Marinin kehuminen täällä, mutta eihän sitä myöntää voi että huonosti meni.
Kovin epätoivoista on vasemmistolaisten
8
50
Vastaukset
- Anonyymi
Porvari ilmestyi taas "tietämään" ja viisastelemaan kuten tavallista.
- Anonyymi
Se ottaa vähän aikaa että menee puolueen uskolliselle jäsenelle jakeluun mitä Marin sopi mutta kunhan syksy tulee ja veronkorotuksia aletaan jakelemaan samalla kun firmat potkivat väkeä kortistoon ni eiköhän aukene.
- Anonyymi
porvari tarkoittaa sosiaaliseen keskiluokkaan kuuluvaa
pääministeritär taisi saada option kovapalkkaiseen eu-virkaan tulevaisuudessa
hommasi varmaan pari pienempää pestiä samalla viherfasisteille
- Anonyymi
Tuon jutun on kirjoittanut demukoiden edustaja eikä asiassa ole mitään perää vaan on sen itse keksinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon jutun on kirjoittanut demukoiden edustaja eikä asiassa ole mitään perää vaan on sen itse keksinyt.
Pakkohan se on omiaan kehua.
- Anonyymi
ei mennyt huonosti
pääministeritär taisi saada option kovapalkkaiseen eu-virkaan tulevaisuudessa Puotipuksulle kerrottiin että ilman bonuskorttia tulee tällainen diili.
Mitä mieltä? =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202830Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3502486Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o422252Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262252Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581838Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121362Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181359- 711254
- 551210
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61183