Ylöjärvi vai Ruoveden "peräkylä?"
Hahah!!
Muutin pois Ylöjärveltä joskus vuosi sitten ja takas ei oo ikävä. Hämeenlinnassa asun ja tää on ihan ookoo.
Ylöjärvellä oli kyllä jotain hyvää, mutta siellä missä itse asuin niin oli vähän sellaisia tuppukylämäisiä maalaisjuntteja. Ei kaikki, mutta silleen kaikki tuntee kaikki mentaliteetti ja yksityisyydensuojaa loukataan ja sit myös ihmisillä on tapa juoruta ja keksiä tarinoita mitkä eivät pidä paikkaansa. Itse nyt en jaksanut loukkaantua sen takia, kun tollaset vastaavat ihmiset on mua alempana ja sanon piut ja paut tommosille. Mulla on omat piirit..
Pitkästä aikaa vaan tulin tänne kyttää et onks mitään muutosta tapahtunut!
Eipä ollu! Onneksi kaikilla ei ole niin huono tuuri kehen törmää ja kenen kanssa joutuu asioimaan. Osaksi se on myös onnestakin kiinni. Aina kannattaa olla omista asioistaan mahdollisimman hiljaa. 🤫
Kumpi paikka parempi asua?
Anonyymi
2
327
Vastaukset 2
- Anonyymi
EHKÄ MÄ AINAKI OTTAISIN YLÖJÄRVEN... RUOVESI HYVÄ KAKKONEN
jos pitäs valita nii molemmat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30528Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465