Nyt kun kesä on kukkeimmillaan löytyisikö luontoon eteläsuomen alueella kaveria joka nauttisi 69 asennosta toisen kanssa.Olisihan se niin mukavaa lähestyä orgasmia ja koittaa saada se yhtä aikaa..kun olisikin vakiokaveri jonka kanssa saisi päästellä paineet viikoittain.Vielä parempi jos kymenlaakson alueelta.
69 miesten kesken luonnossa
9
736
Vastaukset
- Anonyymi
missä tavataan tulen
Tampereelta olis myös kiinnostusta kokeilla 69 asentoa!
- Anonyymi
Nyt alkaa olemaan aika kylmää tuollaisiin juttuihin,ehkä pakettiauton takatilassa vois kokeilla
- Anonyymi
Voi kun löytyisikin 60 v miehelle kaveri jonka kanssa voisi laukaista pari kertaa viikossa.
Kymenlaakson alueelta kun löytyisi.
Minä bi sex ukm ja tykkään saada spermaa suuhun. Vaikka minulta tulisikin ensin jatkaisin tottakai toisellekin orgasmin.
Moni runkkaa yksin vaikka kaksistaan on kiihottavampaa. - Anonyymi
Pakettiautossa myös hytissä onnnistuu itsellä tyyny jonka laitan kuskin ja apupenkin väliin tulee yhtenäinen peti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun löytyisikin 60 v miehelle kaveri jonka kanssa voisi laukaista pari kertaa viikossa.
Minä bi sex ukm ja tykkään saada spermaa suuhun. Vaikka minulta tulisikin ensin jatkaisin tottakai toisellekin orgasmin.
Moni runkkaa yksin vaikka kaksistaan on kiihottavampaa.Etsin myös vakiokaveria,orkku kummallekkin ja suu täyteen lämmintä lientä,69 on hyvä asento
Anonyymi kirjoitti:
Moni runkkaa yksin vaikka kaksistaan on kiihottavampaa.Laita minulle viestiä!! Minä haluasin opetella ottamaan suihin ja haluaisin myös päästä peppuneitsyydestä eroon! Olen siis 20v miehen alku haminasta!
Kik: haminalainebi
- Anonyymi
No tuu mun kans ni opetan sulle peppuseksiä
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824