olen mies sinä mies haluan sinua nuolen kyrpääsi seisontasi on kova työnnät kyrpäsi minun kiimaiseen peräreikään panet paljaltaan minua huolella perä kiimassa odottaa sinua
miesten kesken
15
274
Vastaukset
Kelpaisi
- Anonyymi
mistäpäin olet haluaisin tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistäpäin olet haluaisin tavata
Rauma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauma
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
Onko sulla kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kik
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
0443413783 soita odtotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0443413783 soita odtotan
Onks sulla whatsapp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole soita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole mutta haluaisin kyrpäsi suuni hoitoon
- Anonyymi
löytyykö riksun läheltä miestä joka tulisi minulle kylään viettämään miesten kesken kivaa asun yksin tule luokseni
- Anonyymi
Kirjoita kik QwattroR
- Anonyymi
en osaa käyttää mokomaa kikkiä soita minulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162