Puolue on Sipilän toimesta päästetty niin huonoon tilanteeseen, että Kulmunin on mahdoton tehtävä saada puolueen kannatusta nousemaan Sipilän jäljiltä.
Kulmuni ei ole myöskään tehnyt selvää pesäeroa Sipilän toimintaan ja jo tämä estää Kulmunin mahdollisuudet puolueen kannatuksen kasvattamiseen.
Kulmunin mahdoton tehtävä
5
54
Vastaukset
- Anonyymi
Sipilä ei kuunnellut puolueen kenttäväen mielipiteitä. Pikemminkin saneli kenttäväelle mitä heidän tulee ajatella.
- Anonyymi
Ja sanelupolitiikka oli jokaiselle muullekin. Hän ei vain ymmärtänyt, että politiikassa ei toimi yritysmaailman lait.
- Anonyymi
Onneksi sipilä on tänään kertonut eroavansa poliitikasta ja lähtevän pois eduskunnasta. Jotain ilonsanomaa tähänkin päivään.
- Anonyymi
Sipilähän hommasi Suomen talouden kuntoon ja Marin jakelee sitä vaurautta nyt etelä-Eurooppaan maiden holtittomille taloudenpitäjille, ja sitä kutsutaan sosiaalidemokratiaksi.
- Anonyymi
Naisten pitää taas korjata miesten möhläykset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616933Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414875- 792702
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412019- 181858
- 301617
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137