69 miesten kesken luonnossa

Nyt kun kesä on kukkeimmillaan löytyisikö luontoon eteläsuomen alueella kaveria joka nauttisi 69 asennosta toisen kanssa.Olisihan se niin mukavaa lähestyä orgasmia ja koittaa saada se yhtä aikaa..kun olisikin vakiokaveri jonka kanssa saisi päästellä paineet viikoittain.Vielä parempi jos kymenlaakson alueelta.

9

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      missä tavataan tulen

    • Tampereelta olis myös kiinnostusta kokeilla 69 asentoa!

    • Anonyymi

      Nyt alkaa olemaan aika kylmää tuollaisiin juttuihin,ehkä pakettiauton takatilassa vois kokeilla

      • Anonyymi

        Voi kun löytyisikin 60 v miehelle kaveri jonka kanssa voisi laukaista pari kertaa viikossa.
        Kymenlaakson alueelta kun löytyisi.
        Minä bi sex ukm ja tykkään saada spermaa suuhun. Vaikka minulta tulisikin ensin jatkaisin tottakai toisellekin orgasmin.
        Moni runkkaa yksin vaikka kaksistaan on kiihottavampaa.


      • Anonyymi

        Pakettiautossa myös hytissä onnnistuu itsellä tyyny jonka laitan kuskin ja apupenkin väliin tulee yhtenäinen peti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun löytyisikin 60 v miehelle kaveri jonka kanssa voisi laukaista pari kertaa viikossa.
        Kymenlaakson alueelta kun löytyisi.
        Minä bi sex ukm ja tykkään saada spermaa suuhun. Vaikka minulta tulisikin ensin jatkaisin tottakai toisellekin orgasmin.
        Moni runkkaa yksin vaikka kaksistaan on kiihottavampaa.

        Etsin myös vakiokaveria,orkku kummallekkin ja suu täyteen lämmintä lientä,69 on hyvä asento


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun löytyisikin 60 v miehelle kaveri jonka kanssa voisi laukaista pari kertaa viikossa.
        Kymenlaakson alueelta kun löytyisi.
        Minä bi sex ukm ja tykkään saada spermaa suuhun. Vaikka minulta tulisikin ensin jatkaisin tottakai toisellekin orgasmin.
        Moni runkkaa yksin vaikka kaksistaan on kiihottavampaa.

        Laita minulle viestiä!! Minä haluasin opetella ottamaan suihin ja haluaisin myös päästä peppuneitsyydestä eroon! Olen siis 20v miehen alku haminasta!
        Kik: haminalainebi


    • Anonyymi

      No tuu mun kans ni opetan sulle peppuseksiä

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      94
      994
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      750
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe