Paljonko persuja todellisuudessa on?

Anonyymi

Persuilla vain 11 000 rekiteröityä jäsentä ,persut edustavat vain pientä vähemmistöä suomessa,maahanmuuttajiakin on enemmän kuin persuja!!!!!!

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mamut on paremmin työllistyneet kuin persut,persuilla on taipumus vapaamatkustamiseen,eli loisiminen on persuilla verissä

• Anonyymi

Mykkänen sanoi että kolme prossaa on työllisyysaste maahantulijoilla. Persuilla on paljon suurempi.

• Anonyymi

Uskomatonta suvakkituubaa! Taitaa olla sellainen intersekstaajafeministi jauhamassa valhemyllyään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mykkänen sanoi että kolme prossaa on työllisyysaste maahantulijoilla. Persuilla on paljon suurempi.

wikipedia kertoo
        "Vuoden 2019 eduskuntavaaleissa Halla-aho keräsi koko maassa eniten ääniä, 30 596, mikä on uusi ennätys Helsingin vaalipiirissä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut huonoiten koulutettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

wikipedia kertoo
        "Vuoden 2019 eduskuntavaaleissa Halla-aho keräsi koko maassa eniten ääniä, 30 596, mikä on uusi ennätys Helsingin vaalipiirissä"

Presidentti gallupissa Hilloaho sai vain 7% kannatuksen..buuuuaahahaaaaaaaa

• Anonyymi

Mua niin suututtaa nämä persualoitukset..oikein kihisen kiukusta

• Anonyymi

Joku syrjäytynyt punainen näitä ehkä tehtailee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku syrjäytynyt punainen näitä ehkä tehtailee.

Joku anarkistimulkero se varmasti on.

• Anonyymi

Joko persut on saatu kiinni mitkä meinasivat murhata Katajan?

• Anonyymi

Toivottavasti nuoret älyävät äänestää perussuomalaisia kaikissa vaaleissa. Muutoin isänmaallisuus loppuu meihin vanhempiin, ja kaikki menee yhä syvemmälle sinne itseensä. Minäkin nuorempana ajattelin, ettei äänestyksellä saavuta mitään, mutta silloin olinkin ajattelematon. Toivottavasti nykynuoriso heräisi aiemmin vaikuttamaan, ja pyrkisi päättäville paikoille sankoin joukoin. Kuntavaaleista se lähtee, ja se luo pohjan hyvälle perussuomalaiselle aatteelle ja isänmaallisuudelle.

• Anonyymi

Mites Katajan murhayritys ? Ääripersut veivät puoluetoimistolta terveisiä??? Näin kuulusteluissa kävi ilmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites Katajan murhayritys ? Ääripersut veivät puoluetoimistolta terveisiä??? Näin kuulusteluissa kävi ilmi

Kuka uskaltaa äänestää murhamiesten puoluetta?

• Anonyymi

Määrä riittää komeasti poistamaan maapallolta jokainen vihervasuri.

• Anonyymi

Persut viedään härkävaunuilla siperiaan

• Kannattajia oli vaaleissa melkein kolme kertaa enemmän kuin vasureita.

Mitä mieltä? =)

• Anonyymi

Kannattajia on tietenkin enemmän kuin jäseniä.
      Siihen kannattajajoukon pitää yrittää vaikuttaa, että siirtyisivät kannattamaan toista puoluetta.
      Eihän tästä mitään tule perussuomalaisten kanssa. Puolueen johtohenkilöt käyttäytyvät törkeästi.
      Äänestäjiä voisi siirtyä Perussuomalaisista aivan hyvin Keskustaan. Se olisi ainakin lähellä perussuomalaisten "aatemaailmaa". Jos nyt sellaista sitten on puolueessa.
      Ehdottomasti toivoisin Perussuomalaisen puolueen hajoamista. Joko kannattajien siirtymisen kautta tai puolueen hajoamista kilpailevan puolueen perustamisen vuoksi. Nykyisellään perussuomalaisilla ei ole toimintamahdollisuuksia demokraattisessa Suomessa.
      Puolueen julkisuuskuva on mennyt kovin huonoksi.

• Anonyymi

Niitä on todellisuudessa 4 miljoonaa. Vassareilla on tukalat ajat tiedssa.

• Anonyymi

Luulen että Suomessa on noin 5 miljoonaa perussuomalaista. Sitten on pienempiä eri aineilla aivopestyjä ryhmiä joilla ei ole harmainta aavistusta itsenäisyydestä tai isänmaasta tai itsemääräämisoikeudesta tai kansan rakentamasta laista.

• Anonyymi

Rekisteröityjä 11 000 ... ;)

• Anonyymi

Tuo määrä on vähemmän kuin kolmasosa Olympiastadionin katsomosta...

Eli riittäisi takakaarteen mölyjengiksi. Varsinkin kun ottaa huomioon, että joukosta osa on puhvetin puolella oluella ja riitelemässä kovaäänisesti kenttätapahtumista.

• Anonyymi

Persut ovat vain pieni apinalauma suomessa mitkä yrittää järkyttää yhteiskuntarauhaa

• Anonyymi

Kun Soini ajettiin puolueesta hesari ja yle kirjoittivat tyyppivalheita joita toistettiin täällä PALSTALLA eli väitettiin PS HAJOSI

Tosiasiassa PS jäsenmäärä jähti kesäkuussa 2017 Soinin ulostamisen jälkeen VOIMAKKAASEEN nousuun joka jatkuu

• Anonyymi

Persujen kannatus 2017 oli vain 7,7%

• Anonyymi

Oletko todella noin tyhmä? Ei puolueen jäsenten määrä ratkaise, vaan puolueen saamat äänet.

• Anonyymi

Persuilla kannatustappioputki päällä,natsit putoavat marginaaliin,tirsk.. joko Katajan pieksäneet persut on saatu kiinni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuilla kannatustappioputki päällä,natsit putoavat marginaaliin,tirsk.. joko Katajan pieksäneet persut on saatu kiinni?

Olen myös sitä mieltä että perussuomalaisten äänestäjät voisi siirtyä Keskustaan. Perussuomalaisten johto on hajanainen eikä yhteistä säveltä löydy.
        Keskusta on ainut puolue suomessa mikä ei ole vasemmalla. Kokoomuslaiset luulevat olevansa oikeistopuolue mutta todellisuudessa eivät sitä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä että perussuomalaisten äänestäjät voisi siirtyä Keskustaan. Perussuomalaisten johto on hajanainen eikä yhteistä säveltä löydy.
        Keskusta on ainut puolue suomessa mikä ei ole vasemmalla. Kokoomuslaiset luulevat olevansa oikeistopuolue mutta todellisuudessa eivät sitä ole.

Soini perustaa uuden puolueen,persut tulevat jakautumaan,ääripersut jäävät tumputtamaan Hillo-ahon ampumisvideoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soini perustaa uuden puolueen,persut tulevat jakautumaan,ääripersut jäävät tumputtamaan Hillo-ahon ampumisvideoita

Hyvin sanottu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YLEn mukaan:
        ”Kataja sanoo, että hänelle käy järkeen vain poliittinen motiivi. Hän sanoo olevansa maahanmuuttokriittinen ja äärioikeistokriittinen.
        – Niillä suunnilla minulla on vihamiehiä. Suhtaudun erittäin jyrkästi näihin äärioikeistolaisiin liikkeisiin ja olen yrittänyt suitsia ja putsata niitä pois myös keskisuomalaisten perussuomalaisten joukosta. Melkeinpä luulen, että nyt tämä tuli sieltä äärioikeiston suunnalta, mutta tämä on vain minun arveluani. Poliisi hoitaa asian ja tutkii, ja siinä selvinnevät motiivitkin.” YLE 20.7.2020

Kirjoitin blogissani 18.7.20: ”…toisaalta kyseessä saattaa olla myös osoittaa, että itse persupiireissä oleva/kytevä tyytymättömyys voisi olla vihanleimahduksen syynä. Keski-Suomen piirin vaalipäällikkö varmaankin on näinä aikoina osallisena kuntavaalien ehdokasasettelulinjauksissa vaikkapa puolueen sisäisten äärisiipien ja maltillisempien suhteen.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timo Soini on perstamassa uutta puoluetta

• Anonyymi

Kukapa tässä kehtaisi myöntää julkisesti olevansa persu? Siinähän saisi potkut yliopistosta.

Itse olen persu ja professori yliopistossa, mutta eihän sitä julkisesti voi paljastaa.

• Anonyymi

Niin, sanottakoon tähän perään että mua vituttaa opettaa noita ulkomaalaisia kv-oppilaita. Mutta minkäs teet kun on pakko?

• Anonyymi

Se on kuitenkin 30% enemmän kuin vihreillä. :))

• Anonyymi

82% suomessa äänestää muita kuin persuja ja luku kasvaa kokoajan,persuvirukseen alkaa lääke purra

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      42
      13485
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      96
      4835
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      128
      4344
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3748
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      59
      3497
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      119
      3419
    7. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      50
      2379
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      51
      2355
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      32
      2130
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      15
      1784
    Aihe