Koivisto EU>iin, Lipponen EMU. Urpilainen Kreikka takuu, Marin osti yhden viiden hinnalla.
SDP tuhon tie
7
96
Vastaukset
Kompromissi yhteistoimijoiden kesken hyödyttää koko yhteisöä. Tiukasti pelkästään omista eduistaan kiinni pitäminen johtaa Pyrrhokseen voittoon, jolloin omakaan etu ei toteudu.
Suomalainen sanalasku sanoo: "Ahneella on paskanen loppu".- Anonyymi
SDP on mennyttä, tuhon tie on edessä... Vappusataset eivät enää auta, ne menivätkin Välimeren maiden asukkaiden elintason nostamiseen...
- Anonyymi
Jos persut olisivat vallassa, olisimme vahva itsenäinen suomi eu:n ulkopuolella.
- Anonyymi
Ihan vallan vahva! Pökiö päätelmä, aivan pörrö kun tietää kuinka pieni Suomen kansantalous on ja kuinka riippuvaisia olemme viennistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vallan vahva! Pökiö päätelmä, aivan pörrö kun tietää kuinka pieni Suomen kansantalous on ja kuinka riippuvaisia olemme viennistä!
Mitä Italialaiset ostavat meiltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Italialaiset ostavat meiltä?
Mitä myytävää meillä on Italialle? Pitää olla mitä ostaa!
- Anonyymi
Marin ja Tappurainen, liputtivat yhteisvastuiden puolesta, piikki auki, eläkeläisiä ei enää tarvitse muistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858