Kyllähän oli väkeä uudella karavaanialueella. Niin hieno paikka. Huomaa että Topi ei ole rahaa säästänyt. Todennäköisesti ensi kesänä laajennetaan aluetta. Nyt jää liian pieneksi.
Ideaparkin aivan uusi karavaanialue
20
54
Vastaukset
- Anonyymi
missä sellanen alue sijaitsee? tarkoitatko sitä sorakenttää ja vuokrakontteja, joissa suihkut ja veeseet? Sorapintainen alue on ilmeisesti tarkoitus asvaltoida tulevina vuosina ja istutuksia ei ole mitään... pelkkää tuulista pellonpintaa
- Anonyymi
Joo ei siinä oo rahaa säästelty niin upea se on
- Anonyymi
ei taida kiihottaa käräväänäreita,vyölaukku kansa on nykyään aika vaativia. jos käy ostoksilla ei ne kyl tohon yöksi jää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei taida kiihottaa käräväänäreita,vyölaukku kansa on nykyään aika vaativia. jos käy ostoksilla ei ne kyl tohon yöksi jää
Topi on tunnettu siitä että Hän ei rahaa säästele. Ideaparkkikin on rakennettu rahaa säästämättä. Joku muistaakseni vertasi Ideaparkkia Dubain ostoskeskuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Topi on tunnettu siitä että Hän ei rahaa säästele. Ideaparkkikin on rakennettu rahaa säästämättä. Joku muistaakseni vertasi Ideaparkkia Dubain ostoskeskuksiin.
Topi törsää pankin rahoja ei omiaan. Tarpeeksi kun on velekaa niin se on sit pankin ongelma, ei enää velan ottajan.
Talo ansaitsisi tunnustuksen siitä että tuon halvemmalka ei liiketilaksi kutsuttua umpitilaa enää pysty rakentamaan. Kaikessa on säästetty ja se tulee vielä eteen kuten viemärit aikanaan. Ei todellakaan mikään Dubai, ei yllä edes Keskisen tasolle.
Keskisen elintarvike museo kalpenee tämän mahtavan kompleksin juurella
- Anonyymi
Kannattaasko tua R T käväistä kerran elämässään Keskisellä voi silimät aueta. Ei taida olla ajokorttia saati autoa kysy kyyti joltakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaasko tua R T käväistä kerran elämässään Keskisellä voi silimät aueta. Ei taida olla ajokorttia saati autoa kysy kyyti joltakin
ei oo seinäjoella sitten vissiin kukaan käyny ikaalisia kaumpana jos dubain joku mainitsee...no sen ymmärtää sisäsiittoinen porukka saa pitää palatsinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei oo seinäjoella sitten vissiin kukaan käyny ikaalisia kaumpana jos dubain joku mainitsee...no sen ymmärtää sisäsiittoinen porukka saa pitää palatsinsa
Ja se aivan uskomattoman hieno minigolf rata. Paikalliset sanoi että Topi on kuulemma ostanut sen Dubaista asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se aivan uskomattoman hieno minigolf rata. Paikalliset sanoi että Topi on kuulemma ostanut sen Dubaista asti.
Pullo kalevikin kliffaa
- Anonyymi
Kiitos päivän parhaista nauruista.
- Anonyymi
Ja kuulemma taas ideaparkin lattioita uusitaan, oiken urakalla, kyllä topi osaa nämä hommat.
Ja hei, ollaan sitte varovaisia siellä idikses mihin astutaan.- Anonyymi
vyölaukkumiehet valtaa seinäjoen,ai niin nehän asuu jo siä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vyölaukkumiehet valtaa seinäjoen,ai niin nehän asuu jo siä
Kaks Lapualaista taas saatiin kiinni näpistyksestä. On ne vaan hävyttömiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks Lapualaista taas saatiin kiinni näpistyksestä. On ne vaan hävyttömiä
ettet ny kirjoittanu väärin,,,kaks lapualaista nipisteli seinäjokisen naista vessassa ja viä luvan kanssa
- Anonyymi
Ideaparkkiin haetaan suksimyyjää. Nyt äkkiä hakemaan ennekuin hiihtosesonki menee ohi ;)
- Anonyymi
ny oon kyninkuuuuus raviiit,mahtuuuu serkkujen vaunut parkin pihaaan
- Anonyymi
Nyt meni sähköt. Jysähtikö muuntaja?
Onneksi on takuuaika menossa, tulookohan uusi Dubaista. Halavalla ei saa hyvää. - Anonyymi
Dubaista hyvinnii, kuka ny tavaallisia.
Edustussaunan kaakelointia uusitaan, savipellon peltihallin tarina jatkuu ja älkää hyvät ihmiset vertailko tätä rakennelmaa Keskisen kauppakeskukseen, se on tehty kantaville perustuksille ja tyylillä- Anonyymi
kannattas ostaa sähköreleet ym..vaasasta sais laatua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437