Kiitos EU ... Kreikka tarjoaa eläkeläisille 7 % veron !

Miten onnistuu postilaatikko osoite ... Onko kenelläkään Eurooppa tietoa?
Jos, vaikka asuu aasiassa ja maksaa verot kreikkaan, niin siinä voittaa aika
hyvin rahaa.

Miten Persut meinaa järjestää eläkeasiat ?
Meinaako Persut saada Portugalista vai Espanjasta paremman diilin ?
Nythän ei sitten tarvi maksaa sitä velkaa jos olet jo liki 50 vuoden vanha !

Euro on muuten kivasti noussut dollaria vastaan. Sanna teki hyvää työtä ja
se Tykkyläisen poika saa mennä tutkimaan, niitä tuomioitaan ja kadehtimaan
muualle. Älä Sanna välitä... Sinulla on paljon tukijoita ja Mutilla kanssa.

Näettekö Persut, kuinka paljon mahdollisuuksia Euroopan unioni tuo, nytkin
voit ajaa verovapaalla autolla ja maksaa verot, vaikka Kreikkaan ! 7 prossaa
7 prossaa.... Paljonko Persu poika meinaa maksaa... veroa. Siis meinaa maksaa
ja aikooko persu poika devalvoida palkkansa isänmaan ja karvattoman pään
nimissä ? Kohta saatte tilata ruokaa myös Latviasta ja se on siellä oikeasti
halvempaa on se on se usko tai älä, mutta on se.

2

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko bensa halpaa... On se halpaa... Minulle se on noin 50 - 60 senttiä
      litra. Oletko sinä veronmaksaja ? Nimenomaan sinä olet veronmaksaja
      minä en taas ole !

      Euroopan unioni tuo mahdollisuuden siirtää verot Kreikkaan vaikka !
      Näitä asiota on hyvä tutkia. Onhan sinulla eurooppalainen sairasvakuutus
      kortti myös Kreikasta. Ei se ole ongelma !

      Oletko sinä persu vanki ?
      Niin, lusiminen muualla, kuin suomessa saattaa olla hiukan hankalaa se
      veron vuoksi. Ei sitä tarvi yhtään protestoida, että muuttaa kolhoosista
      pois. Ihmiset tekee valintoja kautta maailman ja auringossa on ihan hyvä.

      Minä olen elänyt nyt ulkomailla jo liki 2 vuotta. En ole käynnyt suomessa.
      Minä kysyn itseltäni, että mitä minä siellä teen. Aikoinaan minun kaveri
      sanoi, yhdelle kaverille, että kun hän ajatteli mennä thaimaaseen ja se
      kysy siltä, että mitä sinä siellä teet... Hän vastasi, että mitä viddua mä
      täällä sitten teen. Moni oikeasti makaa sielläkin 4 seinän sisällä ja
      säästää ja kyylää ruuan hintaa ja katsoo milloin lähtee kauppaan ja
      hakee punaiset tarrat. Onko se sitten elämää vai ?

      Teillä Bensa on kohta 2 euroa ja onko se EU:n vika vai ? ja tarviiko sinun
      sitä sieltä ostaa? Ennen haettiin ruotsista rasvat ja sokerit ja muut.
      Nyt euro vahvistuu ja minä sain vappu-satasen mutilta ... Teinkö oikein?

    • Käsittääkseni EUROOPAN UNIONIN ALUEELTA SAAT OSTAA BENSAA !

      Käsittääkseni Euroopan unionin alueelta voit ostaa ruokaa ?


      Nyt, kun joku nosti Bensan hinnan, niin paljonko kuljetus maksaa, vaikka
      vironosavaltiosta... ? Tilaat ja maksat Bensan netissä ja saat litrat !

      Tätä tätä on juuri EU parhaimmillaan ja se toimii juuri sinun sinun parhaaksi.
      Minua ja monia muitakaan ei kiinnosta kuu ja rotu ja taivaallinen suomi
      valtakunta tai mikään muukaan... Meitä kiinnostaa, että millä hintaa mä
      ja monet muu saa esim. Bensaa ja ruokaa ... MAAGINEN SANA VAPAUS
      VAPAUS OSTAA JA VAPAUS MYYDÄ VAPAUS OLLA KAIKKIALLA
      EUROOPAN UNIONISSA !

      Huomaa jos valtio on vapaa.... Niin sinä olet orja !
      Huomaa jos valtio on vapaa.... Niin sinä et ole vapaa, vain sinä olet alistettu!

      Pohjois-korea on vapaa ja sillä on vapaus !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe