69 miesten kesken luonnossa

Nyt kun kesä on kukkeimmillaan löytyisikö luontoon eteläsuomen alueella kaveria joka nauttisi 69 asennosta toisen kanssa.Olisihan se niin mukavaa lähestyä orgasmia ja koittaa saada se yhtä aikaa..kun olisikin vakiokaveri jonka kanssa saisi päästellä paineet viikoittain.Vielä parempi jos kymenlaakson alueelta.

9

880

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

missä tavataan tulen

• Tampereelta olis myös kiinnostusta kokeilla 69 asentoa!

• Anonyymi

Nyt alkaa olemaan aika kylmää tuollaisiin juttuihin,ehkä pakettiauton takatilassa vois kokeilla

• Anonyymi

Voi kun löytyisikin 60 v miehelle kaveri jonka kanssa voisi laukaista pari kertaa viikossa.
        Kymenlaakson alueelta kun löytyisi.
        Minä bi sex ukm ja tykkään saada spermaa suuhun. Vaikka minulta tulisikin ensin jatkaisin tottakai toisellekin orgasmin.
        Moni runkkaa yksin vaikka kaksistaan on kiihottavampaa.

• Anonyymi

Pakettiautossa myös hytissä onnnistuu itsellä tyyny jonka laitan kuskin ja apupenkin väliin tulee yhtenäinen peti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun löytyisikin 60 v miehelle kaveri jonka kanssa voisi laukaista pari kertaa viikossa.
        Minä bi sex ukm ja tykkään saada spermaa suuhun. Vaikka minulta tulisikin ensin jatkaisin tottakai toisellekin orgasmin.

Etsin myös vakiokaveria,orkku kummallekkin ja suu täyteen lämmintä lientä,69 on hyvä asento

• Anonyymi kirjoitti:

Laita minulle viestiä!! Minä haluasin opetella ottamaan suihin ja haluaisin myös päästä peppuneitsyydestä eroon! Olen siis 20v miehen alku haminasta!
        Kik: haminalainebi

• Anonyymi

No tuu mun kans ni opetan sulle peppuseksiä

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      23
      2530
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      149
      2477
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      54
      1789
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      88
      1431
    5. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      183
      1149
    6. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      26
      1053
    7. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      823
    8. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      821
    9. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      11
      796
    10. Tuleeko meistä

Koskaan mitään vai ei? Mitä luulet/uskot?
      Ikävä
      60
      711
    Aihe