Ideaparkin aivan uusi karavaanialue

Anonyymi

Kyllähän oli väkeä uudella karavaanialueella. Niin hieno paikka. Huomaa että Topi ei ole rahaa säästänyt. Todennäköisesti ensi kesänä laajennetaan aluetta. Nyt jää liian pieneksi.

20

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      missä sellanen alue sijaitsee? tarkoitatko sitä sorakenttää ja vuokrakontteja, joissa suihkut ja veeseet? Sorapintainen alue on ilmeisesti tarkoitus asvaltoida tulevina vuosina ja istutuksia ei ole mitään... pelkkää tuulista pellonpintaa

    • Anonyymi

      Joo ei siinä oo rahaa säästelty niin upea se on

      • Anonyymi

        ei taida kiihottaa käräväänäreita,vyölaukku kansa on nykyään aika vaativia. jos käy ostoksilla ei ne kyl tohon yöksi jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei taida kiihottaa käräväänäreita,vyölaukku kansa on nykyään aika vaativia. jos käy ostoksilla ei ne kyl tohon yöksi jää

        Topi on tunnettu siitä että Hän ei rahaa säästele. Ideaparkkikin on rakennettu rahaa säästämättä. Joku muistaakseni vertasi Ideaparkkia Dubain ostoskeskuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topi on tunnettu siitä että Hän ei rahaa säästele. Ideaparkkikin on rakennettu rahaa säästämättä. Joku muistaakseni vertasi Ideaparkkia Dubain ostoskeskuksiin.

        Topi törsää pankin rahoja ei omiaan. Tarpeeksi kun on velekaa niin se on sit pankin ongelma, ei enää velan ottajan.
        Talo ansaitsisi tunnustuksen siitä että tuon halvemmalka ei liiketilaksi kutsuttua umpitilaa enää pysty rakentamaan. Kaikessa on säästetty ja se tulee vielä eteen kuten viemärit aikanaan. Ei todellakaan mikään Dubai, ei yllä edes Keskisen tasolle.


    • Keskisen elintarvike museo kalpenee tämän mahtavan kompleksin juurella

      • Anonyymi

        Kannattaasko tua R T käväistä kerran elämässään Keskisellä voi silimät aueta. Ei taida olla ajokorttia saati autoa kysy kyyti joltakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaasko tua R T käväistä kerran elämässään Keskisellä voi silimät aueta. Ei taida olla ajokorttia saati autoa kysy kyyti joltakin

        ei oo seinäjoella sitten vissiin kukaan käyny ikaalisia kaumpana jos dubain joku mainitsee...no sen ymmärtää sisäsiittoinen porukka saa pitää palatsinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo seinäjoella sitten vissiin kukaan käyny ikaalisia kaumpana jos dubain joku mainitsee...no sen ymmärtää sisäsiittoinen porukka saa pitää palatsinsa

        Ja se aivan uskomattoman hieno minigolf rata. Paikalliset sanoi että Topi on kuulemma ostanut sen Dubaista asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se aivan uskomattoman hieno minigolf rata. Paikalliset sanoi että Topi on kuulemma ostanut sen Dubaista asti.

        Pullo kalevikin kliffaa


      • Anonyymi

        Kiitos päivän parhaista nauruista.


    • Anonyymi

      Ja kuulemma taas ideaparkin lattioita uusitaan, oiken urakalla, kyllä topi osaa nämä hommat.
      Ja hei, ollaan sitte varovaisia siellä idikses mihin astutaan.

      • Anonyymi

        vyölaukkumiehet valtaa seinäjoen,ai niin nehän asuu jo siä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vyölaukkumiehet valtaa seinäjoen,ai niin nehän asuu jo siä

        Kaks Lapualaista taas saatiin kiinni näpistyksestä. On ne vaan hävyttömiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaks Lapualaista taas saatiin kiinni näpistyksestä. On ne vaan hävyttömiä

        ettet ny kirjoittanu väärin,,,kaks lapualaista nipisteli seinäjokisen naista vessassa ja viä luvan kanssa


    • Anonyymi

      Ideaparkkiin haetaan suksimyyjää. Nyt äkkiä hakemaan ennekuin hiihtosesonki menee ohi ;)

      • Anonyymi

        ny oon kyninkuuuuus raviiit,mahtuuuu serkkujen vaunut parkin pihaaan


    • Anonyymi

      Nyt meni sähköt. Jysähtikö muuntaja?
      Onneksi on takuuaika menossa, tulookohan uusi Dubaista. Halavalla ei saa hyvää.

    • Anonyymi

      Dubaista hyvinnii, kuka ny tavaallisia.
      Edustussaunan kaakelointia uusitaan, savipellon peltihallin tarina jatkuu ja älkää hyvät ihmiset vertailko tätä rakennelmaa Keskisen kauppakeskukseen, se on tehty kantaville perustuksille ja tyylillä

      • Anonyymi

        kannattas ostaa sähköreleet ym..vaasasta sais laatua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe