Kun sen myöntää omassa päässä niin siitä se alkaa

Anonyymi

Yksinäisyyden hyväksyminen alkaa siitä että ymmärtää olevansa yksin eikä haikaile mitään tai ketään ja edes aloita sitä haikailua. Vaikka olenkin päässyt jo todella pitkälle tässä asiassa, niin vielä on matkaa ja opittavaa yllinkyllin. En tiedä milloin pääsen perille mutta taistelen loppuun asti yrittämättä väsyä.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtavaa tämä itse tutkiskelu. Sen kun aloitat loppua ei näy.
      Kun kyllästyt tutkiskeluun huomaat että todella tehokkaasti myös muut ihmiset ovat järjestäneet asiasi niin ettei yksinäisyydelle tule loppua. Pieniä pilkahduksia ja perään takaisku.

• Anonyymi

Tottakai aloitan, pitäähän ihmisen olla pää maanpinnalla jottei elämä mene ainakaan täysin haaveillessa. Enkä ole puhunut mistään tutkiskeluista vaan asian myöntämisestä ja siihen pyrkimisestä.

• Anonyymi

Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.

Mitä hyvää on trollin tarinoinnissa. Omakehua, maalitusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet trolli. Täällä trolli on se jonka palstalla ololle on joku muu syy kuin ikävä. Sinä olet trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mutta itseään taitaa kehua, kuten aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et sitten näköjään näe mitään muuta kun trolleja ja maalitusta ympärilläsi, niin ihan oikeasti kannattaa huolestua omasta hyvinvoinnistasi ja pääkopastasi jos on noin vaikeaksi ja ytimeen mennyt palsta ja palstalle kirjoittajat,apua on varmasti saatavissa kun vaan ymmärrät itse vakavan ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai aloitan, pitäähän ihmisen olla pää maanpinnalla jottei elämä mene ainakaan täysin haaveillessa. Enkä ole puhunut mistään tutkiskeluista vaan asian myöntämisestä ja siihen pyrkimisestä.

Et ole puhunut niin. Kuitenkin tuollaisen asian myöntämiseen tarvitaan ajatustyötä.
        Pyrkimyksiin tarvitaan aina pään sisäisiä myllerryksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mutta itseään taitaa kehua, kuten aina.

Joka päivä saa lukea joidenkin omakehua. Eikä siinä mitään. Mutta muut ei saa mainita omasta onnistumisistaan mitään, ei, heti on narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole puhunut niin. Kuitenkin tuollaisen asian myöntämiseen tarvitaan ajatustyötä.
        Pyrkimyksiin tarvitaan aina pään sisäisiä myllerryksiä.

Mistä sinä tiedät mitä olen läpikäynyt omassa päässäni miten kauan ja ylipäätänsä elämässäni? Totta tuo mitä sanot, mutta et tunne etkä tiedä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä olen läpikäynyt omassa päässäni miten kauan ja ylipäätänsä elämässäni? Totta tuo mitä sanot, mutta et tunne etkä tiedä,

Haluutko keskustella aloituksestasi vai väitellä kommentoijien kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et sitten näköjään näe mitään muuta kun trolleja ja maalitusta ympärilläsi, niin ihan oikeasti kannattaa huolestua omasta hyvinvoinnistasi ja pääkopastasi jos on noin vaikeaksi ja ytimeen mennyt palsta ja palstalle kirjoittajat,apua on varmasti saatavissa kun vaan ymmärrät itse vakavan ongelmasi.

Ei ole muuten sama tyyppi hän, jolle rageat täällä, mutta meillä on sama agenda hänenkin kanssaan ja suloisesti sekoittuu satusetien sävelet👍😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluutko keskustella aloituksestasi vai väitellä kommentoijien kanssa?

Se mitä harvoin tänne kirjoittaa niin tuntuu että se menee hyvin usein väittelyksi kun tietysti näkökulmia on monenlaisia ja tottakai sellainen kehittävä keskustelu/kritiikki on aina tosi hyvä juttu. En minä halua väitellä ellei ole ihan pakko ja voihan tämän palstan aina sulkeakin kun on vaikka minkälaista hiihtäjää täällä,tosin on joukossa ihan varmasti sellaisia järkeviäkin ihmisiä jolla on järkeviä mielipiteitä. Mutta joo anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä harvoin tänne kirjoittaa niin tuntuu että se menee hyvin usein väittelyksi kun tietysti näkökulmia on monenlaisia ja tottakai sellainen kehittävä keskustelu/kritiikki on aina tosi hyvä juttu. En minä halua väitellä ellei ole ihan pakko ja voihan tämän palstan aina sulkeakin kun on vaikka minkälaista hiihtäjää täällä,tosin on joukossa ihan varmasti sellaisia järkeviäkin ihmisiä jolla on järkeviä mielipiteitä. Mutta joo anteeksi.

Mitä sitä anteeksi pyytämään.
        Hieman jäi mietityttämään tuo aloituksen viimeinen lause. Mihin mahtaa väsyminen liittyä..

• Anonyymi

Yksinäisyys ja yksinolo ei ole synonyymeja. Yksinäisyys on tunne kuten suru tai ilo, se ei ole hyvä tunne aina. Mutta yksinolo voi olla antoisaa ja mukavaa kun siihen tottuu. Jopa niin mukavaa, että siitä ei halua luopua kuin sen suurimman rakkauden takia.

• Hyvin sanottu.............
        <3

👌

• Anonyymi

Suomennettuna, yksinäisyys uttusi ovat muille tarkoitettuja,, ei vierelläsi olevalle naiselle?

• Anonyymi

"yksinäisyys kohtaa vanhevam naisen, naisen ulosanti oli hymy mitä reippain....."
      https://www.youtube.com/watch?v=rAd2lMmlBJw

t.mutsia on turha muistaa, muista Hänen kuolemansa, Hän elää!
      ajasta aikaan.....
      rauhallista illanjatkoa, tgurvallista

• Anonyymi

Yksinäisille. Eiköhän katkaista se touhu jo, eikä aleta "hyväksyä" sitä, vaan kaikki tutustumaan uusiin ihmisiin?

• Anonyymi

Kyllä sinä sinne arkkuus varmasti yksin pääset, ei tartte siitä huolehtia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56