Merci beaucoup... Se oli kova isku persuille ja USA:lle, Briteille ja Ryssälle !
Eurooppa otti yhteistä velkaa ja se tarkoitaa, että se on todella yhtenäinen !
Euro on lähtenyt vahvistumaan ja se osoittaa myös sijoittajien luottamusta
Euroopan unioniiin ja Euroon, että eurooppa on yhdessä sen takana.
Voitte olla varma, että Trump ja Boni ei tykkää eikä Pötin !
Se tarkoittaa digi-veroa ja ongelmia näille maille ja paljon paljon paljon.
Se on pois USA:n taseesta ja se on pois Brittien taseesta.... Merci beaucoup !
Merci beaucoup... Kiitos Se oli kova isku Persuille ...
9
78
Vastaukset
Ole nyt ilossa mukana... Persu.... Me täällä ulkomailla nautitaan vahvasta
Eurosta. Heitä nyt peukkua edes ...- Anonyymi
Miksi valehtelet palstalaisille asuvasi ulkomailla? Onko "ulkomaalaisuus" jotenkin tärkeä osa sun muovista somerooliasi?
- Anonyymi
EU on heikko.
EU on puolustuksessa riippuvainen USA:sta.
EU on koneoppimisen kehittämisessä pitkällä takamatkalla USA:aan ja Kiinaan.
EU on Erdoganin panttivanki.
EU on Kiinasta riippuvainen.
Ja loppujen lopuksi, koko EU on rakennettu Saksan ja Ranskan etujen ajamiseen. Siksi britit lähti EU:sta. EU:ssa Saksa ja Ranska ovat yläluokkaa, kaikki muut maat on alempaa kastia. - Anonyymi
Velka on suurta voimaa ja vaurautta!
- Anonyymi
Velka on suurta voimaa ja vaurautta erikoisesti kun pystyy
vaurauttamaan kaikki jäsenmaat.
Ensin ECB painaa joka kuukausi uusia seteleitä 40 miljardin
edestä kiihtyttääkseen EU ECB inflation 1.4% vuodessa 2% vuodessa.
Sitten tehdään ECB laina setelipainossa jotka setelit tulevat
sukukunnat maksavat selkänahoillaan.
Ei riitä että ECB varallisuus on huonoissa Bondeissa joita
huonon talouden maat ovat myyneet ECB lle.
Ihmeellistä tuo EU, ECB pelastus konkurssipesästä rikkauksiin.
- Anonyymi
Euro vahvistuu markkinoilla !
- Anonyymi
Ei taida tuo sopimus syntyä, johan sen eu parlamentin enemmistö ilmoitti. Että uusi neuvottelu.
- Anonyymi
f! THE EU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634