mihin valtiojohdon tehtäviin se pätevöittää?
Vastaukset 11
Jospa sen avulla pärjää nykyslaavilaisissakin kielissä, joita puhutaan Itä-Euroopassa.
Venäjällähän ortodoksinen kirkko on nykyään kovassa kurssissa. Kirkkoslaavia osaava presidentti voisi olla odotettu valtiovieras.- Anonyymi
Tuskin.
- Anonyymi
Entä kaupan kassa...?
- Anonyymi
Miten köyhyystutkija, joka asuu ökyasunnossa, siis suoranaisessa palatsissa... miten tuollainen elämä etäännyttää henkilön tavallisesta elämästä...
- Anonyymi
Kirkkoslaavi pätevöittää erinomaisesti poliittisen jargonin puhujaksi.
Ehdottomasti presidenttiainesta!- Anonyymi
Tyyliin:Taiiivas putoaa niskaan jos emme maksa mitä ne meiltä pyyyytäää...!
Macrooonin Merkelin ja Pyhän Yhteisvaluutan nimeeen Aaaamen! - Anonyymi
Enemmänkin kiinnostaa, mikä tässä kirkkoslaavissa sinua noin hiertää? Jargonisi tiettyä opintosuuntaa vastaan on oma valintasi, samoin poliittinen mitätöintisi yliopistosuuntautumisen vuoksi. Jargonisi perusta on ilkeily, joten kuluttaa eniten itseäsi.
- Anonyymi
täsmälleen samiohin kuin mikä tahansa muukin tai ei tutkintoa ollenkaan
vai tarkoitatko, että pitäisi siiirtyä meritokratiaan?
muutenkin on naiivia kuvitella, että yhteiskunnallisissa asioissa olisi olemassa oikeaa ja väärää - enimmäkseen yhteiskuntatiede on hermeneuttista tai dialektista kielipeliä (pl. osa tilastollisesia menetelmiä käyttäästä yhteiskuntatieteestä, esim. väestötiede)Totta. Omassa yhteiskunnassamme tuomiovallan käyttäjien on oltava juristeja, siis lakitieteen tutkinnon suorittaneita. Toimeenpano- ja lainsäädäntövallan käyttäjillä on monenlaisia tutkintoja ja pätevyyksiä, kuten tiedetään.
Onko edes arvoissa "oikeaa ja väärää"?
- Anonyymi
Kirkkoslaavilla voi päästä ortodoksikirkon metropoliitaksi Siperiaan.
- Anonyymi
Hyvä että Jussilla on paikka minne mennä seuraavan vaalitappion jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5092400Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35978SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht465902Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et40878- 71828
- 56765
- 44705
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40670Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40656- 63573