Korviini kantautui juttu, että mikäli ajellaan paljon tyhjäkäynnin tuntumassa niin kytkimellä on riski luistaa. Kuulemma pitäisi hiukan kuormittaa ja sen jälkeen kytkimen pitäisi olla täysin tönkkönä jolloin hitaasti ajaen ei pitäisi kytkin kulua.
Kuullostaa aika erikoiselta, mutta lieneekö asialla todellista perää?
Omassani on eteenpäin vaihtaessa viivettä jo usean sekunnin luokkaa, kytkeytyy nopeammin kun antaa hiukan kaasua. Peruutusvaihde kytkeytyy välittömästi ja napakasti.
Bravo vetolaitteen kytkimen "ominaisuudet"?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.661642Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1621369- 881212
- 1201194
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te481076- 67838
- 104825
Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi92717Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-184713Mitä vastaat jos
Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍36654