Suomi ei ole enää oikeusvaltio

Anonyymi

Marin on ensimmäinen pääministeri, joka on toistuvasti loukannut Suomen kansan turvaksi laadittua perustuslakia vastaan.

Perustuslain tehtävä on juuri estää poliitikkoja tekemästä mitä tahansa päätöksiä.
On kaksinaamaista haukkua muita maita demokratian heikentämisestä, kun itse rikkoo perustuslakia vastaan.

Jos Marin hyväksyy rahan lainaamisen muille valtioille, niin tulen valittamaan oikeuskanslerille, enkä varmasti ole ainoa. Perustuslaki suojelee meitä poliittiselta mielivallalta.

7

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen samaa mieltä siinä, että Suomi ei ole oikeusvaltio. Suomessa ei ole sanan- eikä uskonnonvapautta. Jos yrittää käyttää näitä oikeuksia, joutuu poliisikuulusteluun ja syytetyksi vihapuheesta ja kansan kiihottamisesta jotain toista kansanryhmää kohtaan.
      Silti Suomella on kanttia vaatia EU:ssa, että ns. koronatukia ei makseta niille maille, jotka eivät ole oikeusvaltioita. Itseasiassa silloin näitä tukia ei pitäisi maksaa Suomellekaan.

    • Anonyymi

      Epäilen, että koko suomi nimistä valtiota edes enää on.
      Viime vaalit ja sen jälkeinen suhmurointi osoittaa, että äänestämällä ei voi vaikuttaa.
      Eikä rehellisiä vaaleja varsinkaan ole.

      Meille on jo tehty "hongkongit".

    • Anonyymi

      Tämä hallitus on rikkonut perustuslakia jo niin pahasti ja räikeästi että pitää laittaa valtakunnanoikeuteen. Pilasi minun ja perheeni lomamatkan. Kyllä aikuiset ihmiset itse ymmärtää ja päättää koska matkustaa ja mihin matkustaa. Jos jonkilaista kieltoa ovat laittaneet vaikka ei ainakaan meidän perheen lähelläkään ole näkynyt mitään koronaviruksia. Tämä hallitus on oikeusvaltion ja demokratian irvikuva, kukaan ei ole halunnut heidän kieltojaan sun muita korona pelkoa lietsovia tarinoitaan.

      • Anonyymi

        just noin sano mölli joka kysyy miten tämä ovi avataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        just noin sano mölli joka kysyy miten tämä ovi avataan

        Mitenkähän suomalainen virkamies kestää torjumaansa syyllisyyttä siitä että toimii väärin ja peittelee tekosiaan muilla väärillä teoilla ja että sitten Mariini vielä väittää että Suomi olisi oikeusvaltio. Sen luulisi hävettävän niin että ei kestäisi enää katsoa itseään peilistä.


      • Anonyymi

        Matkustelun rajoitukset nyt on pienin ja mitättömin murhe ja huoli kaiken muun rinnalla mitä tämä hallitus on tehnyt ja tulee tekemään


    • Anonyymi

      Suomi ei ole ollut oikeusvaltio 6.5.1992 jälkeen jolloin Koivisto mitätöi riippumattoman oikeuslaitoksen .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe