Casinobud kimppa

Anonyymi

Moi!

Pitäisikö järjestää Suomi24 lukijoiden kanssa yhteinen kimppapeli joku ilta? :)

22

13354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tutustuin itsekin tähän uutuuteen Bojokolla (https://bojoko.com/fi/nettikasinot/kokemuksia/casinobud/), on kyllä todella mielenkiintoinen ja uskon että tulee Suomessa saamaan paljon suosiota. Ihmettelen todellap aljon miksi ei ole muita tällaisia kasinoita tullut aiemmin? Onko niin vaikea tehdä vai mikä siinä mättää?

    • Anonyymi

      Hyvä esittely Bojokolla

    • Anonyymi

      Bojokolla on kyllä ylivoimaisesti parhaat nämä arviot, kun testaavat kasinoita oikeasti

    • Anonyymi

      Tänään taas ainakin Ristikakkosen jengillä kimppa alkamassa ja striimistä voi seurailla menoa 20:00 alkaen: https://www.twitch.tv/ristikaksicom

      Joku kysyi, että miksi haluis antaa jonkun pelata omia rahoja niin ainakin striimeissä todelal toimiva konsepti ja yhdessä tekemisen meininki, kimppaan osallistuneet pääsee vaikuttamaan ja valitsemaan mitä pelataan ja miten pelataan ja milloin kotiutetaan. Samaa mieltä, että tuo konsepti tullaan muiden kasinoiden toimesta kopioimaan, kuten pikakasinot aikoinaan.

      • Anonyymi

        Kusetusta.


    • Anonyymi

      Casinobudilla on hyvä pelata kimpassa.. itsekkin pidän kimppapelejä melkein joka viikko.. luotettava paikka..

      • Anonyymi

        kynii pelaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kynii pelaajat.

        Tiedätkö casinon mistä voittaa varmasti, kerro toki minullekkin🤣


    • Anonyymi

      Kusetus paikka en suosittele!

      • Anonyymi

        Mitä ne kusetti? Ääliöiltä rahat pois? On se saatana hommaa ku pitää viimeset roposet pelata ja sitte märistää ku casinot kusettaa! Kannattaa tajuta että casinoilla tulet häviämään lopulta aina, eniten jää "voitolle" kun ei pelaa ikinä.


    • Anonyymi

      Tuolta ei voita yhtää mitään!!

    • Anonyymi

      Säästäkää rahanne

    • Anonyymi

      CASINO BUD/HUKKAW MGA saanut tutkintapyynnön Hukkaw toistuvista kimppadepo voittojen pelaamisesta takaisin kasinolle muiden pelaajien kotiutuspyynnöistä huolimatta. Casino Bud tulkinnan varainen sääntö kimppapelien kapteenin tehtävästä ei oikeuta toistuviin rikkomuksiin toisia pelaajia kohtaan. Casino bud ei toimi hyvän tavan mukaan tässä asiassa ja rokkomuksessa.Kyse on myös muiden kimppaan osaaliistujien rahoista kuin pelkästään kapteenin. Tehkää kaikki MGAALLE VALITUS linkki löytty netistä casino bud toiminnasta samoin hukkaw.Ilmoittakaa myös twiciin harhaanjohtajasta rahapelaamisesta.

      • Anonyymi

        Casinobud on mainostanut ja edelleen mainostaa kasinon avaamisesta (2 vuotta sitten avattu) alkaen vip-ohjelmaansa, eikä minkäänlaista vip-ohjelmaa oikeasti ole, eikä kasinolta saa minkäänlaisia bonuksia tai etuja, vaikka depoaisit tuhansia. Pelatessa "vip-tasosi" nousee, muttet kuitenkaan saa mitään etuja tai bonuksia. Harhaanjohtavaa markkinointia parhaimmillaan.


      • Anonyymi

        Ihan oikein. Huomannu kans saman että HukkaW oikein huutaen painaa kaikki kimpat kusirakoon tahallaan, jotta saa sen n.40% jokaisesta kimpasta. Casinobud vaan boikottiin kaikilta. Täältä löytyy lista paljon luotettavimmista kassuista https://cazimoon.com/


      • Anonyymi

        Pitää varmaan tehdä toi valitus🤔🤔


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Älkää menkö hukkaw kimppaan mukaan niin säästyy rahaa... Ite en mene sen kimppoihin vaikka se saa sinne rafflee budilta ei ne ihmiset mee kun rafflen takia kimppaan

    • Anonyymi

      Hyvä ja luotettava casino pelata ja kotiutus aina tilillä heti👌👍

    • Anonyymi

      sama jatkuu. paljon kimppoja edelleen, nopeasti hävitään rahat paskoissa peleissä että saadaan aloittaa uusi kimppa.

    • Anonyymi

      Ei liity aiheeseen mutta haluan vain sanoa että casinobud on paska sivu. Sain bonuksen ja peli kaatu sitten sain viestitellä noin 2 viikkoa asiakaspalvelun kanssa. Että missä rahani ovat. He vain sanoivat että ei voi tehdä mitään. Kyseessä oli siis peli ”fire in the hole” panos oli 2€ ja voitoissa oli jo vajaa 200x. Peli kaatui ja tuli teksti missä vielä kerrottiin että ei hätää, et menettänyt yhtään rahaa
      😂 eikä mulla ollu mitään todisteita niin eipä niitä kiinnosta tehdä asialle yhtään mitään. Sanoivat vain että pelissä on viimeaikoina ollut ongelmia

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      36
      756
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe