olen mies sinä mies haluan sinua nuolen kyrpääsi seisontasi on kova työnnät kyrpäsi minun kiimaiseen peräreikään panet paljaltaan minua huolella perä kiimassa odottaa sinua
miesten kesken
15
318
Vastaukset
Kelpaisi
- Anonyymi
mistäpäin olet haluaisin tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistäpäin olet haluaisin tavata
Rauma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauma
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
Onko sulla kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kik
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
0443413783 soita odtotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0443413783 soita odtotan
Onks sulla whatsapp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole soita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole mutta haluaisin kyrpäsi suuni hoitoon
- Anonyymi
löytyykö riksun läheltä miestä joka tulisi minulle kylään viettämään miesten kesken kivaa asun yksin tule luokseni
- Anonyymi
Kirjoita kik QwattroR
- Anonyymi
en osaa käyttää mokomaa kikkiä soita minulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533