Joku aika sitten olin menossa kouluun ja päätin kusta tien vieressä menevään ojaan. Kun olin kussut ja lähdössä huomasin ojassa linnun. Se oli joku pieni lintu. Hetken mietittyäni päätin yrittää sen elvytystä sillä olin yläasteella oppinut missä ihmisen sydän on ja uskoin , että se on linnuilla samassa paikassa joten aloin painelemaan linnun rintaa peukalolla. Pidin myös lintua välillä ylösalaisin , että mahdollisesti sisällä oleva vesi valuisi pois. Vähän yli 15minuutin jälkeen päätin luovuttaa ja jätin linnun vaan siihen tien viereen ja lähdin koululle. Lenkkeilen aika paljon ja olen usein nähnyt kuolleita eläimiä , mutta en ollut ikinä ennen tätä yrittänyt elvyttää. Kysynkin , että olisiko vielä pitänyt jatkaa linnun elvytystä vaikka se ei ollutkaan osoittanut merkkejä elpymisestä.
Elvytin lintua noin 15minuuttia. Olisiko pitänyt yrittää kauemmin?
Anonyymi
0
214
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723