelta enemmän apua ja ohjausta. Tarvitset kyllä koulutuksen alle. Nykypäivänä töitä ei meinaa kieltämättä herua muuten...

        No et ole hullu. Hullu on ihminen, joka murhaa sadistisesti muita ihmisiä tai on niille muuten erittäin pahasti vaaraksi.

        Äitisi on kyllä väärässä tyhmyytesi liittyen. Sekoittaa vaan päätäsi. Nyt kyllä ajatellaan väärässä järjestyksessä. Pitäisi olla tukena eikä lytätä.

        Hyvä kuulla, että jotkut sentään jaksaa kuntoilla.
        Jotenkin tuntuu, että pitäisi kanssa liikkua enemmän... Kauheaa löllöläskiä tullut vyötärölle kun ollut vaan sisällä läppärin lähettyvillä ja pelaillut pelejä. Vähän ahdistanut olla ulkona ihmisten ilmoilla... 😅


      • Anonyymi

        No jos multa kysytään, ni mun mielestä et ole mielipuoli etkä hullu tai jos olet, niin sittenhän meitä on kaksi, koska mäkin oon samanlainen herttainen sekopää........;))
        Oon itekki mt-kuntoutuja, nainen 32wee, jolla on kans dysfasia ja Aspergerin oireyhtymä todettu lapsena..........Se, että sulla on todettu jokin kehitysvamma/neurologinen oireyhtymä, ei tee susta sen huonompaa, koska ei meistä kukaan valitse syntyvänsä vammaisena eikä voi vammalleen mitään........
        Sanoit, että naiset ei kiinnostu - mä saattaisin olla kiinnostunu........: I
        Ymmärrän kyllä masennuksen ja vitutuksen tunteesi täysin, kyllä niitä mullekin tulee ja jos vaan voisin auttaa, niin auttasin, mutta terapeuttina ei voi valitettavasti kenellekään toimia.......
        Luuletko, etten mä ite koskaan tunne itteeni jotenki kehitysvammaseks ja vajaaks kaikkine pakko-oireineni......?? ;))
        Todellakin tunnen ja on mullakin itsetuhoisia ajatuksia ajoittain, mutta en halua luovuttaa.........Mulla on pakko-oireita peseytymisessä, suihkussa menee tunti, kun pesuaineet laitan ja muissa hygieniarutiineissa, en ikinä pärjäisi esim. armeijassa, mutta ihan sama, oon hyväksyny itteni tämmösenä sekamelskana, mikä oon........:))
        Sinnikkääks mua on sanottu ja joo, varmaan pitää paikkansa, joten mitä väliä, vaikka onki vähän erilainen kuin muut?
        Ite pyrin pitämään itteni siinä kunnossa, että masennus ei valtaa mieltä liikaa, koska tiiän, mitä helvettiä sen poteminen on........
        Suosittelisin hakemaan apua ja avautumaan jollekin ihan rehellisesti, miltä susta tuntuu, koska ei se kotiin jääminen olotilaa paranna........
        Ei se elämä ole helppoa mullakaan tai kellään muullakaan masentuneella........
        Mä lähen nyt yölenkille mun koiran kanssa ja sitte nukkumaan.......:)


    • Anonyymi

      tuntuu ettei enää ketää kiinnosta ollenkaa mun elämä, ei ole kavereita, äiti vihaa ja kohta ei halua olla tekemisis, en saa apua, en saa töitä mistään. oon aivan kuopassa ei kiinnosta enää ees hakee töitä kohta, ei kiinnosta mikää. vois vaa nukkua ja kattoa leffoja yksinäisenä. naistakaa tuskin saa ku on heikkolahjainen ja tyhmä ja pakko hyväksyä että on tyhmä ja apukoulussa ollut ja masennus ja mt ongelmat ja työtön

      • Anonyymi

        Siks mun entiset tyttötystävät jättänyt mut ku ono yksinkertanen ja työtön hullu ja erikoinen tapaus vaikee, persoona ongelmia epävakaa passiivihas vihamielinen persoona, ja en saa mitään apuja, pakko se hyväksyä että hautaan työttömänä ja hulluna, yksinäisenä, onneks on vielä kämppä alla ja auto ja luottotiedot toistaseks kunnos.


    • Anonyymi

      Tulee vain hullummaksi mitä päivät kuluu ja ei saa apua, koko elämä ollut epäonnistumisia kiusaamista, potkuja lukuisia töistä. lopettanu itse työt, en ole jaksanut herätä töihin, unirytmit jopa ollut pitkään sekasin, en osaa tehdä töitä ku oon laiska ja hidas, teen yleensä erilailla työt kun muut niin saan potkut ja myöhästelen töistä, toiminnan ohjauksen puutteita myös

      • Anonyymi

        Onko aloittajalta? Ota syviä hengenvetoja ja hae apua. Ei pilkkaamismielessä, mutta laita herranjumala sun psyykkinen hyvinvointi kanssa etusijalle.

        Keskustele, avaa sun tuntojasi netissä anonyymisti & ammattitaholle, tutustu samanhenkisiin ihmisiin vaikka saman sukupuolen edustajiin ja sitten kokeile uudelleen löytää joku nainen. Rakenna pala palalta eheämmäksi.

        Ehkä väärä ala kyseessä? Tai sitten vaan pitäisi kartoittaa sun tilannetta vähän lisää ja keksiä jotain mitkä auttaisivat saavuttamaan tavoitteesi? Käytä apukeinoja: muistilappuja, herätyksiä, jne. mitä ikinä tarvitsetkaan.


    • Anonyymi

      Lisäks mulla on ahdistuneisuushäiriö monimuotoiset kehityshäiriöt ja diabetes 1 tyyppi, miten mä voin koskaan saada naista, en voi ikinä.

    • Anonyymi

      No tää on mun elämä tossa aika paljo tietoa musta, ja näil mennää, nykyää ei ole kuin äiti, ja seki ei jaksa enää mua, kohta jään ihan yksin, en käy töissä ja nukun ja katon leffoja ku oon tyhmä nii ei mua kiinnosta, lisäks on diabetes 1 tullut vuosia sitte piikitän ja onneks kuntoilen että aika kuluis jotenkin.

    • Anonyymi

      Joo ei näytä ketään kiinnostavan. Parempi kun ei olis olemassa ja kirjota mitään.

    • Anonyymi

      Mä oon iha helvetin pohjalla elämässä, hakenut varmaa 100 työhön ja en pääse.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta enää mikää. terveyttäni jotenkin hoidan ja lenkkeilen muuten katon vaa telkkaria ja oon yksin, ihmiset ei halua olla munkaa missään tekemisis ja tuntuu tosi kurjalta,, kavereitakaa ei ole ja naista ei saa.

    • Anonyymi

      Ootte hienoja miehiä.

      • Anonyymi

        Jos muulta kuin aloittajalta niin ole hiljaa.


    • Anonyymi

      Koittakaapa ottaa yhteyttä johonkin sukulaiseen ja kysellä muuten vaan kuulumisia. Ei kannata heti ajatella on tullut tuomituksi jos vastaus on neutraali tai jopa vähän tylykin. Mutta ei kukaan tietenkään halua ongelmianne taakoiksenne tai sellaista riesaa joka aina soittelee kyytiä kapakkaan tai kauppaan.

      Itseltäni eräs serkku kysyi kuulumisia nyt vuosien jälkeen ja vastasin vähän tylysti (en vaikuttanut kiinnostuneelta) vaikka olinkin kiinnostunut ja iloinen uudesta tuttavasta. Ei kannata liikaa toivoa pistää mihinkään _asiaan_ ...

    • Anonyymi

      Mitä tässä enää voi tehdä. Syntyny tyhmäksi mt o gelmia yli 10 v. Kavereita ei koskaa ollut. Töitä ei koskaa ollut. Velkaa vain on jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Kukaa ei halua olla tekemisis heikkolahjaisen hullun kanssa. Joka ei halua tehdä töitä ja on vihainen tyhmä agressiivinen ehkä narsisti persoona.

      • Anonyymi

        Vääriä ihmisiä väärällä hetkellä. Keskivaikea tai vaikea masennus voi aiheuttaa tuota myös.


    • Anonyymi

      Kuinka tätä paskaa jaksaa kuinka tätä mä jaksan kaikilla on elämä työt ja kalliita autoja. Itellä ei ole mitään?

      • Anonyymi

        :'D Ai on vai kunnossa? Porukka eroaa ja kusettaa ties mistäkin syystä toisiaan nykyään. Töistä saadaan potkuja, lomautetaan ja muutetaan vakkarista määräaikaiseksi. Rahatilanne kääntyy päälaelleen ja mahdollisesta autosta joutuukin sitten luopumaan, jos ei halvempaan pysty vaihtamaan.

        Kyllä se voi näyttää hyvältä ulkopuolelta käsin, muttei välttämättä menekään ihan niin hyvin kuin voisi luulla.
        Ja mitä sä jollain autolla silloin, jos asut julkisen liikenteen lähettyvillä? Koska muilta miehiltä löytyy? Kompensoi. Mitä voit muutakaan? Hanki myöhemmin joku leasing-auto tai jotain, jos auto on sinulle erityisen tärkeä asia. Ensin haet sitä tukea ja apua. Me muut ei voida hoitaa näitä asioita sinun puolestasi. Voidaan vaan yrittää neuvoa, jos osataan. (Sitä paitsi hae sitä pääsäätöistä apua mielummin muualta kuin täältä, jossa lapataan vaan kuraa lisää niskaan ja pikku hiljaa saa sut uskomaan olevasi täysin arvoton ihminen. Yhtä lailla muutkin ovat korvattavissa.)


    • Anonyymi

      Vau, kyl ootte hienoja jannuja.

    • Anonyymi

      En tunne, siksi en jaksa miettiä sinua, mutta älä sentään tapa itseäsi? Vaadi heiltä parempaa hoitoa tai lähetettä jonnekin, mikäli sinulta löytyy hoitokontaktius. Muuten terveyskeskuksen kautta uudelleen. Velka asioiden kanssa en osaa neuvoa, mutta kaiketi senkin tilanteen suhteen jostain apua voisi saada?

      Kavereita voit saada netinkin kautta. Jo pelkkä keskustelu anonyymisti ihmisten kanssa vaikka keskustelupalstoilla tai chateissa voi helpottaa pahaa oloa. Eiköhän niitä pahemmassa tilanteessa olevia löydy paljonkin. Niin kuin sillä tavalla, ettei jotkut jaksa välittää miten hyvin sinulla on mennyt tai ei ole. 35v. Aikaa löytyy vielä. Tämän tekstin perusteella kuullosta ihmeelliseltä. Niin paljon jo kaiketi kuullut ja nähnyt yhtä sun toista. Ja kaikki naiset pompi rahan ja statusluokituksen perässä. Löytyy niitä kunnollisiakin. Mutta kannattanee silti keskittyä ensin muiden asioiden hoitoon?

      • Anonyymi

        No nyt varmaan saan apua. Mutta oon tosi pohjalla elämässä. En saa töitä. Ei oo rahaa jne. Menee hermot tähä elämään.


      • Anonyymi

        No mä menetin naiseni ja sinne meni kaveritki. Nyt oon niin yksin. Nukun päivät kun ei oo elämää. Asiat ihan sekasin.


    • Anonyymi

      No sain labraan kokeet ja lääkärin nyt. Ja alotin tänää venlafXin 75 mg masennuslääkityksen ku sen itse lopetin. Katotaan nyt. Apua pitäs saada.

    • Anonyymi

      Aloitus tuntuu provoilijan tekstiltä liikaa. Hyvän vaimon ja jo aikuisten - lasten ohittaminen lapsineen tuntuu törkeältä.
      Aloittaja oli lapsi, kun sodan alta oli paettava "isä aurinkoisen päätetyä liittää suomen sosialististen maiden suureen perheeseen".
      Karjan kansaa joutui pakenemaan ainakin 430.000 henkilöä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Evakuointi

      Ärsyttää moinen mytomaaninen mukakerronta.

    • Anonyymi

      Välillä vituttaa vaan niin tämä elämä. Kun ei naistakaan saa.

    • Anonyymi

      Miten tätä elämää jaksaa kun on niin pohjalla ja yksin. Ei saa töitä mistää .naiset kusettaa. Ihmiset vihaa sua ku oot niin ongelmatapaus ja heikkolahjaiset ei pärjää ees töissä..

      • Anonyymi

        Mulla oli perjantaina hyvä nainenkin. No eiköhän sekin menny kusettamaan mua.


      • Anonyymi

        Jaa'a. Juo itsesi känniin, niin ensihätään se suuri ammottava tyhjyys tuntuu vähän häilyväisemmältä. Jo hiprakassa se suurinkin paskiaiselta tuntuva on niin suurta kaveria, että...

        Ja voi siitä Barbarastakin olla iloa sulle. Käytä mielikuvitusta. 🍺 Pidän peukkuja täältä, että onnistuu sihauttelu suhauttelu. Edellisestä kerrasta varmaan ollut vähän aikaa kuitenkin. Ehkä tulevaisuudessa kaadat jopa vuosikertoja pitkin pituuttaan.


    • Anonyymi

      Hei! Et ole ainut yksinäinen:) Olen muuttanut muutaman kuukautta sitten uudelle paikkakunnalle, enkä tunne täältä ketään. Erosin miesystävästä vähän aikaa sitten, hän jäi asumaan paikkakunnalle josta muutin. Joten olen nyt super yksinäinen. En ole jaksanut hakeutua vielä ihmisten seuraan, kun on niin paha olla, fyysiset kivut vaivaa pahasta olosta.

      Mutta suosittelen liittymään työttömät RY! Sieltä saa taloudellisia etuja, tekemistä ja voit löytää jopa ystäviäkin.

      Kannattaa myös lähteä kuntouttavaan työtoimintaan tai työkokeiluun, sieltäkin voit saada yhtäviä ja saat päiville tekemistä ja 9€ päivärahaa ja saat ilmaisen kuukauden bussilipun ja paikasta riippuen voit saada muitakin etuja esim. ruoka etuja ym.
      Kaikkea hyvää sinulle:D

      • Anonyymi

        En tiedä enää mitä teen. Nukun päivät ja kaikki on sekasin oon yksin. Ei kavereita. Velka ongelmia lasku ongelmia jne.


      • Anonyymi

        Sielä on kehareita ja mä en haluaisi semmoseen toimintaan. Vaikka onki kehityshäiriö,mutta sille en voi mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielä on kehareita ja mä en haluaisi semmoseen toimintaan. Vaikka onki kehityshäiriö,mutta sille en voi mitään

        Haluaisin olla semmosessa paikassa missä on suht normaaleja.


    • Anonyymi

      Hei, oletko Vantaalta, saatan tuntea sinut, ja sinä minut....?
      Haluaisitko pitää yhteyttä, voisin olla ystävä sinulle:)

      • Anonyymi

        Kuka olet?


      • Anonyymi

        Olen Vantaalta kuka olet?


    • Anonyymi

      Ai kun pahalta tuntui lukea tuo kirjoituksesi. Kokeile vaikka hankkia uusi harrastus, vaikka jos pidät luonnosta niin mene sinne rentoutumaan. Ei ne elukat sua hauku mutta varo karhuja!

    • Anonyymi

      No nyt sain lähetteen tutkimuksiin ja alotin lääkityksen taas...

    • Anonyymi

      Hei. Oltiin Laurin kanssa samassa työpaikassa, joten tunnistatko itsesi?

    • Anonyymi

      Allu veisaa tätä samaa oopperaa jo ties monettako vuotta ja ties monenko eri ketjun voimin eri palstoilla.
      Allu & kumppanit elättelevät harhaa että kun vain naisen löytää kaikki huolet ja murheet ja heikkolahjaisuudet ja raha-ongelmat jne jne jne on kuin pois pyyhkäisty!
      Kun eivät tajua vaikka ratakiskosta vääntäisi että sellaista naista joka vapaaehotisesti alkaisi näitten paapojaksi ja sietämään näitä ei yksinkertaisesti löydy!
      Allullakin äitikin on jo kurkkuaan myöten täynnä, vaikka äitihän se ylensä viimeinen on joka lellipojun hylkää. Miten sitten joku vieras tervejärkinen itseään kunnioittava nainen haluaisi tällaisen kiviriipan?

      • Anonyymi

        No ei kai kenenkään naisen tarvi alkaa aloittajan kaltaisten miesten paapojaksi, jos joku nainen löytyy.........Se, että on työtön, ei ole mulle - naisena ainakaan ongelma, ku oon itekin puolittain työkyvytön psyykkisistä syistä ja jos on vielä kuitenki hakenu töitä eikä oo saanu, niin minkäpä sille voit.......? Pakottaa työnantaja aseella uhaten palkkaamaan sut töihin, vai? ;):DD
        Kyllä ne nykytyöelämässä kattoo tarkkaan, minkälaisia ihmisiä ne palkkaa töihin jne.
        Jos sulle on se ongelma että ihmisellä on noita neuropsykologisia juttuja kuten Asperger tai kielen kehityshäiriö, mikä itellänikin on todettu lapsena tai jos on elämässä mennyt vähän huonommin, saanu potkut töistä jne. ja se on sun mielestä este naisen saamiselle, ni olet kyllä aika ahdasmielinen idiootti.........Ei sillä, ei kenenkään miehen tai naisen tehtävä ole olla toisen aisan kannattaja ja mt-hoitaja, mutta jos nyt suhteeseen alkaa, ni ei se sitä tarkota, että se toinen on just se aisan kannattaja.......
        Kyllä jokainen on ite vastuussa omasta elämästään ja jos siihen ei ole ite tyytyväinen, asialle voi aina tehdä jotakin........Elämä nyt on kaikilla välillä ylä - ja alamäkeä, en näe yhtäkään syytä sille, miksi aloittaja ei voi ketään naista löytää, vaikka onki noita ongelmia, mitä on kertonu.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai kenenkään naisen tarvi alkaa aloittajan kaltaisten miesten paapojaksi, jos joku nainen löytyy.........Se, että on työtön, ei ole mulle - naisena ainakaan ongelma, ku oon itekin puolittain työkyvytön psyykkisistä syistä ja jos on vielä kuitenki hakenu töitä eikä oo saanu, niin minkäpä sille voit.......? Pakottaa työnantaja aseella uhaten palkkaamaan sut töihin, vai? ;):DD
        Kyllä ne nykytyöelämässä kattoo tarkkaan, minkälaisia ihmisiä ne palkkaa töihin jne.
        Jos sulle on se ongelma että ihmisellä on noita neuropsykologisia juttuja kuten Asperger tai kielen kehityshäiriö, mikä itellänikin on todettu lapsena tai jos on elämässä mennyt vähän huonommin, saanu potkut töistä jne. ja se on sun mielestä este naisen saamiselle, ni olet kyllä aika ahdasmielinen idiootti.........Ei sillä, ei kenenkään miehen tai naisen tehtävä ole olla toisen aisan kannattaja ja mt-hoitaja, mutta jos nyt suhteeseen alkaa, ni ei se sitä tarkota, että se toinen on just se aisan kannattaja.......
        Kyllä jokainen on ite vastuussa omasta elämästään ja jos siihen ei ole ite tyytyväinen, asialle voi aina tehdä jotakin........Elämä nyt on kaikilla välillä ylä - ja alamäkeä, en näe yhtäkään syytä sille, miksi aloittaja ei voi ketään naista löytää, vaikka onki noita ongelmia, mitä on kertonu.........

        Voi kuule :D selailepa vaikka Sinkut-palstaa niin pääset tutustumaan ystäväämme Alluun vähän paremmin.
        Tätä tyyppiä on aikanaan yritetty neuvoa ja tukea monen kirjoittajan voimin. Tulos haistattelua, raivoa ja taas sama ulina alusta.
        Allu on saanut useammat potkut, ja itsekin kertoo että rekrytoinnit tuntee hänet eikä työtä enää heru. Kielellinen kehityshäiriö tai asperger on täysin jotain muuta kuin aggressiivisesti hyökkäävä, niin sanallisesti kuin fyysisestikin, parimetrinen (oman kertomansa mukaan) äijä.
        Käynyt mm. kapakassa jonkun naisen kimppuun koska oli antanut pakit, riehunut metrossa, kaikkea en tässä ala luetella. Tätä jatkokertomusta voit lukea palstakaupalla eniten kai juuri sinkut-palstalta. Nyt tosin blokeerattu joten ei voi kirjoittaa.
        Allu raivoa kun edes" lihava ja ruma nainen" ei häntä huoli. Allun omin sanoin. Allu on "laskenut rimaakin" mutta ei. Ei kukaan halua. Enkä ihmettele.
        Mutta sinä kultasydämellisenä voisit kaivaa Allun esiin, siellä se jossain Vantaalla mesoo. Saisi Allukin sitten naisen :D Paitsi jos et sovi kriteereihin. Ei Allukaan ketä tahansa kelpuuta kun on "pitkä ja ihan komee!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule :D selailepa vaikka Sinkut-palstaa niin pääset tutustumaan ystäväämme Alluun vähän paremmin.
        Tätä tyyppiä on aikanaan yritetty neuvoa ja tukea monen kirjoittajan voimin. Tulos haistattelua, raivoa ja taas sama ulina alusta.
        Allu on saanut useammat potkut, ja itsekin kertoo että rekrytoinnit tuntee hänet eikä työtä enää heru. Kielellinen kehityshäiriö tai asperger on täysin jotain muuta kuin aggressiivisesti hyökkäävä, niin sanallisesti kuin fyysisestikin, parimetrinen (oman kertomansa mukaan) äijä.
        Käynyt mm. kapakassa jonkun naisen kimppuun koska oli antanut pakit, riehunut metrossa, kaikkea en tässä ala luetella. Tätä jatkokertomusta voit lukea palstakaupalla eniten kai juuri sinkut-palstalta. Nyt tosin blokeerattu joten ei voi kirjoittaa.
        Allu raivoa kun edes" lihava ja ruma nainen" ei häntä huoli. Allun omin sanoin. Allu on "laskenut rimaakin" mutta ei. Ei kukaan halua. Enkä ihmettele.
        Mutta sinä kultasydämellisenä voisit kaivaa Allun esiin, siellä se jossain Vantaalla mesoo. Saisi Allukin sitten naisen :D Paitsi jos et sovi kriteereihin. Ei Allukaan ketä tahansa kelpuuta kun on "pitkä ja ihan komee!"

        Ok, olen pahoillani........En tiennyt tuota kaikkea tästä kaverista.......
        Tuo käsiks käyminen kyllä kuulostaa vähän huolestuttavalta........
        Mutta anyway, en jaksa enää välittää, jos joku ei kelpuuta mua, oon sen näkönen ku oon
        ja en voi muuksi muuttua niinku ei voi kukaan muukaan........
        Ihmisiä kun on eri näköisiä ja kokoisia.......


    • Anonyymi

      Ei minunkaan olemassaolo kiinnosta kuin niitä jotka tarvii minulta rahaa ja sitten työpaikka tarvii minua. Muuten saan mädäntyä omissa oloissani.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe