olen vanhempi mies haen ikäistäni seuraa kullini on toimintakuntoinen haluaisin suudella kulliasi peräreikääsi suutasi rintojasi odotan sinua
ikäistäni seuraa
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Millo nähää
- Anonyymi
mistäpäin olet ajoin kullin karvat pers karvat olen paljas miesten kesken rakasteluun tule luokseni
- Anonyymi
himo on kova laitoin kullin reisien väliin hieron reidellä kulliani kyllä tekee hyvää toinen käsi puristelee nännejäni toinen käsi hieroo peräreikää sormi sisään kyllä on ihana olo ennen kun lasti purkautuu reisille hyvä liukaste hieroa terskaa olipa hyvä pano mutta oikea mies on parasta kunpa saisi kokea sen
- Anonyymi
tulisit luokseni ajoin peränikarvat saisit posliiani olen karvaton nuolen kulliasi pane minua huolella ja laske lasti peräreikääni sen sykkeen haluaisin kokea mies kiimassa odottaa sinua
- Anonyymi
milloin nähää mistäpäin olet ota yhteyttä
- Anonyymi
Ei millonkaan pershomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millonkaan pershomo
Älä nyt mieles tekee kumminkin kun olet homo.Miksi sä muuten olisit kiinnostunut näistä jutuista.Olet kyllä ihan täysi hintti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162