Hei,kysyn tätä ihan tosissani mutta voiko joku lainata 20 ensi perjantaihin asti?
Voiko joku lainata 20 euroa
9
383
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla antaa viiskymppisestä kolomekymppii takasin?
- Anonyymi
No ei😁ei oo yhtään rahaa ennen perjantaita,siks kysyn lainaa et saisin ruokaa😬
- Anonyymi
Hei,kysyn tätä ihan tosissani mutta voiko joku lainata 20 ensi perjantaihin asti?
Mene keräämään pulloja / tölkkejä , saat ihan itse rahaa.- Anonyymi
Asun sen verran syrjässä täällä ettei täällä juurikaan oo niitä,muuten hyvä vinkki kylläkin
- Anonyymi
No minä voin lainata pari kymppiä. Anna nimi ja tilinumero.
- Anonyymi
Perjantaina maksan takaisin
- Anonyymi
Itse olen monesti tuntemattomalta lainannut ja maksanut takasin. Ihan normia yleensä esim jos 20e lainannut niin 30e laittanut takasin hyvän tahdon eleenä.
Ei siinä ole mitään väärää. Jos ihmisellä aito hätä niin ei kysy paikkaa eikä aikaa.
Ja sinä hetkenä jos joku auttaa niin hyvähän se on.- Anonyymi
Unessa ehkä, mutta tosiasiassa et näin ole kuitenkaan tehnyt.
- Anonyymi
20€ on raha josta on vain ongelmia. Jos menet antamaan tai saat joltain pienen lainan, niin äkkiä sama ihminen pyytää samalta ihmiseltä uudelleen rahaa lainaan. En epäile etteikö sitä makseta takaisin, mutta siitä tulee vaan kierre! 20€ on raha joka pitäisi muuten saada aikaan vaikka "säästämällä".
itse en lainaa enempää kuin olen valmis häviämään. 20€ ei ole suurensuuri, mutta en lainaa enää kellekkään eikä minulla ole 20€.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774