haluaisin katoa kun pariskunta panee

voin olla outo mutta haluaisin katsella kun pariskunta eli nainen ja mies panee

24

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olishan se kiihottavaa päästä seuraamaan touhuja alusta loppuun.

      Jälkiliukkaille pääsy lopuksi jo spermattuun pilluun kruunaisi kokemuksen.

    • mua kiinnostais vaan katsella

    • Anonyymi

      Päädyimme kerran baari-illan päätteeksi mieheni ja ystävättäreni kanssa kimppaan siten, että minä katselin kun mieheni pani ystavätärtäni.
      Olihan se mielettömän kiihottavaa seutata touhua kun toiminta eteni esileikistä aktiin.

      Ystävättäreni tuntui nauttivan touhusta täysin estottomasti, ja sai voimakkaita orgasmeja kielileikissä.

      Pieni mustasukksisuuden nipistys tuli kun mieheni työntyi vieraaseen pilluun. Kiihkeä naiminen litinöineen ja voihkimisineen päättyi melko nopeasti ja mieheni laski siemenensä pillunkarvoitukselle😊

      • varmaan todella kiihottavaa katsottavaa ja vielä kun oli karvainen pillu kyseessä onko sulla itsellä karvainen pillu


      • Anonyymi
        ka_ne kirjoitti:

        varmaan todella kiihottavaa katsottavaa ja vielä kun oli karvainen pillu kyseessä onko sulla itsellä karvainen pillu

        Tottakai pillustani siistitty karvoitus löytyy😉

        Pakko tunnustaa, mutta hieman tunsin kateutta ystävättäreni pitkälle ja hoikalle tiimalasivartalolle ja hänet myös siunattu valtavilla rinnoilla..

        Aktin jälkeen ystävättäreni nuoli minun pilluani ja minä hänen samalla kun mieheni tuli minuun takaapäin.

        Huh huh, eipä olisi pitänyt muistella näitä toistakymmentä vuotta vanhoja seikkailuita! Alkaa paikat kostuun😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pillustani siistitty karvoitus löytyy😉

        Pakko tunnustaa, mutta hieman tunsin kateutta ystävättäreni pitkälle ja hoikalle tiimalasivartalolle ja hänet myös siunattu valtavilla rinnoilla..

        Aktin jälkeen ystävättäreni nuoli minun pilluani ja minä hänen samalla kun mieheni tuli minuun takaapäin.

        Huh huh, eipä olisi pitänyt muistella näitä toistakymmentä vuotta vanhoja seikkailuita! Alkaa paikat kostuun😊

        semmosta se on kun rupee vanhoja muistelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pillustani siistitty karvoitus löytyy😉

        Pakko tunnustaa, mutta hieman tunsin kateutta ystävättäreni pitkälle ja hoikalle tiimalasivartalolle ja hänet myös siunattu valtavilla rinnoilla..

        Aktin jälkeen ystävättäreni nuoli minun pilluani ja minä hänen samalla kun mieheni tuli minuun takaapäin.

        Huh huh, eipä olisi pitänyt muistella näitä toistakymmentä vuotta vanhoja seikkailuita! Alkaa paikat kostuun😊

        No ootko sinä saanut vastapalvelukseksi vierasta miestä? 😉😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ootko sinä saanut vastapalvelukseksi vierasta miestä? 😉😂

        siis mä olen mies eikä mua kauheesti kiinnosta noi miesten väliset jutut


      • Anonyymi
        ka_ne kirjoitti:

        siis mä olen mies eikä mua kauheesti kiinnosta noi miesten väliset jutut

        Enpä mä sulle tarkoittanutkaan. 😂


      • Anonyymi
        ka_ne kirjoitti:

        siis mä olen mies eikä mua kauheesti kiinnosta noi miesten väliset jutut

        Mutta toiveissa on hyvä elää ja "emmärtää" vöörin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toiveissa on hyvä elää ja "emmärtää" vöörin.

        niin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ootko sinä saanut vastapalvelukseksi vierasta miestä? 😉😂

        Kyllä paljonkin, mutta salaa🤫


    • Anonyymi

      Pari89 @ luukku.com
      Saat esittää toiveita ja runksuttaa ittees.

      • Anonyymi

        Mistäpäin te?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin te?

        Täh? Täällä jaksatte yllättää.
        Mutta soittamalla tuo selviää. Kuka nyt haluaisi etenkään pienellä paikkakunnalla noin itseään ilmaista.
        Tee äläkä vain haaveile!


      • Anonyymi

        Ai että :) Kiinnostaako myös parin seura?


      • Anonyymi

        Ai että! Kinnostaako myös parien seura?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että :) Kiinnostaako myös parin seura?

        no ihan vaan katselu mielessä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Parinseura olisi ihanaa tänään Tampereella. T.Mies

    • Anonyymi

      Hei olisihan se kiva katsella olisiko paria savosta

    • Anonyymi

      mistäpäin olet ikäsi?

      • Jos minua tarkoitit niin olen Turusta ja 41v


    • Anonyymi

      Pariskunnan rakastelua olisi kiva katsella livenä ja runkata.

      MIes 50 Hki

    • Anonyymi

      Ihan uteliaisuuttani kysyn. Millasne pari Pari89 oli? Olikos kivat katselut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe