Oon 18 v. tyttö Lahdesta, 168cm/51kg blondi ja ihan sexxy tapaus. Mulla on tosi tiukka ryppis ja ihan sopivat rinnat. Miehistä on seksin suhteen muutamii kokemuksii. Oon saanu tänä keväänä ottaa muutaman kerran perseeseen ja se on ollu tosi upeeta. Haluisin lisää näitä perspanoja kokea (en siis anna muuta). Miehen iällä tai koolla ei niin väliä, pääasia että saan lisää perspanoja. Olis mahtavaa saada eri kokosii kaluja ja saada miesten mällit sisälle mun suoleen. Ota yhteyksii ja lähetä vaikka kullistasi kuvia jos haluat. Asun muuten opiskelujen vuoksi osan aikaa Lappeenrannassa, että sieltäkin päin vois ottaa yhteyksii :) Mun asunto on Lappeenrannassa muuten "opiskelijatyylinen", ettei oikeen oo omaa rauhaa kun anaaliseksi vaatii pikkasen omaa rauhaa.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mistä ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
s-potilla
Laita viestiä [email protected] ja sovitaan tapaaminen.
- Anonyymi
Orimattilan mies. Ota yhteyttä [email protected] 48v
- Anonyymi
Teetkö keikkaa Hesassa. Antaisin mielellään sulle.
- Anonyymi
Saat hyvän kokemuksen [email protected]
- Anonyymi
Onko mahdollista saada piiskaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483