Ilmajoella koronaa..Ilmajoen opistolla useita

Anonyymi

Karanteenissa.
Siis Seinäjoki on nyt altistus keskus.
Eikö se kepulainen Kyösti nyt tee asialle jotain.
OIKEESTI eikä jahtaa persilja. Niiden luottamustoimen hoitoja.
Nyt olis oikeesti pystyttävä tekemää koronalla jotain..
Ruokaa tuodaan meille rappusille..nyt kun on altistus tiedossa..levinnyt on bilettäessä!

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan koneesi kirjoitti väärin.
      Tarkoitit et JAHTAISI PERSUJA
      ..SE onkin KEPULAISTEN maakunta mallin harrastus perzut jyrää kuitenkin kepun

      • Anonyymi

        Sairaudet ja politiikka ovat eri asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaudet ja politiikka ovat eri asioita.

        Juuri politikointi on saanut taudin leviämään.
        Kuvitellaan että kun punahuuli hallitus löysää kieltoja tautiinkin olis ohi.
        EI PER...LE!
        Juuri tuo väärä asioiden politikointi tekee tappavan toisen aallon.
        Kyöstin haussi oikeen malli.
        Karanteenissa ollaan ja kaduttaa kun tänne piti tulla sairastamaan.


    • Onko tämä korona jihadisti pysyny sisällä

      • Anonyymi

        Noh ei oo.
        Sehän ottaakin päästä kun nuo halpis tunnelmalliset ovat kuin kevät vasikat laitumilla.
        Meidän siivellä ja paikoilla oleillaan..


    • Anonyymi

      Ei ihmiset enää välitä koko Koronasta.

      Vaasaan tullut Ruotsista Korona potilas ja testeissä tiesi jo ruotsista lähtiessään, että positiivista on.
      Nyt Vaasan keskus-sairaalassa, kuinka monta sairastutti matkalla tietentahtoen.?
      Samanlainen tapaus Ilmajoella.
      Ei ihmisiä enää kiinnosta kuin ihan vain omaittensä ja omatahto/omaterveys(jos sekään)
      Ruotsissa vasta vanhuksissa kauheeta on kun Korona potilas hoidetaan, saattohoito potilaana.

    • Anonyymi

      Kohta on korona ideaparkissa.

    • Anonyymi

      Kentuckyn Elisabeth ja Isaiah Linscottille kävi näin: rouva huomioi vanhoja sukulaisiaan ennen kyläilyä ja kävi varmuuden vuoksi koronatestissä. Tuli posi, vaikkei minkäänlaisia oireita.

      Ellun piti allekirjoittaa omakaranteeni. Ei sitä tehnyt, koska piti sisällään ehdon, ettei pois kotoa ennen viranomaisen lupaa; mitäs jos tuo posi olisi yllättäen muuttunut rajuksi sairaudeksi. Ellu halusi säilyttää oikeuden saada heti hakea apua odottelematta.

      Nyt nuorella parilla on molemmilla nilkkapannat, ilman voimassaolopäivää. Suomessa niistä pääsee eroon "tuomion" kärsittyään ...
      http://www.thepukki.fi/blog/post/allekirjoita-kotikaranteeni---tai-tulee-nilkkapanta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe