Ei loppuun asti

Anonyymi

Mitäs mieltä miehet siitä ettei nainen ota suuhun loppuun asti. Tänään pitkästä aikaa otin suuhun hyvältä kaveriltani, mutta hyvissä ajoin jatkoin kädellä loppuun koska en pidä sperman mausta enkä varsinkaan siitä että mies ottaa niskaska kiinni ja tulee suuhun. Eikö se tunnu hyvältä kun tulee käteen... Tj74vm

10

1011

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos suihin ottaa ni loppuun asti tietysti, muute ei ollenkaan suuseksiä sitten

    • Anonyymi

      Tuntuu vielä pahemmalta kuin vetää kulli ulos pillusta just kun on laukeamassa.

    • Mitä jos sinun pillua kuultaisiin, ja juuri kun olet tulossa nuoleminen lopetetaan ja vaan sormin hierotaan klitorista. Latistuisiko tunnelma.

      No rehellisyyden nimissä. Suuseksi on kivaa esileikkinä, ja välileikkinä. Tuntuu hyvältä ja joskus on visuaalisesti kaunis katsella.

      Harva nainen ottaa ihan loppuun saakka suuhun, vaan viime hetkellä runkkaa ohi ja sitten hieman maistelee lopussa. Tämäkin on ok.

      Mutta hyvän suihinoton kruunu on, että se tehdään ihan loppuun saakka. Valuta vaikka ohi tai käy sylkemässä pois, tai sylje miehen mahalle. Kiimaisinta tietenkin jos nielet.

      Niskasta ei saa ottaa kiinni, jos niin ei ole sovittu eikä työntää kurkkuun. Ne saa nainen itse päättää...

      • Anonyymi

        Onko tuo totta, että harva nainen hoitaa homman loppuun asti? Sehän on ihan paras hetki kun tuntee suussaan miten kulli kovettuu entisestään ja sykkii spermat nieluun...
        Luulisi myös vähän latistavan tunnelmaa jos nainen syöksyy vessaan syljeskelemään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo totta, että harva nainen hoitaa homman loppuun asti? Sehän on ihan paras hetki kun tuntee suussaan miten kulli kovettuu entisestään ja sykkii spermat nieluun...
        Luulisi myös vähän latistavan tunnelmaa jos nainen syöksyy vessaan syljeskelemään?

        No empiiriseen tutkimukseen perustuen kaikki ei ota ja niele loppuun saakka. Itse rakastan sitä, että se minulle niin tehdään ja loppuun. Mielellään niin, että ei tarvi hirveästi kysellä, vaan tuuppaa munan suuhun kun tuntuu siltä. Diili tietenkin pitää olla molemminpuolinen.

        Jos ei mene alas, eihän se ole pakko pakottaa.


    • Anonyymi

      Kai ainaskin roiskit rinnoillesi spermat jos ihan vaan käteen laukaiset niin hieman laskee mielestäni tunnelmaa mut esileikkinä 69 on kiihottavaa mitäs siitä pidät t wej

    • Anonyymi

      Jos ottaa suuhun, niin loppuun asti mällit suuhun. Ihan sama nieletkö vai mitä teet. Jatka sillä millä se lähtee tulemaan. Ihan hemmetin hönöä, kun alkaa sykkimään
      Toinen ottaa pois. Jos et halua lasteja suuhun, ota ne sitten pilluun. Homman lopettaminen kesken ja loppuun runkkaamalla on - no runkkaamista.

    • Anonyymi

      Mitäs jos nainen vuotaa märkää ja kuukautisveri lentää sun suuhun ja naamalle, mitenkäs kuumat kollit nielee verenmaku suussa ?

      • Anonyymi

        Ei todellakaan silloin, ja ei kyllä nainenkaan halua. Silloin pannaan suoraan kakkosluukkuun ja pidetään muulla tavoin naista hyvänä.


    • Anonyymi

      Molempia tapaa, on niitäkin jotka ottavat lastin suuhun ja sitten räkivät pitkin sänkyä tai juoksevat vessaan syljeskelemään.

      Itse nielemisessä on kahta koulukuntaa, toisen mukaan lasti otetaan suuhun ja sitten nielaistaan ja toisen mielestä on helpompi jos kalu on niin syvällä nielussa että mälli valuu nieluun suoraan. Itse pidän enemmän jälkimmäisestä.

      Mutta jos on hyvä, vahva meikki, tai vaikka silmälasit niin onhan kasvojen spermaaminen äijä kokemus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1214
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      54
      729
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      608
    Aihe