Ilmeisesti aika useissa, ainakin moottoriveneissä, perän rakenne on seuraava: lasikuitukerros, vaneri ja taas lasikuitukerros. Mikähän järki, ainakin osalla, venevalmistajista on uloittaa tuo vaneri pohjan tasalle ja jossa on myös tyhjennystulppa. Ja kun tyhjennystulppa ei ole holkillinen niin tarkoittaa tämä, että vaneri on käytännössä aina, vähintään kondenssivedestä kostea. Kosteus kun tuonne pääsee niin se ei hevillä kuivu vaan vaneri pehmentyy helposti ja on mahdollinen riski että kosteus nousee perämoottorien kiinnityksien tasalle. Onko tässä jokin ideakin ollut venevalmistajilla ja jota en vain ymmärrä?
Perän perälevy ja sen kostuminen
Anonyymi
1
258
Vastaukset
- Anonyymi
Ideana on helppo toteutus, halpa ja vahva rakenne.
Läpiviennit huonosti toteutettuna tietysti lahoaa aikanaan mutta normaalisti kestää kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 771495
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691