Korviini kantautui juttu, että mikäli ajellaan paljon tyhjäkäynnin tuntumassa niin kytkimellä on riski luistaa. Kuulemma pitäisi hiukan kuormittaa ja sen jälkeen kytkimen pitäisi olla täysin tönkkönä jolloin hitaasti ajaen ei pitäisi kytkin kulua.
Kuullostaa aika erikoiselta, mutta lieneekö asialla todellista perää?
Omassani on eteenpäin vaihtaessa viivettä jo usean sekunnin luokkaa, kytkeytyy nopeammin kun antaa hiukan kaasua. Peruutusvaihde kytkeytyy välittömästi ja napakasti.
Bravo vetolaitteen kytkimen "ominaisuudet"?
Anonyymi
0
167
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822120
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia611328Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741155- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939