voin olla outo mutta haluaisin katsella kun pariskunta eli nainen ja mies panee
haluaisin katoa kun pariskunta panee
24
667
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se kiihottavaa päästä seuraamaan touhuja alusta loppuun.
Jälkiliukkaille pääsy lopuksi jo spermattuun pilluun kruunaisi kokemuksen. mua kiinnostais vaan katsella
- Anonyymi
Päädyimme kerran baari-illan päätteeksi mieheni ja ystävättäreni kanssa kimppaan siten, että minä katselin kun mieheni pani ystavätärtäni.
Olihan se mielettömän kiihottavaa seutata touhua kun toiminta eteni esileikistä aktiin.
Ystävättäreni tuntui nauttivan touhusta täysin estottomasti, ja sai voimakkaita orgasmeja kielileikissä.
Pieni mustasukksisuuden nipistys tuli kun mieheni työntyi vieraaseen pilluun. Kiihkeä naiminen litinöineen ja voihkimisineen päättyi melko nopeasti ja mieheni laski siemenensä pillunkarvoitukselle😊varmaan todella kiihottavaa katsottavaa ja vielä kun oli karvainen pillu kyseessä onko sulla itsellä karvainen pillu
- Anonyymi
ka_ne kirjoitti:
varmaan todella kiihottavaa katsottavaa ja vielä kun oli karvainen pillu kyseessä onko sulla itsellä karvainen pillu
Tottakai pillustani siistitty karvoitus löytyy😉
Pakko tunnustaa, mutta hieman tunsin kateutta ystävättäreni pitkälle ja hoikalle tiimalasivartalolle ja hänet myös siunattu valtavilla rinnoilla..
Aktin jälkeen ystävättäreni nuoli minun pilluani ja minä hänen samalla kun mieheni tuli minuun takaapäin.
Huh huh, eipä olisi pitänyt muistella näitä toistakymmentä vuotta vanhoja seikkailuita! Alkaa paikat kostuun😊 Anonyymi kirjoitti:
Pakko tunnustaa, mutta hieman tunsin kateutta ystävättäreni pitkälle ja hoikalle tiimalasivartalolle ja hänet myös siunattu valtavilla rinnoilla..
Aktin jälkeen ystävättäreni nuoli minun pilluani ja minä hänen samalla kun mieheni tuli minuun takaapäin.
Huh huh, eipä olisi pitänyt muistella näitä toistakymmentä vuotta vanhoja seikkailuita! Alkaa paikat kostuun😊semmosta se on kun rupee vanhoja muistelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh, eipä olisi pitänyt muistella näitä toistakymmentä vuotta vanhoja seikkailuita! Alkaa paikat kostuun😊No ootko sinä saanut vastapalvelukseksi vierasta miestä? 😉😂
Anonyymi kirjoitti:
No ootko sinä saanut vastapalvelukseksi vierasta miestä? 😉😂
siis mä olen mies eikä mua kauheesti kiinnosta noi miesten väliset jutut
- Anonyymi
ka_ne kirjoitti:
Enpä mä sulle tarkoittanutkaan. 😂
- Anonyymi
ka_ne kirjoitti:
Mutta toiveissa on hyvä elää ja "emmärtää" vöörin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ootko sinä saanut vastapalvelukseksi vierasta miestä? 😉😂
Kyllä paljonkin, mutta salaa🤫
- Anonyymi
Pari89 @ luukku.com
Saat esittää toiveita ja runksuttaa ittees.- Anonyymi
Mistäpäin te?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin te?
Täh? Täällä jaksatte yllättää.
Mutta soittamalla tuo selviää. Kuka nyt haluaisi etenkään pienellä paikkakunnalla noin itseään ilmaista.
Tee äläkä vain haaveile! - Anonyymi
Ai että :) Kiinnostaako myös parin seura?
- Anonyymi
Ai että! Kinnostaako myös parien seura?
Anonyymi kirjoitti:
Ai että :) Kiinnostaako myös parin seura?
no ihan vaan katselu mielessä kiinnostaa
- Anonyymi
Parinseura olisi ihanaa tänään Tampereella. T.Mies
- Anonyymi
Hei olisihan se kiva katsella olisiko paria savosta
- Anonyymi
mistäpäin olet ikäsi?
- Anonyymi
Pariskunnan rakastelua olisi kiva katsella livenä ja runkata.
MIes 50 Hki - Anonyymi
Ihan uteliaisuuttani kysyn. Millasne pari Pari89 oli? Olikos kivat katselut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121700En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331118SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051058Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7288965Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35832Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774- 40764
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6741It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9732+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723