Miltä nyt tuntuu?

Anonyymi

Miltä tuntuu, kun ihastumisesi olikin yksipuolista?

75

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä saat palstailusta..........
      <3

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Erittäin hyvä kysymys. Tuollaisilta pitäisi kysyä tuota useammin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys. Erittäin hyvä kysymys. Tuollaisilta pitäisi kysyä tuota useammin.

Hmm....
        Vähättelevä ja pilkkaava sävy.........
        <3

• Anonyymi

Ihan hyvältä tuntuu lopulta. Sain kerrottua tunteeni hänelle. Se oli lopulta ainoa oikea tapa, koska ne tunteet olivat aidot. Hän ei ehkä sitä tiedä, mutta lopulta se kaikki muutti elämääni parempaan suuntaan. Sain sen jälkeen lopulta tehtyä myös toisen muutoksen, jota olen pelännyt enemmän kuin mitään ja sain huomata miten asiat järjestyvät kun uskaltaa ottaa ratkaisevan askeleen. Elämässä voi menettää jonkun asian, mutta toisaalta se voi poikia jonkun toisen positiivisen asian.

• Anonyymi

Kenelle sanot tällaisia syvällisiä asioita? Kaikille? Julkisesti?...Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla joku satuileva trolli, ihmisillä on kaikenlaisia fantasioita..niin,miksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sä käsitä mistä tää palsta koostuu? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kanssa ymmärrä tuota naiviutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kerro koostunus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa nyt mitään yksityiskohtia ole kerrottu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kerro koostunus.

Minä vastaan sivusta, kusisesta trollauksesta tämä foorumi koostuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kerro koostunus.

Trollaajan tarinointia. Ei syvällistä, ei keltään kenellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaajan tarinointia. Ei syvällistä, ei keltään kenellekään.

Juuri näin. Mitä ihmiset saa näistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Mitä ihmiset saa näistä?

Elämän tarkoitus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämän tarkoitus?

Ehkä. Surullista jos näin.

• Anonyymi

Hyvin avauduttu, rohkea viesti. Paljon sinulle positiivisia asiota elämsi polulle.🍒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa nyt mitään yksityiskohtia ole kerrottu?

On ihan tarpeeksi yksityiskohtia, hei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vastaan sivusta, kusisesta trollauksesta tämä foorumi koostuu

Kauheeta kun kissa kusee joka paikkaan semmoisiakin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämän tarkoitus?

Hyvä ihminen elämän tarkoitus on huolten karkoitus. Miten sinä sen tekisit. Tekemään vaan sit tänne kertoilee kaikille.

• Anonyymi

Tai hetken tuntuu positiiviselta, kunnes totuus lyö takaisin ja muuttuu? Menneet luo myös pohjaa tulevalle, huonosti hoidetut asiat eivät muutu hyväksi, vaikka aika kultaisi muistot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai hetken tuntuu positiiviselta, kunnes totuus lyö takaisin ja muuttuu? Menneet luo myös pohjaa tulevalle, huonosti hoidetut asiat eivät muutu hyväksi, vaikka aika kultaisi muistot?

Outo vastaus, eikä nyt ihan auennut. Enempää ei asioita voi hoitaa kuin omasta puolesta on mahdollista ja on tarve. Jos jollain on selvittämättömiä asioita, niin tietää miten toimia.

• Anonyymi

petitkö edellistä tai sen aikaista kaveriasi?? ei kai ihastuksesi ollut kaverisi ns.kaveri???

• Anonyymi

Ei yhtään millekään.

• Anonyymi

Samalta kuin aina. Jokainen ihastuminen ollut yksipuolista.

• Anonyymi

Kaikki meni niinkuin pitikin.

• Anonyymi

En tiedä sitä vielä jos noin on. Uskon sen olleen/olevan molemminpuolista. Vakaasti edelleen.

• Anonyymi

Ei se ollut yksipuolista..

• Anonyymi

Ei ollut yksipuolista mullakaan. Mutta mulla se jäi päälle. Hänellä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut yksipuolista mullakaan. Mutta mulla se jäi päälle. Hänellä ei.

Sama juttu. En ole koskaan ennen näin jäänyt itkemään kenenkään perään..
        https://youtu.be/g2ewtoqnAbQ

• Anonyymi

Eikös sun pitäisi tietää tuo jo, kun olet muutenkin tietävinäsi kaiken.

• Anonyymi

Yksipuolinenkaan ihastus ei tunnu pahalta jos ollut vilpittömät motiivit eikä ole halunnut omistaa toista.

• Anonyymi

Ei miltään, en enää kaipaa sinua.
      Teit sen omilla toimillasi selvänsi ettei sinua kannata kaivata.

• Anonyymi

Totta älä kuule kaipaa älä yhtääääääään.

• Anonyymi

Pitäisikö tuntua joltain?

• Anonyymi

Ei se ollut suuri yllätys, tuo tunne oli kuitenkin niin ihana, että halusin vaalia sitä ja heittäytyä siihen. Tunteella tehty virhe ole kovin suuri moka.

• Anonyymi

suhdetta kestänyt 5v.. naiseni alkoi pyörimään mun kaveriporukassa ja jotenkin...paikallinen palomies ja avovaimoni alkoivat viihtymään yhdessä. osalliset muuttuii täysin porukassamme(lässytystä, silmäpeliä, yhteiset asiat, henkevät jne)...seurailin asiaa muutaman kuukauden. Palomies alkoi kyselemään minulta suhteemme laitaa, jolloin tajusin mitä oli tekeillä....Joko jotain tapahtui tai sitten se oli yksipuolista....olkaahan varovaisia ja seurailkaa omia kavereitannekin..asia ei ole vielä selvitetty loppuunsaakka...En luota edes kavereihini...

• Anonyymi

Se on kyllä nähty tuolla eräissä piireissä että jotkut naispuoliset kaverit säätää kaverinsa miehen kanssa selän takana. Se vaan kun aina on joku joka sattuu näkemään, kesä on ja loma ja ihmiset reissaa, joku jäänyt kiinni rannalla, joku hotellilla, joku lenkkipolulla.

• Anonyymi

Ihminen on himokas eläin.

• Anonyymi

Kuulostaa tosi pahalta, toivotaan ettei vaimosi kuitenkaan kuvittele nyt olevansa joku julkkis. Näitä lehtiä kun lukee voi normiihminen alkaa elää niinkuin julkkisten elämää. Tee vaimosi kanssa jotain yllätävää ja ei kuitenkaan ehkä kannata tehdä mustasukkaiseksi. Siitä riita paisuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on himokas eläin.

Ihminen ei ole eläun. Vaan ruumis, sielu, ja henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tosi pahalta, toivotaan ettei vaimosi kuitenkaan kuvittele nyt olevansa joku julkkis. Näitä lehtiä kun lukee voi normiihminen alkaa elää niinkuin julkkisten elämää. Tee vaimosi kanssa jotain yllätävää ja ei kuitenkaan ehkä kannata tehdä mustasukkaiseksi. Siitä riita paisuu.

Helvetti mitä paskaa

• Mut ymmärtän, että miksi kosto.

• Anonyymi

Ei oikeestaan miltään. Ihastumisii tulee ja menee ☝🏼

• Anonyymi

No kerro.

• Anonyymi

Olotila tuntuu pas-kal-ta.

• Menee mappiin :
      Runkkumatsku,
      Ajatuksissain.

Ei vaineskaa, kaikkea hyvää tulevaan rakas 🐒

• Anonyymi

Samoin herra kanssasi

• Anonyymi

No hei
      Miltä se nyt tubtuu..ja sitten vielä haukutaan perään.
      Aamun avaus sinulle mies"herrani"
      Voi minua äitini, Miksi synnytitkään minut
      Kaikkialla saan aikaan vaan toraa ja riitaa.
      En ole velkaa antanut enkä velkaa ottanut,
      Silti kaikki kiroavat minua.....

• Anonyymi

Eipä ole ollut sellaista kokemusta. Miltä se sinusta tuntuu? Kiinnostaa tietää noin niin kuin yleisestä mielenkiinnosta.

• Anonyymi

Yleisesti...olenko sinulle joku y l e i n e n niinkuin mikä?

• Anonyymi

Eipä se uutta ole. Kaikkeentottuu, ku usiasti sattuu. :)

• Anonyymi

Jeps, sellainen siunattu & kiitollinen & onnellinen olen, vai miten se nyt menikään. 🤭🤭🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeps, sellainen siunattu & kiitollinen & onnellinen olen, vai miten se nyt menikään. 🤭🤭🤭🤭🤭

Onnea voi hyvin🤭 herrassa

• Anonyymi

Hei rakkaani sinua minä ylistän, sinä teet minut vahvaksi, rohkeaksi, sinun tuoksusi tuntuu minussa syvästi halua oi halua olla läsnäolossasi ainiaan✨❣

• Anonyymi

Hallelujah ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ihanaa lukea tätä. Miten joku voikaan kirjoittaa noin. Oispa tuollainen mies minullakin,pus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa lukea tätä. Miten joku voikaan kirjoittaa noin. Oispa tuollainen mies minullakin,pus...

Kuules nyt tämä mies on minun ja sitä paitsi olen v#### nainen. Saat sä ottaa oman herran tietkö jeesus ootko kuullu? Rakkutta riittää maailman tappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules nyt tämä mies on minun ja sitä paitsi olen v#### nainen. Saat sä ottaa oman herran tietkö jeesus ootko kuullu? Rakkutta riittää maailman tappiin.

Olen kuullut, kiitos kysymästä. Jeesus on sydänmessäni asumassa.

• Anonyymi

Mistä sitä tietää onko tunne yksipuolinen vai onko tunne olemassa? Mistä sitä tietää onko tunne laimea. vai vahva? Mistä sitä tietää onko tunne vähentynyt tai kasvanut vai pysynyt ennallaan.

Palsta ei noissa kysymyksissä anna vastauksia ja taas irl toisen ajatuksia ei voi lukea. Johtopäätökset on ilmeiden, eleiden ja vuorovaikutushalusta tehtävien johtopäätösten varassa. Toisen nykytilanteesta ei ole varmuutta.

• Anonyymi

No ei se kivalta tunnu mutta oikeastaan ihan hyvä vaan. Luulin itsestäni liikoja ja nyt mut on palautetttu takaisin maanpinnalle.

Ei tarvitse roikkua ja jahkailla hyvä että selvisi voi mennä eteenpäin ja tuhlata välillä aikaa johonkin harrastuksiin enemmän. Ehkä ostaakin jotain turhaa ja jättää haaveet parisuhteista ja naisista jäähylle ja keskittyä ihan muihin juttuihin välillä.. Epätietoisuus on pahinta ja kun ajattelee positiivisesti niin pahin on jo ohi. Kaipaan vielä hetken koska totuushan on ettei sitä voi pyyhkiä pois sormia napsauttamalla.. Teen tälleen surutyöni ja meen eteenpäin mitä muuta pitäisi kertoa? Sen olen oppinut että aika parantaa haavat ja ei kantsi jäädä miettimään liikaa paikoilleen siitä ei ole hyötyä joskus nuorempana sen virheen tein siperia opettaa.

• Anonyymi

Silloin herra vastasi minulle: jos muutat mielesi, minä otan sinut jälleen palvelukseeni. Jos et puhu joutavia . Vaan puhut niikuin puhua tulee, saat jälleen olla minun suunani. Ihmiset kääntyvät sinun puoleesi. Mutta ...mutta.. miten tarina jatkuu😂

• Anonyymi

Varattu on varattu, vai oliko vai vain jossain kohtaa. Joskus puhe ja teot ei kohtaa. Kai varattukkin voi esittää kiinnostunutta.
      Mene ja tiedä.

• Anonyymi

Eiköhän se routa porsaan kotiin aja? Eli palaa takaisin. Ei pidä ottaa asioita liian vakavasti, siten elämä on helpompaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se routa porsaan kotiin aja? Eli palaa takaisin. Ei pidä ottaa asioita liian vakavasti, siten elämä on helpompaa.

Teilläköpäin voi itse valita, mitä ajattelee?

• Anonyymi

Niin tai vaihtaa kumppania. Ei ne tunteet katso oletko varattu vai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai vaihtaa kumppania. Ei ne tunteet katso oletko varattu vai et.

Mä en ottais kumppanin vaihtajaa vaikka mul ois miten suuret tunteet tahansa sitä kohtaa.
        Jokainen tietenkin tekee ihan itse omat valintansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ottais kumppanin vaihtajaa vaikka mul ois miten suuret tunteet tahansa sitä kohtaa.
        Jokainen tietenkin tekee ihan itse omat valintansa.

On ihan inhimillistä valita väärä kumppani ja on myös ihan inhimillistä ja normaalia lopettaa suhde ja löytää myös uusi.
        Mikä siinä muka on väärin?

• Anonyymi

Tiesin sen jo 20 vuotta sitten. En vain ole edennyt lähtöpisteestä vielä mihinkään 😄😄😄

• Anonyymi

Tuntuu että sisuskalut kääntyy nurinpäin..
      Miltä se nyt tuntuu kun sydän on murskana..
      Tuntuu ettei kykene tekemään mitään ja itkettää vaan koko ajan.
      Tuntuu että hajoan lopullisesti.

• Anonyymi

En ole ihastunut erääseen mieheen enää.

• Anonyymi

Minä taas olen ihastunut erääseen mieheen vieläkin. Puhun usein myös rakastumisesta, niin iso tunne on kyseessä.

• Anonyymi

Jos et ole niin voit varmaan myös selkeästi tunnistein sen kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et ole niin voit varmaan myös selkeästi tunnistein sen kertoa.

Hakkerille meni.

• Anonyymi

Se ei ole uutta minulle tämän taivaan alla, ei todellakaan.

• Anonyymi

Ihminen joka elää kostomentaliteetilla, ei ole terve henkisesti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56