Tunnen suunnatonta häpeää puolestanne koska teiltä puuttuu se tunne. Minun on tunnettava sitä teidän puolestanne.
Häpeän teidän puolestanne erittäin paljon.
8
68
Vastaukset
- Anonyymi
Olenkin miettinyt että miksi jotkun ovat niin nuivia, kuivia, ykstotisia, passiiviselta näyttäviä, mutta niillähän meneekin aika kaikkivaltiasta leikkiessä. No luulen että tämä aloitus on hupailuhengessä kirjoitetti mutta käväisipä mielessä ajatus. Että joku tosiaan pitää itseään niin mahtavana ihmisenä, että asettaa itsensä asemaan, jonka kautta määritellä toisten asiat hävettäväksi, ja mukamas puolestahäpeää niitä omassa ainutlaatuisuudessaan.
Itseään sellainen häpeää mutta ei tajua sitä.- Anonyymi
Tämä aloitus oli tarkoitettu yhdelle tapaukselle sekä sen juoruilu kumppaneille.
Heiltä puuttuu sympatian sekä empatian kyky, eivätkä he osaa katsoa peilistä omia toimiaan.
- Anonyymi
Puolesta häpeäjä on ylemmyyden tuntoinen.
- Anonyymi
Kaikki ei kykene myötähäpeään. Itseäni moinen aloitus ei närästä sitten ollenkaan, miksihän jotain närästää?
- Anonyymi
Narsistit, sosiopaatit ja psykopaatit eivät tunne lainkaan häpeää, saati sitten myötähäpeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistit, sosiopaatit ja psykopaatit eivät tunne lainkaan häpeää, saati sitten myötähäpeää.
Näin on, samaa mieltä tai jos häpeävätkin, niin se on jotain tarvetta muuntaa asiat toisiksi pallotellen sitä tunnetta muiden suuntaan. Ei se mene niin, vaan häpeä on itse käsiteltävä. En kyllä viitannut omaan narsismiini tässä, anonyymisaitilla vaan on itselleni kovin vähän tällaista kollektiiviränttiä mikä osuu minulle, eikä siten tarvetta hikeentyä tai puolustella itseäni
- Anonyymi
Vain arat, huonon itsetunnon omaavat ihmiset häpeävät omasta ja toisten puolesta. Ota osaa.
- Anonyymi
Miksi otat osaa? Oletko ylemmyydentuntoinen siitä, että joku on eri luonteinen kuin sinä itse olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003414938- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776