Että ratsuväen urhot näkyy Yle areenassa, mutta ei se enään näykkään..........
<3
Se olis ollut länkkäri......
Olin just kirjoittamassa..........
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
Länkkärit on .....?
- Anonyymi
Seeferi
- Anonyymi
Länkkäritkö on hyviä? Onhan niissä kauniita maisemia ja heppoja, mutta ovat kaikki vähän samanlaisia.
Mun mielestä on hyviä........
Ei kaikki nyt ihan samallaisia ole........
<3
Hyvää yötä...........- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mun mielestä on hyviä........
Ei kaikki nyt ihan samallaisia ole........
<3
Hyvää yötä...........Öitä vaan sinnekkin,
Niin, Westworld on muuten erilaista länkkäriä.
- Anonyymi
Näykkään 😆🐴
- Anonyymi
Terkkui mikkeliin A:n väelle 😂
- Anonyymi
8 vuoden ajan ja kauemmin.. Vainonnu, salakuvannu ja luonu valeprofiileja ja kiusannu mua ympäri ämpäri ja ottanu yhteyttä ja uhkaillu, haukkunu. Kuvannu mua 24/7 kännykällä. Tuskin sun stalkkerikaverit tietää miten pitkään ootkaan mun kuvia muokannut, jakanut. Vai tietääkö? Kun poistat aina nää... 8 vuotta. Se on aika vitun pitkä aika tällaiselle toiminnalle. Aika vitun pitkä aika. Aatelkaa omalle kohdalle. Ei oo terve päähänpinttymä tällä vainon alottajalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071288
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
- 32645
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486