Korviini kantautui juttu, että mikäli ajellaan paljon tyhjäkäynnin tuntumassa niin kytkimellä on riski luistaa. Kuulemma pitäisi hiukan kuormittaa ja sen jälkeen kytkimen pitäisi olla täysin tönkkönä jolloin hitaasti ajaen ei pitäisi kytkin kulua.
Kuullostaa aika erikoiselta, mutta lieneekö asialla todellista perää?
Omassani on eteenpäin vaihtaessa viivettä jo usean sekunnin luokkaa, kytkeytyy nopeammin kun antaa hiukan kaasua. Peruutusvaihde kytkeytyy välittömästi ja napakasti.
Bravo vetolaitteen kytkimen "ominaisuudet"?
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel103170- 1172214
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei431624- 2601408
- 761112
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47941- 55904
Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77900- 44815
- 8795