Todella tyylikäs auto tuo Audi A6 etenkin sisätiloiltaan. Ulkoasussa en havainnut suurtakaan muutosta. Autosta löytyi vain yksi merkittävä ongelma, hinta. Ainakin minulle auto jää haaveeksi ilman lottovoittoa, mutta ainahan voi haaveilla.
Tyylikäs Audi A6
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla tuo jäi taas kauppaan, vaikka rahaa oli sellainen ostaakin. VW groupin ongelmat tietäen ostin luotettavamman menopelin.
- Anonyymi
Laitoitko ihan sähköfillarin, voi se pettää sekin vielä joskus.
- Anonyymi
Minun neljän vuoden ikäinen passatti menee vaihtoon lähiaikoina ja todennäköisesti uusi autoni on juuri tämä uusi Audi A6.
- Anonyymi
Voi sinua Toyotan omasetä, ei sulla ole varaa kunnon autoon ja siksi olet katkera 3000 euron Toyotakuski.
- Anonyymi
Hanki A4, se on halvempi ja lähes samankokoinen.
- Anonyymi
merkittävin ongelma audissa on sen paska tekniikka öljynkulutus ym... autoista ymmärtävä välttää vag tuotteita
- Anonyymi
Tuo valitusjuna meni jo, jäit kyydistä.
- Anonyymi
Heh. Audipojut luulee saavansa jotakin laatua. Vaikka kuinka täällä kerrotaan vioista Audin kanssa niin kerta toisensa jälkeen sorrutaan moiseen murheenkryynin. Järkipuhe ei auta.Niinkuin juoppo sanoo lopettavansa niin hetken päästä sorrutaan juomaan.Ostakaa vain itsehän maksatte.
Ps Ei ole myöskään Toyotaa. - Anonyymi
Kuka nyt romulla haluaa ajella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265721- 883794
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593515- 2242900
- 612767
- 522695
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322530- 1532420
- 312005
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211736