Suomi häviää Ruotsille jo keihäänheitossakin. Kim Amb kiskaisi yli 86 metriä ja on maailmanlistan kakkonen. Suomalaiset ei ole päässeet tällä kaudella lähellekään. Suomi on paska maa, jolla on paska pääministerikin.
Ruotsalaiset parempia kuin suomalaiset keihäänheitossa
8
<50
Vastaukset
Keihäänheitto on vanha taistelulaji, jossa kilpailtiin antiikin Kreikassa.
Ruotsalaiset ovat sotakunnossa koronasta huolimatta.- Anonyymi
Jorma Kinnunen heitti yli 90 m.
- Anonyymi
Suomalaisilla on aina peruskuntokausi, voimanhakukausi, herkistelykausi, lyhyt lajiharjoittelukausi, Etelä-Afrikan leiritys, sitten heinäkuussa eka kilpailuheitto ja käsi paskana. Ensi kesänä katsotaan taas uudelleen.
- Anonyymi
Ullatus.
- Anonyymi
Suomessa on keihäänheiton taso vielä erittäin kova. 18 miestä on heittänyt tänä vuonna keihästä yli 70 metriä. Huippuheittäjiä ei kuitenkaan ole yhtään, jos ei lasketa huippuheittäjäksi Antti Ruuskasta. Antti viskaa Kelevan Kisoissa yli 85 metriä ja pelastaa Suomen keihäskunnian.
- Anonyymi
Naisissa on toivomme.
- Anonyymi
Naisen kroppa ei ole varsinaisesti heittämiseen luotu. Suomen menestys naistenkin keihäänheitossa on perua siihen jalostuneesta ihmistyypistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261473
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!471359Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka661071- 102908
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r87876Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51825Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s80766Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59665
- 34656