Onko muita joita kiinnostaa naisten käytetyt pikkarit
Naisten käytetyt pikkarit kiihottaa
25
2247
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva olisi runkata spermat naisen pikkareille. Olen 50 mies Hämeenlinnasta
- Anonyymi
Tänä aamuna viimeksi nuuhkin ja nuolin vaimoni likaisia pikkuhousuja, oli kunnon eritteet niissä ja laukaisin omani siihen märkään haarapalaan. Vaimo 42v.isovittuinen xl
Tottakai on ... kavereitten, serkkutyttöjen ja mutsin pikkareilla on ollu monet spermaiset hetket.
Vastikään ostin ensimmäiset käytetyt pikkarit, jotenkin hävetti mut oli kyllä todellakin sen arvosta. Kunnon nettisivut ja kaikki. Likka oli oikeen mukava ja asiointi kävi sutjakasti. Nyt pääsee sit iltasin haistelemaan oikeen autuudella. Laatuki oli kyllä priimaa. Että joo, suosittelen muillekki kiinnostuneille.
mitä hävettävää siinä on muo kyllä jännitti kun ostin ekat pikkarit koska ostan vain livenä no tästä naisesta tuli mun vakkari pikkari toimittaja
ka_ne kirjoitti:
mitä hävettävää siinä on muo kyllä jännitti kun ostin ekat pikkarit koska ostan vain livenä no tästä naisesta tuli mun vakkari pikkari toimittaja
Miks vain livenä?
jokerit123 kirjoitti:
Miks vain livenä?
siinä on aika vaikea tulla huijatuksi niin ettei saa tuotetta postin kautta ostaneena olen kerran enettänyt rahat
ka_ne kirjoitti:
siinä on aika vaikea tulla huijatuksi niin ettei saa tuotetta postin kautta ostaneena olen kerran enettänyt rahat
No ainaski tää miun vakkariks muodostunu lähetti sopimuksen mukaan, onneks. Ei ois ollu varaa menettää rahoja.
jokerit123 kirjoitti:
No ainaski tää miun vakkariks muodostunu lähetti sopimuksen mukaan, onneks. Ei ois ollu varaa menettää rahoja.
niin no ei voi yleistää mut jotkut huijaa oliko muuten kalliit pikkarit
ka_ne kirjoitti:
no ihan kohtuu hinta pikkareista minkä malliset pikkarit sait
En oo ihan malleihin perehtynyt mut stringi tyyppiset, kuitenkin leveempi se kangasosa eikä mitkään narustringit. Kysyi kans et onko toiveita mimmoset et varmaa voi ittekki vaikuttaa.
jokerit123 kirjoitti:
En oo ihan malleihin perehtynyt mut stringi tyyppiset, kuitenkin leveempi se kangasosa eikä mitkään narustringit. Kysyi kans et onko toiveita mimmoset et varmaa voi ittekki vaikuttaa.
voi olla että oli hipsterit tai sit ihan normi stringit no voi vaikuttaa että mimmoset haluu mutta kannattaa olla tarkkana ne yleensä maksaa extraa
ka_ne kirjoitti:
voi olla että oli hipsterit tai sit ihan normi stringit no voi vaikuttaa että mimmoset haluu mutta kannattaa olla tarkkana ne yleensä maksaa extraa
Joo, se sano et ei hinta nouse jos alushousut ei oo normaalia kalliimmat.
Mut kannattaa ottaa yhteyttä siihen jos innostaa, joustava muikkeli.jokerit123 kirjoitti:
Joo, se sano et ei hinta nouse jos alushousut ei oo normaalia kalliimmat.
Mut kannattaa ottaa yhteyttä siihen jos innostaa, joustava muikkeli.mulla on itsellä niin hyvä vakkari myyjä jolta saan todella hyviä pikkareita
- Anonyymi
Viimeksi tänään ruiskutin ison spermalastin anopin likaisille alushousuille. Ensin tietysti haistelin ja nuolin niitä.
- Anonyymi
ka_ne kirjoitti:
millasia pikkareita anoppi käyttää ja minkä ikäinen anoppi
Anopilla on monenvärisiä, on sloggia ja ja vähän hienompaakin. Satiiniset on minusta parhaita. Alushousujen koko on mallista riippuen 46-50. Anoppi on 56-v. Ja muuten todella rehevä luomukarvoitus!
Anonyymi kirjoitti:
Anopilla on monenvärisiä, on sloggia ja ja vähän hienompaakin. Satiiniset on minusta parhaita. Alushousujen koko on mallista riippuen 46-50. Anoppi on 56-v. Ja muuten todella rehevä luomukarvoitus!
ihanaa pidän naisista joilla on kunnon karvoitus onko ihan perus mallisia vai löytyykö stringejä onko muuten isot rinnat
- Anonyymi
Eilen oli taas tyttöystäväni pikkarit sotkettu taloyhtiön kuivaus huoneessa. Kyllä ne pöksyt jotain kiihottaa, ja meillä johti pitkään rakasteluun.
- Anonyymi
Olis kiva ostaa jalasta suoraan ja runkata samalla
- Anonyymi
Vaimoni pikkarit haluisin antaa saisit runkatessa nuuhkia. Ukm 56v
- Anonyymi
nehän haisee pistävälle hielle, ei mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://alegroup.info/H/N5a0G7
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667