Häpeän teidän puolestanne erittäin paljon.

Anonyymi

Tunnen suunnatonta häpeää puolestanne koska teiltä puuttuu se tunne. Minun on tunnettava sitä teidän puolestanne.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olenkin miettinyt että miksi jotkun ovat niin nuivia, kuivia, ykstotisia, passiiviselta näyttäviä, mutta niillähän meneekin aika kaikkivaltiasta leikkiessä. No luulen että tämä aloitus on hupailuhengessä kirjoitetti mutta käväisipä mielessä ajatus. Että joku tosiaan pitää itseään niin mahtavana ihmisenä, että asettaa itsensä asemaan, jonka kautta määritellä toisten asiat hävettäväksi, ja mukamas puolestahäpeää niitä omassa ainutlaatuisuudessaan.

      Itseään sellainen häpeää mutta ei tajua sitä.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus oli tarkoitettu yhdelle tapaukselle sekä sen juoruilu kumppaneille.
        Heiltä puuttuu sympatian sekä empatian kyky, eivätkä he osaa katsoa peilistä omia toimiaan.


    • Anonyymi

      Puolesta häpeäjä on ylemmyyden tuntoinen.

    • Anonyymi

      Kaikki ei kykene myötähäpeään. Itseäni moinen aloitus ei närästä sitten ollenkaan, miksihän jotain närästää?

      • Anonyymi

        Narsistit, sosiopaatit ja psykopaatit eivät tunne lainkaan häpeää, saati sitten myötähäpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistit, sosiopaatit ja psykopaatit eivät tunne lainkaan häpeää, saati sitten myötähäpeää.

        Näin on, samaa mieltä tai jos häpeävätkin, niin se on jotain tarvetta muuntaa asiat toisiksi pallotellen sitä tunnetta muiden suuntaan. Ei se mene niin, vaan häpeä on itse käsiteltävä. En kyllä viitannut omaan narsismiini tässä, anonyymisaitilla vaan on itselleni kovin vähän tällaista kollektiiviränttiä mikä osuu minulle, eikä siten tarvetta hikeentyä tai puolustella itseäni


    • Anonyymi

      Vain arat, huonon itsetunnon omaavat ihmiset häpeävät omasta ja toisten puolesta. Ota osaa.

      • Anonyymi

        Miksi otat osaa? Oletko ylemmyydentuntoinen siitä, että joku on eri luonteinen kuin sinä itse olet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe