Selvänäkijä Naomi M. ennusti minulle kohtaloni

Anonyymi

Siitä tulee syyskuun 9. pv tasan 8 vuotta. Olin ystävättäreni kutsumana viettämässä hänen syntymäpäiviään, paikalla oli muitakin ystäviämme. Tuli minun vuoro, Naomi otti vastaan pienessä huoneessa, muistan miten jännitti menna. Olin hiljattain avioitunut, mistä Naomi mainitsi heti alkuun. Pian hänen kasvoilleen tuli erikoinen ilme, ja pyysin sanomaan mitä nousi. Hän sanoi että onneni on katoavaista. Kertoi näkevänsä minun seisovan punaisen ladon vierustalla, ja katselevan miestäni, jonka katseessa on rakkaus mutta se ei ole minulle, vaan toiselle naiselle, tummahiuksiselle, nuorelle. Muistan miten tyrmistyin, en tietenkään uskonut koska olin hyvin rakastunut ja luotin mieheeni. Sitten hän jatkoi muilla aiheilla ja muistan vaan miten harmistuneena poistuin. Sanoin jollekin että nyt ei tainnut mennä ihan nappiin. Meni vuosia ja unohdin. Kunnes, se asia nyt sitten tapahtui! Viime viikonloppuna.
Mies jäi lomalle heinakuun alussa, teki lauantaina kovin lähtöä, sanoi menevänsä kaverinsa luo, jotain remonttiasiaa, sanoi että voi mennä myöhäänkin. Ihmettelin hiukan miten pukeutui remonttiin niin siististi. Lähti sitten autollensa ja ajattelin, menenpä kauppaan. Olin sieltä ajamassa pois, kun näinkin autonsa hieman edelläni, ja ihmettelin mihin oli menossa. En tiedä mikä iski mutta lähdin seuraamaan, ajoin pitkän matkaa perässä kun ymmärsin että olikin ajamassa mökillemme. Itse käyn hyvin harvoin, en ole oikein mökkeilevää tyyppiä. Jäin kauemmas ja ajoin pian perässä. Siellä oli autonsa vieresssä toinen auto. Hiivin lähemmäs eikä ketään näkynyt. Odotin halkopinon takana aikani, pian mieheni tuli ovesta ja hänen perässään tummahiuksinen nuori nainen hyvin kevyesti pukeutuneena lyhyessä mekossaan. Samassa muistin! vieresäni oleva punainen rakennus ei ollut lato vaan liiteri. Istuivat siinä vierekkäin ja puhuivat jotakin ja näin miten rakastuneesti mieheni katsoi naista. He alkoivat suudella ja menivät takaisin sisälle. Haukoin henkeäni. Tämä silloin nousi Naomille. Tuntui että pyörryn siihen paikkaan. Jalat tärisivät niin etten meinannut päästä autolleni. Mies ei edes yrittänyt kiistää kun palattuaan kysyin. Että kyllä se nappiin meni sittenkin, se ennustus. Tuntuu että koko elämä on nyt ylösalaisin, suhde on alkanut jo marraskuussa ja mies ilmoitti käryn käytyä että on rakastunut naiseen. Järki sanoo ettei muuta ole tehtävissä kuin erota mutta tuntuu ettei saa mistään otetta eikä pysty millään tätä ymmärtämään.

11

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voimia! Tuohan on kuin jostai elokuvasta paitti että samaa on tullu koettua. Tosin exä pisti vielä paremmaksi, oli tuonnu naisensa meille kotia ja kävi vanhanaikasesti eli palasin aiemmin kun piti. Siinä vielä koitti jotaki selittää niinkun en nyt olisi muka ymmärtäny mistä oli kyse. Eniten on siepannut että yhdesä ne vieläkin ja ite en ole löytäny ketään vaikka erosta pian kolme vuotta. Kahden alaikäsen kanssa jäin yksin ja yhtenen koti myyntiin. Ei sitä semmosta olisi osannu omalle kohdallensakkan odottaa.

    • Anonyymi

      iiiks kylmiä väreitä---toihan on kuin se laulu, kohtaloni taikoi eteen mun..

    • Anonyymi

      Minulle vuosia sitten että perustaisin perheen miehen kanssa joka salaa rakastaa minua ja asuisin maallla talossa joka on toiselta puolin keltainen ja toiselta valkoinen ja että saisin kaksi lasta. Aika utopistiselta tuntui. Asuin tuolloin Helsingin keskustassa, ura niin sanotusti putkessa eikä ollut ajatuksissakaan hankkia sen paremmin miestä elämääni kuin lapsia. Ei mennyt kauaa kun samassa työorganisaaatiossa työskentelevä mies kutsui kanssaan kahville. Siitä asiat etenivät ja viitisen vuotta sitten muutimme ensimmäistä odottaessani hänen lapsuudenkotiinsa jota aloimme remontoida. Valokuva löytyy myös siiitä kelta-valkoisesta, eli aiemmin keltaista taloa laajensimme ja samalla puutalo vaihtoi väriä valkoiseksi. Lapsilukukin täsmää eli nuorimmainen nyt vuoden ja ikä ei anna periksi enempää hankkia. Kyllähän tuollainen vetää hiljaiseksi. Aiemmin en ollut koskaan käynyt ennustajan luona. Tuon käynnin myötä on tullut syvä kunnioitus ja arvostus kyseistä ammattikuntaa kohtaan. Varmasti on suurin osa niitä jotka eivät ole sitä mitä väittävät mutta onneksi sattui todellisen lahjan omaava kohdalleni. Sen koommin en ole myöskään näkillä käynyt, tuolloinkin aivan hetken mielijohteesta tulin ajan varanneeksi mutta olen miettinyt että hyvin voisin mennä vielä uudestaankin.

    • Anonyymi

      Eihän kerro mitään ikävää? Minun mies niin huonona että pelottaa mennä jos tulee huonoo uutista

    • Anonyymi

      En ole vielä koskaan käynyt selvännäkijällä, pitäisköhän...? Etsin jo Naomin yhteystiedot ja ei kai ses sitten auta muu kuin kokeilla. Työasiat mieltä lähinnä askarruttaa ja no miesasiat tietysti.

    • Anonyymi

      Epäilen että mun miehellä on toine nainen. Kaikki merkit ilmassa mutta en ole saannut kiinni. Puhuu puhelimessa ja lopettaa kun huomaa minu kun kysyn niin aina on joku töistä tai velipoika. Kylläkai täsä pitää itensäkkii alkaa ennustajan puheille pyrkiä. Edellisestä erosin kun petti että vieläkö se sama kuvio on uusiksi koettava.

    • Anonyymi

      Olen tänä viikonloppuna mesossa Naomille. Toivon että saan asioihin selvyyttä kun on nytten kans sellaiset merkit ilmasssa että epäilen mun miehellä on toinen. Olen koittanut muutaman ansan virittää mutta joko on todella taitava tai sitten ei ole toista mutta en pääse tästä epäilystä nytten irti.

      • Anonyymi

        Ne merkit nainen kyllä huomaa ja omasta kokemuksesta voin kertoa että kannattaa ottaa todesta. Epäilin exää että hänellä olisi ollut suhde työpaikallaan. Olin vieläpä aivan varma siitä kenen kanssa. Koitin kaikin keinoin saada suhteen paljastumaan, exä sai minut lopulta uskomaan että olin kuvitellut kaiken ja haukkui minua luulosairaaksi ja mustasukkaiseksi. Jatkettiin vielä vuosi yhdessä kun kauhea totuus paljastui. Suhde oli ollut mutta ei työpaikallla vaan ystävättäreni siskon kanssa jota oli käynyt jo parin vuoden ajan tapailemassa toisella paikkakunnalla. Edes ystävättäreni eei asiasta tiennyt tai niin ainakin väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne merkit nainen kyllä huomaa ja omasta kokemuksesta voin kertoa että kannattaa ottaa todesta. Epäilin exää että hänellä olisi ollut suhde työpaikallaan. Olin vieläpä aivan varma siitä kenen kanssa. Koitin kaikin keinoin saada suhteen paljastumaan, exä sai minut lopulta uskomaan että olin kuvitellut kaiken ja haukkui minua luulosairaaksi ja mustasukkaiseksi. Jatkettiin vielä vuosi yhdessä kun kauhea totuus paljastui. Suhde oli ollut mutta ei työpaikallla vaan ystävättäreni siskon kanssa jota oli käynyt jo parin vuoden ajan tapailemassa toisella paikkakunnalla. Edes ystävättäreni eei asiasta tiennyt tai niin ainakin väittää.

        Miehisempää havantoo että kun nainen oikeen alkaa itteään laittaa ja laihuttaa niinon uusi kiikarisa. Meinaan josei ole ennen semmonen tapohin kuulunu.


    • Anonyymi

      Hyvä näkijä joka sanoo miten asiat on eikä yritä kaunistella siksi että mitä joku ehkä haluaisi kuulla. Minulle oli kolme näkijää vakuutellut että mies vielä palaa mutta Naomi sanoi että ei palaa, että siellä on toinen ollut jo erosta asti ja jo aiemmin. En ollut siitä tiennyt, niin salassa ukko osasi sen pitää mutta tuttavaltani kuulin että oli hiljattain muuttanu asumaan naisen luo jonka kanssa oli seurustellu jo nuorempana. Että eipähän tuo palaa ja vaikka palaisi niinen enää huolisi.

    • Anonyymi

      Mikä on minun kohtalo. Kertokaa. Mieslöys uuden. Tulot niin pienet ei ole varaa mennä ennustjille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe