Neitseellinen seksipartneri hakusessa.

Niin. Siinäpä se tulikin jo otsikossa kerrottua mitä hakee..
Minun profiilissa enempi asiaa minusta.
Ps. Etelä-Suomesta en välitä tavata ketään kun siellä on suurinosa Suomen korona tapauksista, vaikka muutoin välimatkat eivät ole esteenä, jos molemmat pääsevät liikkumaan vkloppuisin.

10

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turvallista seksiä voi harjoittaa kondomin ja suuseksisuojien ym. avulla. Sukupuolitautikokeissa voi käydä varmistamassa, että ei ole mitään, vaikka ei olisi kokematon. Ja on mahdollista sekin, että on jokin tauti, vaikka ei olisi koskaan yhdyntää harjoittanut.

      Pitäisi olla yläraja, että jokainen mies saa viedä vain yhden neitsyyden. Silloinkaan kaikille ei riittäisi, koska miehiä on enemmän, koska tyttöjä syntyy selvästi vähemmän kuin poikia.

      • SP-tauti testit eivät kerro paljon mitään kun niissä ei testata paljon mitään.
        Esim. hpv-viruksia ei lainkaan, koska niille ei ole testejä. Harvemmin myöskään herpeksen vasta-aineita, ellet sitten yksityiselle mene tutkimaan kaikkea mahdollista.
        Mitä tulee suuseksisuojiin, niin ne ovat lähinnä vitsi. Surkea vitsi.

        Kondomit antavat jonkinlaista suojaa, mutta käytännössä se ei estä eritteiden siirtymistä paikasta a-paikkaan b, mikäli otat yhtään mitään kontaktia partneriisi aktin aikana. Taudit kulkevat aivan yhtä helposti näissä naisen vaginan eritteissä. Huuliherpes taasen leviää suudellessa. Mitä seksiä se sellainen on missä ei voi koskea.. Kondomi ei ole ratkaisu.


    • Anonyymi

      Olet ilmeisen sairas tapaus.

      Minulle naisen neitsyydellä ei ole merkitystä. Kunhan nainen tykkää minusta. Paikat eivät kulu käytössä, sen sijaan pysyvät kunnossa.

    • Jahas. Ilmoitukseni oli pudonnut toiselle sivulle.
      On siis aika nostaa se taas keulille minne se kuuluukin.. Partneria etsin edelleen. Aikaa tämä näköjään ottaa, mutta käteni ovat sidotut. Postapocalyptisessa maailmassa et vaan voi luopua koodistasi ja elää kuten muutkin valiten partnerikseen kenet tahansa taudin kantajan. Ei vaan voi, jos itsesuojeluvaisto toimii ja arvostaa omaa terveyttään.

      Kirjoita minulle sinä mukava kriteerini täyttävä nainen. Toivon, että meistä tulee pitkäaikaiset ystävät.

      • Anonyymi

        Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa


      • Anonyymi

        Mä vain sanon, että toivottavasti et hylkää löytämääsi naista pitkänkään ajan jälkeen, koska neitsyyden menetys voi rakastuttaa jotkut naiset. Heiltä särkyy sydän, jos heidät hylätään, kun ovat antaneet sen miehelle, jonka voi antaa vain kerran elämässä. Ja mielenterveys on yhtä tärkeää sinulle kuin fyysinen terveyskin, eikö?
        Tutustu naiseesi ensin, ennen kuin annat käsiesi vapautua ja himojesi päästä valloilleen. Suuret rakastajat välittävät myös siitä, että mitä naiset hänestä ajattelevat ja millaisen muiston jättää itsestä naisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä vain sanon, että toivottavasti et hylkää löytämääsi naista pitkänkään ajan jälkeen, koska neitsyyden menetys voi rakastuttaa jotkut naiset. Heiltä särkyy sydän, jos heidät hylätään, kun ovat antaneet sen miehelle, jonka voi antaa vain kerran elämässä. Ja mielenterveys on yhtä tärkeää sinulle kuin fyysinen terveyskin, eikö?
        Tutustu naiseesi ensin, ennen kuin annat käsiesi vapautua ja himojesi päästä valloilleen. Suuret rakastajat välittävät myös siitä, että mitä naiset hänestä ajattelevat ja millaisen muiston jättää itsestä naisille.

        Kyllä se sydän särkyy aivan yhtälailla minullakin ja on särkynyt.. En minä ole koskaan hyljännyt, vaan minut on hyljätty.
        Minä olen sinkku vuodesta toiseen..Miksi ihmeessä minä toiveideni mukaisen partnerin jättäisin. Minä voin jatkaa fwb suhteessa vaikka loppu elämäni, mutta näillä naisilla se tulee aina tarve alkaa katselemaan toisaalle, mikä on toki ihan ymmärrettävää, koska ihmiset yleensä haluaa seurustella ja sitten perustaa perheen...Sitten tulee viesti, että on tavannut jonkun ja blaa blaa blaa. Se tyhjyyden tunne kun jää yksin ei ole kiva tunne.
        Sellasta se elämä nyt vaan on. On jatkettava eteenpäin kohti uusia iloja ja suruja. Kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Kyllä se sydän särkyy aivan yhtälailla minullakin ja on särkynyt.. En minä ole koskaan hyljännyt, vaan minut on hyljätty.
        Minä olen sinkku vuodesta toiseen..Miksi ihmeessä minä toiveideni mukaisen partnerin jättäisin. Minä voin jatkaa fwb suhteessa vaikka loppu elämäni, mutta näillä naisilla se tulee aina tarve alkaa katselemaan toisaalle, mikä on toki ihan ymmärrettävää, koska ihmiset yleensä haluaa seurustella ja sitten perustaa perheen...Sitten tulee viesti, että on tavannut jonkun ja blaa blaa blaa. Se tyhjyyden tunne kun jää yksin ei ole kiva tunne.
        Sellasta se elämä nyt vaan on. On jatkettava eteenpäin kohti uusia iloja ja suruja. Kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

        Oletko sitten varattu mies, jos voisit jatkaa fwb-suhdetta vaikka loppuelämäsi, mutta et sen vakampaa suhdetta?
        Siinä tapauksessa on aivan luonnollista, että nainen alkaa katsella muita jossain vaiheessa, koska et anna hänelle itsestäsi enempää. Seurustelua, perheen perustamista, yms.
        Tee selväksi, että millaiseen suhteeseen olet valmis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitten varattu mies, jos voisit jatkaa fwb-suhdetta vaikka loppuelämäsi, mutta et sen vakampaa suhdetta?
        Siinä tapauksessa on aivan luonnollista, että nainen alkaa katsella muita jossain vaiheessa, koska et anna hänelle itsestäsi enempää. Seurustelua, perheen perustamista, yms.
        Tee selväksi, että millaiseen suhteeseen olet valmis.

        Jeh. Onhan tuo mun profiilissa sanottukin mitä haen.
        Fwb suhteessa ei olla varattuja, mutta kuitenkin luottamuksellisessa suhteessa, eli muita ei voi panna saman aikaisesti. Jos jompikumpi löytää varsinaisen seurustelukumppanin, niin silloin homma loppuu. Eipä näissä pelisäännöissä ole koskaan mitään epäselvyyttä ollut.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Jeh. Onhan tuo mun profiilissa sanottukin mitä haen.
        Fwb suhteessa ei olla varattuja, mutta kuitenkin luottamuksellisessa suhteessa, eli muita ei voi panna saman aikaisesti. Jos jompikumpi löytää varsinaisen seurustelukumppanin, niin silloin homma loppuu. Eipä näissä pelisäännöissä ole koskaan mitään epäselvyyttä ollut.

        Ok. Onnea valitsemallesi tielle! Minä en taida enää kuulua hakukriteereihisi, koska en ole enää neitsyt. :D Olin kuitenkin jo suht vanha, kun ensimmäisen kerran olin miehen kanssa sillai. Ethän ole liian nirso. Se oli yksi syy itselläni siihen, miksi neitsyys säilyi. Ei elämästä selviä hengissä. Kaikkea hyvää sinulle!

        Anonyymi
        Eilen 13:02


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe