Kova brexit varmistumassa?

Anonyymi

STT: BRITANNIAN mukaan se ja EU eivät saa aikaan alustavaa brexit-sopimusta heinäkuun aikana. Tavoitteen epäonnistuminen on ”valitettavan selvää”, ilmoitti Britannian pääneuvottelija David Frost tänään.

Britannia on tähdännyt siihen, että EU:n kanssa saataisiin tehtyä heinäkuussa alustava sopimus Britannian poistumisesta EU:sta.

Frostin mukaan on varauduttava lisäksi mahdollisuuteen, että sopimukseen ei päästä lainkaan ennen brexit-siirtymäkauden päättymistä. Siirtymäkausi päättyy joulukuussa.

EU ja Britannia ovat neuvotelleet tällä viikolla tulevasta suhteestaan.

EU:n pääneuvottelija Michel Barnier ei ollut arviossaan neuvottelujen kulusta aivan yhtä jyrkkä kuin Frost. Barnierin mukaan näyttää epätodennäköiseltä, että EU ja Britannia pystyisivät tässä vaiheessa tekemään sopimuksen tulevasta taloussuhteestaan.

Barnierin mukaan neuvotteluissa on hiertänyt etenkin se, että Britannia ei suostu avoimen ja tasapuolisen kilpailun sääntöihin.

Britannia erosi Euroopan unionista tammikuun lopulla. Maa kuitenkin noudattaa toistaiseksi merkittävää osaa EU-säännöistä.

3

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Italiakin valmistautuu eroon, joten EUvostoliiton päivät alkavat olla onneksi luetut.

      • Anonyymi

        Italia sai EU:n elvytyspaketista suurimman potin,joten se pysyy tiukasti EU:ssa.

        EU-vihaajat ovat tyhmiä,eivät italialaiset. He eivät pärjää päivääkään ilman EU:n tukea.

        Populistit voivat uhota sisäpolitiikassa,mutta EU:iin päin ollaan hattu kourassa.


    • Todellisuudessa Italiaan nousi taas uusi valehtelija ja käyttää, vain
      tyhmiä ihmisiä hyväksi... Miten rikas mies voi olla EU - vihaaja ei
      mitenkään. Miten se on ne rahat saanut... Moni on saanut ne juuri
      huijaamalla ja valehtelemalla. Miten persu voi olla noin tyhmä ja
      miten vähän niillä voi olla tajua ... Luuleeko ne, että joku oikesti rikas
      ryhtyy tukemaan mitään kansan kommunismia ?

      Briteissä on se porukka mukana, joka on eliitti ja niillä on jo niin paljon
      rahaa, että ne tarvii vielä olla Barooneja ja muuta Sir' arvoja. ne ei
      todellakaan välitä tavallisista ihmisistä.

      Meinaatteko, että yksikään rikas ihminen on valmis devalvoimaan omaa
      palkkaansa no ei varmasti. Ne on siirtänyt varansa jo muualle ja meinaa
      ostaa sitten ulkomaanvaluutalla maita ja mantuja ja kartanoita.

      Oletko sinä Persu valmis oletko, oletko .... tee se näytä esimerkkiä näytä
      äläkä puhu paskaa ----- Näytä se persu! Näytä se ! Tajuatko ääliä tollo
      vammanen ääliö yksinkertainen persu, edes mitä on devalvointi ... Mene
      pomosi luokse ja sano, että minä devalvoin oman palkan, vaikka 20 % tee !

      Tee, niin tiedät mitä tapahtuu... Kyllä pomo siihen suostuu ihan varmasti
      Tee se Persu tee .... Näytä mallia näytä mallia !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe