olen mies sinä mies haluan sinua nuolen kyrpääsi seisontasi on kova työnnät kyrpäsi minun kiimaiseen peräreikään panet paljaltaan minua huolella perä kiimassa odottaa sinua
miesten kesken
15
272
Vastaukset
Kelpaisi
- Anonyymi
mistäpäin olet haluaisin tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistäpäin olet haluaisin tavata
Rauma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauma
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
Onko sulla kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kik
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
0443413783 soita odtotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0443413783 soita odtotan
Onks sulla whatsapp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole soita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole mutta haluaisin kyrpäsi suuni hoitoon
- Anonyymi
löytyykö riksun läheltä miestä joka tulisi minulle kylään viettämään miesten kesken kivaa asun yksin tule luokseni
- Anonyymi
Kirjoita kik QwattroR
- Anonyymi
en osaa käyttää mokomaa kikkiä soita minulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780