Dollari romahtaa .... Kertoi IMF ...... Jotenkin menee EU... Dealiin !

Jotakin yhteistä tällä Dollarin romahtamispuheella on EU:n Dealin kanssa,

Jotenkin tuo Dollari alkoi romisemaan juuri sillä viikolla, kun neuvoteltiin
hyvä soppari ja luotiin Euroopan unionin Liittovaltio. 1,10 ollaan nyt
menty nyt jo lähempänä 1,17 dollaria vastaa yhtä Euroa.

Eläkeläiset ja ulkomailla asuvat kiittää ja kumartaa .... Kiitos Mutti !
Jännää, kun Eurosta tulee uusi maailmanvaltuutta arvio IMF !

CCN toimittajaltakin jäi suu auki ..... Oli muuten iso uutinen !

12

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistakaa ulkomailla asuvat, että persu koitti varastaa Teiltä rahaa ja
      Angela Mutti anto Teille jo Vappusatasen !

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        EU ja USA ovat yhtä huonoja kansantaloudessa kuin sinäkin. USA velkaantui valtiona biljoonansa ja EU biljoonaelvytyksellä tuhosi 10 vuotta joka vuosi biljoonan jolla avustettiin ns yrityksiä toimissaan.Ja jopa mafiaa ja sen huumekauppaa. Mutta ero on siinä että EU rosvosi rahat suoraan ihmisten pankkitileiltä lupaa kysymättä. Muka 2 prosentin inflaatiolla josta kansa ei käsittänyt mitään ennenkin tämä muuttui jätti-inflaatioksi joka nyt riehuu. Lisänä oli tietysti tämä nollakorko jolla saatiin estettyä pitkään inflaatio. Vielä nytkin. Säästäjät menettäneet kaikki säästönsä ja velkailijat odottavat vieläkin toiveikkaina että korko pysyy nollassa. Juuri tämä tuhoaa kaiken.Palaamme kivikauteen,se on varma.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sitä se elvytys tekee.Kohta euro on halvempi kuin taala kun Euroopan velat saadaan laskettua.USAssa kansa on aseissa valtavan velkaelvytyksen takia. EUssa ei vielä käsitetä mitä on tulossa. EUliitolla on sama kohtalo kuin N-liitolla. Turistilapset ei ikinä käsitä miten taloutta hoidetaan. Örvellys johtaa lopuksi nälänhätään. Öljyhän on jo loppu ja talonpojat tapettu.Työkyvytön kansa on tuhon oma.

      • PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU !
        PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU !

        MIKÄ ON RAHA SILLOIN JOS USA:N DOLLARI JA EURO POISTUU MIKÄ MIKÄ?

        Onko perusulla silloin kuuvaluutta vai Marsvaluutta vai mikä ... ja mihin se perustuu!

        VIDDU, ETTÄ ON ÄÄLIÖ PERSU... VIDDU, ETTÄ ON ÄÄLIÖ PERSU !


      • Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

        PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU !
        PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU PERSU !

        MIKÄ ON RAHA SILLOIN JOS USA:N DOLLARI JA EURO POISTUU MIKÄ MIKÄ?

        Onko perusulla silloin kuuvaluutta vai Marsvaluutta vai mikä ... ja mihin se perustuu!

        VIDDU, ETTÄ ON ÄÄLIÖ PERSU... VIDDU, ETTÄ ON ÄÄLIÖ PERSU !

        No mani no valuutta.Usko jo että tuhositte rahamme ja se maksaa.


    • Anonyymi

      USA:n vientiteollisuus kiittää.
      Ei valuutan kalleus itsessään tee valuutasta maailmanvaluuttaa.

    • Ei Perussuomalaiset ole mikään puolue ... Paskan puhujia ääliöitä,
      yksinkertaisia Aku ankan äänestäjiä ..

      Jos se olisi puolue, niin se myös kertoisi vastauksia talouspoliittisiin
      linjauksiin selkokielellä ja perustellusti. Se kertoisi kulttuurista ja
      historiasta perustellusti ja sanoisi mistä suomessa oleva porukka
      muodostuu ja sanoo, myös rehellisesti, että se ei ole mikään kansa tai
      rotu. Suomalainen ei ole rotu ja se ei ole kansa ... Se ei ole yhtään mitään.
      Tajutko ääliö ... Kuka oli suomessa ennen ruotsalaisia ... Mustalaiset
      vai saamelaiset vai kuka... Iso äitis ja susi vai ?

      Mikä helvet*** kansa vastaa ääliö persu. Luuletko, että kaikki on samasta
      persun äidistä vai... Älä edes luule ... Näkeehän sen, että olet ääliö silloin.
      Eihän me olla edes saman näköisiä... Sinä ajat karvasi päästä ja liimaat
      siihen lipunkuvia ja se kertoo mielisairaudesta ... Tajuatko ... !

    • Luuleeko Persu oikeasti, että joku instituutio missään menisi Persun
      kanssa samaan puolueeseen tai yleensä edustaisi nahkapäitä ja lippuja
      päähänsä liimanneiden mielisairaiden kanssa ... Ei sellaista intsituutioa
      ole mikään muu kuin terveydenjoito yksiköt kautta Euroopan unionin.

      Se on mielisairauden oire jos jätkä leikkaa päänsä karvat ja liimaa siihen
      lippuja ..

    • Anonyymi

      Eivät demut ole sitä kuuluisaa rinteen lupaamaa vappusatasta vieläkään antaneet,jyväskylässä annettiin eläkeläisille turpiin kunnolla ja köyhiä kyykytetään nyt marinin toimesta,EU on tullut tiensä päähän ja köhii kuolin kamppailuaan etsi sinä vaan itsellesi jo turkkilainen miesystävä

    • Anonyymi

      Euro,dollari tai Zero.Ihan samanarvoisia kaikille. Kansa vetää pytystä ja uskovaiset keinottelija pelaa viimeistä peliään rahoilla joita ei voi edes käyttää sytykkeenä. Tämän kaikki järkimiehet ovat tienneet jo parkymmentä vuotta. Ihmiskunta kuolee tyhmyyteensä ja se johtuu nälästä. Ruuantuotanto on pilattu tukiaisilla joita ei olisi ikinä pitänyt käyttää maataloudessa koska elukan pitää itse tuottaa ruokansa kaikissa olosuhteissa.Nyt pässinpäät näkevät lopultakin syyn tuhoon. Se on ahneus jota on pönkitetty uskonnoilla vuosisadat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe