Tiedote: korona huijaus paljastunut

Anonyymi

Valemedia vyöryttää vääristynyttä kuvaa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006582522.html

Viim. Kuukauden aikana tullut 5 milj. uutta tapausta. Mikä paniikki nousee jos kaikki vatsataudit ja muut pikkuvaivat raportoidaan? Näitä on paljon enemmän! Koronan kuolleisuus on pieni ja Eisenhoven Yliopiston tutkimuksen mukaan oikeasti niiden kuolleisuus on lukumääräisesti on suurempi jotka ovat jättäneet perushoidot väliin ja ylittää koronakuolleisuuden.

Nyt on hyvä aika listiä pedofiilia eliittiä!

Hyvä tästä tulee!

46

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieläkö olet paikassa , missä ei ole ovissa kahvoja sisäpuolella ?

      • Anonyymi

        Eikun minä olen ottanut ulkokahvat pois.


    • Anonyymi

      Haasta aloittajan matkustamaan Intiaan.

      Käy kuvaamassa meille mitenkä siellä ei tapahdu oikeasti mitään sellaista jota media meille koittaa esittää.

      • Anonyymi

        Näin on. Intiassa on viime viikot tullut yli miljoona uutta tapausta per kolme päivää, eli viikkovauhti on ollut reilusti yli 2 miljoonaa uutta tapausta.


      • Anonyymi

        No mistä sinä itse tiedät, mitä siellä tapahtuu? Siitä että olet kuullut uutisista.

        Mutta jos ihan tilastoihin nojataan, niin Intiassa on kuollut ”koronaan” välilukuun nähden vähemmän ihmisiä kuin Suomessa.

        Tässä on Intiassa asuvan ihmisen oma todistus tilanteessa, sanoo että uutisissa liioitellaan Intian tilannetta:

        https://twitter.com/mariusknulst/status/1389073613551251457?s=21

        Netissä on myös jaettu kuvaa, jossa on muka ruumissäkkejä, joissa on koronaan kuolleita. Mutta siinä näkyy myös, kun yksi henkilö kantaa sellaista yhdellä kädellä -> uutisia varten lavastettu tilanne ja kriisinäyttelijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sinä itse tiedät, mitä siellä tapahtuu? Siitä että olet kuullut uutisista.

        Mutta jos ihan tilastoihin nojataan, niin Intiassa on kuollut ”koronaan” välilukuun nähden vähemmän ihmisiä kuin Suomessa.

        Tässä on Intiassa asuvan ihmisen oma todistus tilanteessa, sanoo että uutisissa liioitellaan Intian tilannetta:

        https://twitter.com/mariusknulst/status/1389073613551251457?s=21

        Netissä on myös jaettu kuvaa, jossa on muka ruumissäkkejä, joissa on koronaan kuolleita. Mutta siinä näkyy myös, kun yksi henkilö kantaa sellaista yhdellä kädellä -> uutisia varten lavastettu tilanne ja kriisinäyttelijä?

        >>>Mutta jos ihan tilastoihin nojataan, niin Intiassa on kuollut ”koronaan” välilukuun nähden vähemmän ihmisiä kuin Suomessa.<<<

        Itse asiassa Intiassa on tähän mennessä kuollut koronaan yhtä paljon per miljoona (165 kpl) kuin Suomessa.

        Suuremman väentiheyden ja miljoonakaupunkiensa ansiosta Intialla on toki mahdollisuus päästä tässä suhteessa vaikka kuinka korkealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sinä itse tiedät, mitä siellä tapahtuu? Siitä että olet kuullut uutisista.

        Mutta jos ihan tilastoihin nojataan, niin Intiassa on kuollut ”koronaan” välilukuun nähden vähemmän ihmisiä kuin Suomessa.

        Tässä on Intiassa asuvan ihmisen oma todistus tilanteessa, sanoo että uutisissa liioitellaan Intian tilannetta:

        https://twitter.com/mariusknulst/status/1389073613551251457?s=21

        Netissä on myös jaettu kuvaa, jossa on muka ruumissäkkejä, joissa on koronaan kuolleita. Mutta siinä näkyy myös, kun yksi henkilö kantaa sellaista yhdellä kädellä -> uutisia varten lavastettu tilanne ja kriisinäyttelijä?

        Väkiluvut huomioon ottaen esim. eilen Suomessa olisi pitänyt kuolla n. 15 ihmistä koronaan että oltaisiin tässä asiassa samalla viivalla (Intia ilmoitti eilen 3 982:sta koronakuolleesta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkiluvut huomioon ottaen esim. eilen Suomessa olisi pitänyt kuolla n. 15 ihmistä koronaan että oltaisiin tässä asiassa samalla viivalla (Intia ilmoitti eilen 3 982:sta koronakuolleesta).

        Intia ilmoittaa joo, mutta mihin ihmiset siellä kuolevat? Koronaan vai sulkutilaan aiheuttamaan ruoka- ja vesipulaan? Miksi luotat Intian koronatilastoihin? Itse en luota edes USA:n tilastoihin, koska CDC:n määritelmä ja kriteerit koronakuolemalle ovat todella löyhät ja sairaaloilla on taloudellinen kannustin koronapotilaiden ilmoittamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intia ilmoittaa joo, mutta mihin ihmiset siellä kuolevat? Koronaan vai sulkutilaan aiheuttamaan ruoka- ja vesipulaan? Miksi luotat Intian koronatilastoihin? Itse en luota edes USA:n tilastoihin, koska CDC:n määritelmä ja kriteerit koronakuolemalle ovat todella löyhät ja sairaaloilla on taloudellinen kannustin koronapotilaiden ilmoittamiseen.

        Koska et luota Intian sanaan niin voisitko lähteä sinne ja paljastaa tämän salaliiton meille haastattelemalla paikallisia?

        Odottelen videoitasi.


      • Anonyymi

        Suomessa pitäisi väkiluku huomioon ottaen tulla tätä nykyä jotain 1000-2000 uutta koronatapausta päivässä jotta oltaisiin Intian tahdissa tässä asiassa.


    • Anonyymi

      Denialistit äkkiä pakenee ja on hiljaa kun pitäisi matkustaa Intiaan.

      • Anonyymi

        Sama juttu aiemmin Brasilian kohdalla.


      • Anonyymi

        Ks. minun kommentti tuossa yllä, jossa on linkki videoon, jossa Intiassa asuva kertoa omia havaintojaan. Ei siellä kuole ihmisiä kaduille tms. Liioittelevaa uutisointia, kuten kaikkien muidenkin maiden kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ks. minun kommentti tuossa yllä, jossa on linkki videoon, jossa Intiassa asuva kertoa omia havaintojaan. Ei siellä kuole ihmisiä kaduille tms. Liioittelevaa uutisointia, kuten kaikkien muidenkin maiden kohdalla.

        Ei tässä tarvita mitään tuntemattoman tahon netissä julkaisemaa. Tosin siellä tietenkin on alueellisia eroja, joku eliitin jäsen joka asuu turvatussa lähiössä tietenkin on täysin normaalikansan elämältä suojattu.

        Mene siis itse matkaan ja tarkista.

        Mutta et uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä tarvita mitään tuntemattoman tahon netissä julkaisemaa. Tosin siellä tietenkin on alueellisia eroja, joku eliitin jäsen joka asuu turvatussa lähiössä tietenkin on täysin normaalikansan elämältä suojattu.

        Mene siis itse matkaan ja tarkista.

        Mutta et uskalla.

        En ole matkustanut vuosiin minnekään eikä matkustus juurikaan kiinnosta minua. Jos matkustaisin, niin kävisin mieluiten USA:ssa, koska se on ollut aina jollain tavalla lähellä sydäntä kulttuurin takia. Ja se on kiehtova maa, koska se on valtava ja siellä on kulttuuriltaan hyvin erilaisia alueita.

        Intiassa tai muissa kehitysmaissa ei kiinnosta käydä, koska niissä ei ole mitään, mikä minua erityisesti kiinnostaa. Sillä onko siellä käynnissä ”koronapandemia” vai ei, ei ole mitään merkitystä. ”Koronapandemia” on kusetus eikä ”korona” pelota pätkääkään. Jos pelottaisi, niin olisi koko ”pandemian” ajan käynyt baareissa ja ravintoloissa ja tavannut kavereita ilman maskeja ja turvavälejä. Yhtä ainutta kertaa en ole käyttänyt maskia missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole matkustanut vuosiin minnekään eikä matkustus juurikaan kiinnosta minua. Jos matkustaisin, niin kävisin mieluiten USA:ssa, koska se on ollut aina jollain tavalla lähellä sydäntä kulttuurin takia. Ja se on kiehtova maa, koska se on valtava ja siellä on kulttuuriltaan hyvin erilaisia alueita.

        Intiassa tai muissa kehitysmaissa ei kiinnosta käydä, koska niissä ei ole mitään, mikä minua erityisesti kiinnostaa. Sillä onko siellä käynnissä ”koronapandemia” vai ei, ei ole mitään merkitystä. ”Koronapandemia” on kusetus eikä ”korona” pelota pätkääkään. Jos pelottaisi, niin olisi koko ”pandemian” ajan käynyt baareissa ja ravintoloissa ja tavannut kavereita ilman maskeja ja turvavälejä. Yhtä ainutta kertaa en ole käyttänyt maskia missään.

        Kamalasti sulla on tekosyitä olla menemättä Intiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalasti sulla on tekosyitä olla menemättä Intiaan.

        Kun tässä ollaan anonyymejä, niin olisin helposti voinut valehdella, että olen menossa Intiaan heti, kun mahdollista. Mutta kerroin rehellisesti, että ei kiinnosta pätkääkään matkustaa Intiaan. Minua kiinnostaa lähinnä vain Euroopan maat ja muut valkoiset maat (USA, Australia, Uusi-Seelanti jne.)

        Japani ja Etelä-Korea kiinnostavat myös jonkin verran, koska ne ovat kehittyneitä maita, jossa on erilainen kulttuuri kuin länsimaissa.

        Oletko sinä joku kehitysmaiden kulttuuria romantisoiva multikulti-idiootti, vai pelkkä trolli, joka ei ole itse matkustanut mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tässä ollaan anonyymejä, niin olisin helposti voinut valehdella, että olen menossa Intiaan heti, kun mahdollista. Mutta kerroin rehellisesti, että ei kiinnosta pätkääkään matkustaa Intiaan. Minua kiinnostaa lähinnä vain Euroopan maat ja muut valkoiset maat (USA, Australia, Uusi-Seelanti jne.)

        Japani ja Etelä-Korea kiinnostavat myös jonkin verran, koska ne ovat kehittyneitä maita, jossa on erilainen kulttuuri kuin länsimaissa.

        Oletko sinä joku kehitysmaiden kulttuuria romantisoiva multikulti-idiootti, vai pelkkä trolli, joka ei ole itse matkustanut mihinkään?

        Se että usutan sut menemään Intiaal ei tarkoita että mitenkään ihannoin sitä maata, asia saattaa olla päinvastoin; minä en koskaan sinne matkustaisi, covidia tai ei. Kerran olin lennolla joka teki Mumbaihin hätä-välilaskun kun matkustaja sairastui (tai delasi, en tiedä tarkasti) ja näin koneen ikkunasta tankkauksen aikana aivan tarpeeksi Intiaa loppuelämäkseni.

        Usutan sua menemään sinne siksi että sinä et halua uskoa mediaan sen suhteen että siellä covid lähti käsistä ja väkeä tulee kuolemaan kuin kärpäsiä. Se että et halua mennä osoittaa vain sen että trollaat noilla kommenteillasi, tiedät että jos matkustaisit tauti veisi hetkessä hautaan, kuten se tekee paikallisille.

        Kuten olen monesti todennut mutta jonka sisäistäminen monille tuntuu vaikealta, covid on kohtuullisen hoidettavissa oleva tauti jossa vain se 1% tms delaa niin kauan kun sairaalapaikat riittää. Sen jälkeen kun sairaita, jotka sairaalapaikalla olisi pelastettavissa, on enemmän kuin sairaalapaikkoja alkaa se sairaalapaikkaa ilman jääneiden kuolleisuus lähestymään jollain nopeudella 100%.

        Intiassa on selvästi vähemmän sairaalapaikkoja suhteutettuna kummankin maan väkilukuun kuin Suomessa.

        Olet myös varmaan tietoinen että Australia tai Uusi Seelanti ei ota vastaan matkailijoita sieltä Tautisten Maailmasta.

        Onneksi.

        Tällä hetkellä Australian rajakarenteeniin ei Intiasta pääse edes omat kansalaiset, asia josta ihmisoikeusjärjestöt hyppii päällään. Uusi Seelanti ottaa vastaan kansalaisensa raja-karanteeniin kunhan on negatiivinen testi lähtiessä, mutta ei pysyvän maahantuloluvan omaavia ilman että viettävät ensin kaksi viikkoa jossain muualla "esikaranteenissa" ja sen jälkeen vielä esittävät sen negatiivisen testin.

        Sulle voi myös sitten joskus, jos koskaan tänne pääset, olla iso yllätys mitenkä paljon ei-valkoisia kummassakin maassa on; varsinkin Intiasta, ja Aasiasta yleisesti. Ja sekin mitenkä molemmissa monikulttuuriyhteiskunta ja eri uskonnot toimii ihan hyvin keskenään.

        Ps. jos olet Litteän Maan kannattaja tulet näkemään paljain silmin päivällä ja yöllä asioita joita ei Litteässä voi tapahtua; varaudu järkytykseen siinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole matkustanut vuosiin minnekään eikä matkustus juurikaan kiinnosta minua. Jos matkustaisin, niin kävisin mieluiten USA:ssa, koska se on ollut aina jollain tavalla lähellä sydäntä kulttuurin takia. Ja se on kiehtova maa, koska se on valtava ja siellä on kulttuuriltaan hyvin erilaisia alueita.

        Intiassa tai muissa kehitysmaissa ei kiinnosta käydä, koska niissä ei ole mitään, mikä minua erityisesti kiinnostaa. Sillä onko siellä käynnissä ”koronapandemia” vai ei, ei ole mitään merkitystä. ”Koronapandemia” on kusetus eikä ”korona” pelota pätkääkään. Jos pelottaisi, niin olisi koko ”pandemian” ajan käynyt baareissa ja ravintoloissa ja tavannut kavereita ilman maskeja ja turvavälejä. Yhtä ainutta kertaa en ole käyttänyt maskia missään.

        >>>Ja se on kiehtova maa, koska se on valtava ja siellä on kulttuuriltaan hyvin erilaisia alueita.<<<

        Joo! Mielenkiintoista on tutkia oregonilaisen ja vermontilaisen Coca-Colan makueron hienostuneita vivahteita!


    • Anonyymi

      Haluan ajatella omilla aivoilla. Onko mv hyvä lähde tähän?

    • Anonyymi

      Kyllä vain. Aivot ratkaisee. Kaikki kulkutaudit ovat olleet huijausta. Keskiajalla ihmisiä kuoli rappusiin, mitä ei ollut, enemmän kuin ruttoon.

    • Anonyymi

      Nyt on jo tullut varmaa , empiiristä tutkimustietoa koronarokotteesta , liittyen Bill Gatesiin . On ilmennyt , että se mikrosiru ( tokihan kaikki tämän tietävät ) on aiheuttanut kantajalleen kutinaa ja hankausta mennessään verenkierrossa ja näin haitaten elämää . Samoin on tullut tietoja , että se mikrosiru pitää eräänlaista rahinaa , jopa aika äänekästä , mennessään elimistössä . Tämä taas on haitannut nukkumista.
      On myös ollut positiivisia kokemuksia , etenkin iäkkäillä ihmisillä , tästä vakoilu mikrosirusta. Usein iäkkäämpi mies tai nainen ei muista , mitä on päivän aikana tehnyt ja touhunnut. - että tuliko käytyä siellä ruokakaupassa ja missä nyt tulikaan ..? Näin ollen voi kysyä suoraan Bill Gatesilta asiaa , kyllä hän varmasti kertoo ja löytää nämä tiedot sieltä ohjelmoimaltaan mikrosirulta. Jotain hyvääkin siis on tässä muuten niin kavalassa jutussa.
      Se pelastus voi olla tiedossa tähän , että Donald Trump tuo julki ja esille sen vaalivilpin , ja näin ollen ottaa taas sen presidentin viran. Hänellä on varmasti tahtoa ja sitten myös valtaa puuttua tähän maailmanlaajuiseen salaliittoon. Se tiedetään hyvin , että ainakaan rehellisyyttä siltä mieheltä ei puutu , ja sen absoluuttisen rehellisyyden voimin hän voi saattaa loppuun koko kurjan covid -19 pandemian . Yksinkertainen ratkaisu voisi tietenkin olla , että kieltää koko asian olemassaolon. Siihen hän varmaankin päätyy.

    • Anonyymi

      Maksettu ""Media" pitää yllä ihmisten pelottelua ja aina keksitään uutta ja uutta COVID-19-Munnoksia se on vaan valetta koko homma....
      Lääkefirmat ja tehtaat tekee miljardi bisnestä mukana Trump,USA,Eu ja Kiina..
      Siinä kolmen kopla maiden pääministerit ottaa miljoonien lahjuksia!!! = On vakava tauti hah..huh.. haa.."PASKAA!!!!
      Suomalaiselle lääketieteen tutkimukselle ei myönetty rahaa COVID-19 rokotteen kehittelyyn...olisikohan nyt niitä lehmänkauppoja ja kyllä jäljet sinne johtaa.....

      Ihmiset saavat ihan turhaan niistä rokotteista mm. Aivoinfarkteja, halvauksia,sydänlihas tulehduksia. Jne... Kuka korvaa nämä rokotteiden aiheuttamat kärsimyksen ja sen aiheuttamat sairaudet...menee omaan piikkiin kuin siili baarissa...

      Loputon rokoteketju tuhoaa ihmisten kehot 1.rokote, 2.rokote, 3.rokote, 4.rokote....jne
      Se on loputon syksyllä 2022 elokuussa on menossa 7-8 rokote....
      SE ON LÄÄKEFIRMOJEN "BISNES"!!! LOPUTON KETJU...

      SUOMALAINEN NENÄNLIMANALVOJEN ROKOTE/ SUIHKE TEHOAA KAIKKIIN COVID-19 MUUNNOKSIIN VAIN 1KPL. JA HOMMA OK.

      NUO ULKOMAALAISET ROKOTTEET KUULOSTAA KUIN SANSALAISTEN WAG KONSERNIN TUOTTEET JA NIIDEN LOPUTON KORJAAMINEN....

    • Anonyymi

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/korona-pitaisi-poistaa-yleisvaarallisten-tartuntatautien-joukosta-sanoo-thl-n-salminen-nain-vastaa-stm/8473888#gs.6sjfti

      Korona pitäisi poistaa yleisvaarallisten tartuntatautien joukosta, sanoo THL:n Salminen – näin vastaa STM

      JULKAISTU 23.07.2022 12:23
      Korona ei enää täytä kaikkia yleisvaarallisen tartuntataudin kriteerejä, sanoo THL:n johtaja Mika Salminen MTV Uutisille.

      Korona lisättiin pandemian alettua yleisvaarallisten tartuntatautien listalle. Tavoitteena oli estää koronan leviäminen karanteeneilla ja eristyksillä.

      Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) johtajan Mika Salmisen mukaan korona voitaisiin nyt poistaa yleisvaarallisten tartuntatautien joukosta.

      – Kyllä se mielestäni olisi varteenotettava vaihtoehto. Pärjäisimme ihan hyvin lievemmälläkin luokittelulla. Tämä on ollut jo jonkin aikaa arvio suurella osalla keskussairaaloiden infektiolääkäreistä.

      Yleisvaarallisten tartuntatautien joukkoon kuuluvat koronan lisäksi muun muassa isorokko, tuberkuloosi ja lintuinfluenssa

      Salmisen mukaan korona ei enää täytä kaikkia laissa määriteltyjä yleisvaarallisen tartuntataudin kriteerejä.

      Lain mukaan tartuntatauti on yleisvaarallinen, jos taudin tarttuvuus on suuri, jos tauti on vaarallinen, ja jos taudin leviäminen voidaan estää sairastuneeseen tai altistuneeseen kohdistetuilla toimenpiteillä, kuten karanteeneilla ja eristyksellä.

      – Meillä on rokote, ja tauti ei ole vaarallinen kaikille ihmisille. Osalle se voi toki vielä olla. Yleensä yleisvaarallinen tartuntatauti on sellainen, jossa on korkea kuolleisuus tai sellainen, joka vammauttaa ihmisiä laajasti.

      THL:n mukaan ensi syksynä uusi korona-aalto on mahdollinen. Salmisen mukaan koronaviruksen poistamista listalta puoltaa kuitenkin myös se, että karanteeneilla ja eristyksillä ei juuri pystytä pysäyttämään epidemiaa.

      – On hyvin kyseenalaista, voidaanko niillä jarruttaa laajalle levinnyttä epidemiaa.

      "Luokittelu on turha"
      Laki sallii yleisvaarallisten tartuntatautien kohdalla karanteenit ja eristykset, jotka puuttuvat yksilön perusoikeuksiin. Perusoikeusrajoitusten on oltava välttämättömiä.

      Laki ei kuitenkaan vaadi määräämään altistuneita tai sairastuneita karanteeniin tai eristykseen, jos taudin leviäminen voidaan estää muulla tavoin.

      – Tämä mahdollisuus on aika turha. Yliluokittelu tuottaa tavallaan haittaa, koska se sitoo resursseja tavalla, joka ei välttämättä ole enää tarkoituksenmukaista. Se luo paineita siihen suuntaan, että karanteeja pitäisi käyttää, Salminen sanoo.

      Esimerkiksi koronarajoitusten kohdalla periaate on, että rajoituksia ei voida ylläpitää varmuuden vuoksi.

      Karanteeni ja eritykset poistuisivat
      Koronan luokittelusta yleisvaarallisten tartuntatautien joukkoon päättää viime kädessä hallitus sosiaali- ja terveysministeriön (STM) esityksestä.

      – STM:n kanta on, että poistamista ei kannata kiirehtiä. Nyt kannattaa katsoa syksyn tilanne ja se, miten virus muuntuu. Edelleen on mahdollista, että seuraava virusmuunnos aiheuttaa vakavampaa tautia. Tällä hetkellä on perusteltua pitää yleisvaarallisuutta, mutta tätä varmasti syksyn kuluessa arvioidaan uudelleen, sanoo STM:n osastopäällikkö Taneli Puumalainen.

      Koronan poistaminen yleisvaarallisten tartuntatautien listalta ei vaikuttaisi esimerkiksi siihen, voidaanko koronarajoituksia ottaa käyttöön.

      Jos korona poistettaisiin yleisvaarallisten tartuntatautien listalta, koronalle altistuneita tai sairastuneita ei voitaisi enää määrätä viralliseen karanteeniin tai eristykseen.

      Käytännössä monet kunnat ovat kuitenkin luopuneet laajoista karanteeneista ja eristyksistä jo viime talvena.

      Lue lisää: Laajasta koronatestauksesta luovutaan, diagnoosin voi tehdä ilman virallista testiä – STM täysin eri linjoilla

      Puumalaisen mukaan STM haluaa pitää kaikki keinot työkalupakissa siltä varalta, että koronatilanne pahenee ensi syksynä.

      – Tällä hetkellä näyttää siltä, että mahdollisuutta karanteeneihin ja tartunnanjäljitykseen on aihetta ylläpitää. Se ei kuitenkaan tarkoita, että tätä mahdollisuutta lähdettäisiin käyttämään.

      – Kyllä korona aiheuttaa merkittävää kuolleisuutta ja sairaanhoidon tarvetta. Sikäli se on vaarallinen tauti, Puumalainen sanoo.

      • Anonyymi

        Asia noussee esille syksyn mittaan
        Koronan poistamisesta yleisvaarallisten tartuntatautien listalta on keskusteltu aika ajoin pandemian aikana.

        Helmikuussa perhe- ja peruspalveluministeri Aki Lindén (sd.) ennakoi, että korona luokiteltaisiin yleisvaaralliseksi tartuntataudiksi vielä jonkin aikaa.

        Nyt Lindén kommentoi asiaa MTV Uutisille toteamalla, että asia ei juuri tällä hetkellä ole vireillä ministeriössä.

        Lue lisää: Aki Lindén: Korona pysyy yleisvaarallisten tartuntatautien listalla jonkin aikaa – ministeri haluaa laajentaa kriisin johtovastuuta STM:ltä, vaikka nykylaki haraa vastaan
        STM kuuntelee päätöksissään asiantuntijoita, kuten virkamiehiä ja tartuntatautien neuvottelukuntaa, johon Salminenkin kuuluu.

        Salmisen lisäksi neuvottelukuntaan kuuluu THL:n, sairaanhoitopiirien, ja ministeriöiden asiantuntijoita ja virkamiehiä.

        – Asiaa on jo pohdittu pariin otteeseen neuvottelukunnassa. Viime kerralla, kun asiasta keskusteltiin, osa kannatti, ja osa oli sitä mieltä, että vielä on liian aikaista. Ehkä syksyn mittaan asia nousee esille, Salminen sanoo.

        MTV Uutiset tavoitti kahdeksan neuvottelukunnan jäsentä, joista neljä kannatti koronaviruksen poistamista yleisvaarallisten tartuntatautien listalta.

        Neljä jäsentä ei halunnut ottaa kantaa asiaan.


    • Anonyymi

      Nyt kun riittävä, ja ennenkaikkea haluttu, osa kansasta on saatu rokotekaton alle loput, joita ei haluta, voidaan sopivasti pistää junan alle ja poistaa.

      Hyvin tää etenee.

      Maailma on 5v päästä varsin mukava paikka asua kun roskat on siivottu.

    • Anonyymi

      Laittakaa kaikki sanaa liikkeelle, kaadetaan THL.

      • Anonyymi

        Kaatuuko yhtä hyvin kuin NASA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaatuuko yhtä hyvin kuin NASA?

        Äläs nyt ole tuollainen, se NASA kaatui ja kolis...

        MITÄ VITTUA, EIKÖ NASA VIELÄKÄÄN OLE KAATUNUT?

        Saatanan Tunarit.


    • Anonyymi

      Kotona piikkien piti tappaa suurin osa sen ottamista parissa vuodessa tai ainakin aiheuttaa hedelmättömyyttä. Missä ne joukkokuolemat viipyvät ja miksi synnytysosastot ovat vielä auki?

    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain_9_2011/index.htm

      30.11.2011

      Uusi supervirus voi tappaa puolet maapallon väestöstä

      Alankomaalainen virologi Ron Fouchier on tutkimusryhmänsä kanssa jalostanut erittäin tarttuvan lintuinfluenssaviruksen. H5N1-viruksen mutaatio osoittautui eläinkokeissa erittäin tarttuvaksi. Siitä tuli itse asiassa niin tarttuva, että sillä olisi Doctor Tipster -sivuston uutisen mukaan kyky tappaa puolet maapallon väestöstä.
      Rotterdamin Erasmus Medical Centerissä saavutetut tutkimustulokset esiteltiin syyskuussa Maltalla pidetyssä influenssakonferenssissa, mutta niiden julkaisu aiheuttaa nyt huolta. Tiedeyhteisö pelkää, että vääriin käsiin ajautuessaan virus
      on todella pelottava biologinen ase.

      Pittsburghin yliopiston bioturvallisuuskeskuksen johtaja Thomas Inglesby valittelee The Scientist -lehdessä, että Fouchierin tutkimusryhmä on raportoinut työnsä vaiheista julkisesti.

      - Ensinnäkin oli todella huono idea tehdä tappavasta viruksesta erittäin tarttuva, tappava virus.

      - Toinen huono idea oli julkistaa, miten se on tehty. Toiset voivat kopioida sen, Inglesby puuskahtaa.

      Yhdystaltojen bioturvallisuusviranomaiset tutkivat parhaillaan tutkimusryhmän saavutuksia.

      Illuminati tässä kaiken takana. Pesee kätensä, kuten kaikki voivat sen todentaa, julkaisemalla asian näin selkeästi. He voivat syyttää ketä tahansa, missä tahansa ja voivat jopa valita ketä he voivat syyttää, pelkästään päästämällä se jostain strategisesta paikasta irti.

      Nyt kun soppa on keitetty ja pullotettu valmiiksi, niin ei ole epäilystäkään, etteikö tuo sama ryhmä jättänyt mainitsematta pienen pientä pikkuseikkaa. He tekivät samaan aikaan tuolle virukselle immuniteettisuoja rokotteen, jonka jakavat sopivasti sellaisille henkilöille, joiden ei tarvitse myöhemmin huolehtia jos naapuri sattuu kuolemaan sairauteen. Heihin se ei tartu.

    • Anonyymi

      https://mvlehti.net/2022/07/15/fennomaa-kokoaa-yhteen-suomalaiset-patriootit-rekisteroinnit-uuteen-verkkotasavaltaan-alkaneet/

      Fennomaa kokoaa yhteen suomalaiset patriootit – Rekisteröinnit uuteen verkkotasavaltaan alkaneet

      Julkaistu 15.07.2022 17:45, 45906 lukukertaa, 8 kommenttia

      Tänään 15.7.2022 uusi Fennomaa - Suomalaisten patrioottien verkkotasavalta - on käynnistänyt julkisen toimintansa. Päätoimittaja Janus Putkosen alulle saattama suurhanke sai alkunsa keväällä 2022, kun Suomen tasavallassa suoritettiin Naton vallankaappaus. Tietoturvan takaava Fennomaa mahdollistaa luotettavan verkostoitumisen, tiedonkulun ja yhteistyön - maksuttomat patrioottien rekisteröinnit alkavat nyt.

      Todennäkäisesti et ole kuullut vielä mitään ”Fennomaasta”, paitsi kenties huhua tai lukenut sosiaalisen median postauksia. Kuluneet kolme kuukautta ovat olleet aktiivista Fennomaan käynnistämisen valmistelua kaikessa hiljaisuudessa. Kirjallinen toimintasuunnitelma valmistui eilen Janus Putkosen johdolla, jonka seurauksena tänään alkaa Fennomaasta tiedottaminen ja erityisesti nyt, uudesta verkkotasavallasta kiinnostuneiden patrioottien tietoturvallisuuden takaavat rekisteröinnit.

      Tulevien viikkojen ja seuraavien kuukausien ja vuosien aikana Fennomaa tehdään suomalaisille tutuksi kaikkien media- ja vaikuttamiskeinojen avulla, joita meillä on käytettävissä. Toteutuessaan Fennomaa on laaja suoraan demokratiaan ja talousdemokratiaan tukeva yhteisöllinen kokonaisuus, jonka monimuotoinen perustaminen ja rakentaminen tulee vaatimaan kovaa työtä, runsaasti aikaa ja suuriakin investointeja. Mutta kuten toiminnan suunnitteluvaiheessa on selvinnyt, Fennomaa sisältää valtavia, jopa geopoliittisia mahdollisuuksia. Tähän kannattaa priorisoida.

      Lyhyesti sanottuna, Fennomaa on ”suomalaisuuden pelastusjärjestö” keskellä vakavasti uhatuksi tullutta ja historiallisesti pohjoisten fennomaanien kansallista tulevaisuutta. Uusi suomalainen verkkotasavalta mahdollistaa konkreettisten vaihtoehtojen tarjoamisen, turvallisen kansallisen keskustelualustan ja luo yhteisöllistä vastavoimaa suomalaiset pahenevaan ahdinkoon ajavalle globalismille sekä lännen suorittamalle pakkovallalle. Fennomaa myös yhdistää useita aiemmin suunnittelussa ja testauksessa olleita patrioottisia kehityshankkeita saman katon alle.

      Varsinainen idea Fennomaasta sai alkunsa keväällä 2022, kun Suomen tasavallassa suoritettiin lännen eli sotilasliitto Naton vallankaappaus tuottamalla sotapropagandaa Venäjän suorittamasta sotilaallisesta interventiosta Ukrainassa. Jo vuodesta 1992 länteen tapahtuneiden vallansiirtojen seurauksena Suomi sellaisena kuin olemme sen oppineet tuntemaan, on lakkautettu. Tämä on tapahtunut perustuslain, valtiosääntöjen ja demokratian vastaisella maanpetosten sarjalla, jonka niittasi loppuun virallinen Naton jäsenhakemus 18.5.2022.

      Suomen vuodesta 2014 alkanut pakottaminen isäntämaasopimuksella Naton ”operaatio Atlanttisen ratkaisun” (Operation Atlantic Resolve) sotilaalliseen puskuriin Venäjää vastaan on vaarantanut erityisesti suomalaisten ja venäläisten tulevaisuuden, mutta geopoliittinen vastakkainasettelu uhkaa koko maailmaa. Fennomaa edustaa alueellista ja kansallista vastavoimaa, joka tarkoittaa käytännössä rakkaudesta eli kansojen puolesta taistelevien patrioottien muodostamaa yhteisvoimaa: ”Kaikki suomalaisten puolesta, eikä ketään vastaan”.

      Tarve suomalaiselle rauhaa ja alueellista vakautta edistävälle patrioottiselle vastavoimalle synnytti toiminta-ajatuksen uudesta verkkotasavallasta ja Fennomaa rekisteröitiin kaksi kuukautta sitten 16.5.2022 eli samaan aikaan Naton vallankaappauksen tapahtuessa Suomessa verkko-osoitteeseen: www.fennomaa.net. Tuolloin Fennomaa sai sini-valkoisen lippunsa ja yhteisön kansalliseläimeksi valittiin joutsen.

      Pietarissa järjestetyssä SPIEF-foorumissa 15.-18.6. Fennomaalle avautui suuria mahdollisuuksia suomalaisten ja venäläisten yhteistyön merkeissä. Janus Putkonen ymmärsi neuvotteluissa, että seuraavaksi tarvitaan kunnollinen toimintasuunnitelma, jotta kaikki saadaan onnistumaan parhaalla mahdollisella tavalla. Myös uusi Fennomaan joutsenlippu tullaan julkaistaan pian eli aikataulun mukaan 1.8.2022 mennessä.

      • Anonyymi

        Kaikki perustuu tietoturvaan
        Kansallismieliset suomalaiset ovat olleet vaikeuksissa ja hätää kärsimässä globalistihallinnon kovassa paineessa jo vuosien ajan. Tilanne sanan-, mielen- ja lehdistönvapautta harjoittavia kansalaisia vastaan on pahentunut jatkuvasti. Nykyisin elämme täysimittaisen hybridisodan ja totaalisen informaatiosodan aikaa, jossa lännen agendoja kohtaan toisin ajattelevat joutuvat vakavien hyökkäysten kohteeksi. Ensin tulee tieto, sitten toiminta, ja siksi patriootit on Suomessa vaiennettu.

        Todettakoon, että patrioottisen kansanliikkeen ja Itsenäisyyspuolueen (IPU) aktivisti sekä valtamedian haastaneen Verkkomedian päätoimittaja Janus Putkonen joutui lähtemään maanpakoon Suomesta jo vuoden 2014 eduskuntavaalien alla. Viranomaisten ajojahdin ja noitavainon väistöliike, jonka hampaissa mm. Ilja Janitskin lopulta menehtyi, vei Putkosen ensin Thaimaahan ja sieltä Ukrainan sisällissodan keskelle Donbassiin, jossa hän perusti tänään päivälleen 7 vuotta sitten virallisen DONi-uutistoimiston ja lehdistökeskuksen. Taistelu kansojen puolesta ja lännen vallankaappauksia vastaan jatkuu, mutta vastarintaa on mahdotonta harjoittaa ilman fyysistä perusturvallisuutta ja koskemattomuutta.

        Fennomaa on patrioottien verkkotasavalta, joka takaa suomalaisille patriooteille tietoturvallisen ympäristön keskustella, verkostoitua ja ottaa osaa yhteisöllisiin hankkeisiin ilman huolta, että ”ajatusrikollisuus” johtaisi nyt tai tulevaisuudessa ongelmiin Suomen tasavallassa. Fennomaa tulee luomaan ja tarjoamaan verkkoalustoja, jossa sananvapaus turvataan.

        Verkkotasavallan turvallisuuden perustana on, että suomalaiset patriootit verkostoidaan uusien Fennomaan virallisten henkilöllisyyksien avulla kauas lännen viranomaisten, poliitikkojen, trollien ja valtamedioiden ulottumattomiin. Tietokannat luodaan internetin ulkopuolella pysyville kovalevyille Donbassiin, jossa lännen viranomaisilla ei ole valtuuksia eikä toimintakykyä ja samalla keskustelu todellisten henkilöiden kanssa siirtyy Fennomaan virallisten lempinimien tarjoamaan suojaan.

        Janus Putkosta on sitonut päätoimittajuuteen liittyvä eettinen vastuu yli 10 vuotta ja Fennomaassa kyseessä on journalistiseen lähdesuojaan liittyvän vastuun laajentaminen yhteisöön, sosiaalisiin medioihin ja kaikkeen yhteistyöhön. Fennomaan periaatteena on, että vain sen johtaja tietää, että kuka kukin fennomaalainen on henkilöllisyydeltään Suomessa. Muistutettakoon, että Putkosta ei ole koskaan syytetty päätoimittajana lähdesuojan rikkomisesta, eikä sellaista ole tarkoitus tapahtua jatkossakaan. Kaikki perustuu tietenkin keskinäiseen luottamukseen.

        Tietoturvallisuus tai sen puute liittyy meidän nimiimme ja kuviimme, joiden kautta loputkin henkilöllisyydestä voidaan selvittää, joka puolestaan mahdollistaa kansallismielisten suomalaisten vainon ja painostuksen. Kun tarvitsemme kunnollisen tietosuojan, meidän on kommunikoitava toistemme kanssa käyttämättä syntymänimiä ja kasvojamme.

        Kaikki todellisen maailman kehitys, rakentava kommunikaatio ja yhteistyö vaatii kuitenkin todellisia ihmisiä, jotka kantavat vastuun sanomisistaan ja tekemisistään aidoilla nimillä ja kuvilla. Tämän vuoksi Fennomaan vahvistettujen henkilöllisyyksien luominen ja rekisteröinti on välttämätön kaiken toiminnan perusta, koska ilman sitä mitään todellista kansallista vastavoimaa nykyiselle järjestykselle ei pystytä yhdessä rakentamaan.

        Tietosi ovat turvassa Fennomaassa
        Jokainen Fennomaassa rekisteröity kansalainen on todellinen henkilö ja jokainen yli 18-vuotias suomalainen voi suorittaa rekisteröitymisensä vain kerran. Jokainen henkilöllisyys vahvistetaan tietoturvallisesti kolmiportaisella prosessissa, jonka jälkeen kaikki aiemman yhteydenpidon tiedot kadotetaan internetistä ja tietoverkoista. Kaikki fennomaalaiset saavat uudet henkilöllisyydet ja käytännössä vain Janus Putkonen jatkaa johtavassa vastuuasemassa Suomen tasavallassa rekisteröidyllä nimellä.

        Kaikki toimitetut tiedot käsitellään manuaalisesti Fennomaan salatussa sijainnissa olevassa toimistossa ja tiedot tallennetaan internetin ulkopuolella olevaan kiinteään sekä kaikkien verkkojen ulkopuolella olevaan tietokantaan, jota Donbassin kokonaispuolustus suojelee lännen viranomaisten vaikutusmahdollisuuksilta. Siksi vain Putkosella on pääsy Fennomaan tietokantaan ja hän on valmis kustantamaan patrioottiverkon vaatiman ja salassapitoon sitoutuneen henkilökunnan palkkaamisen. Siksi rekisteröinti on kaikille suomalaisille patriooteille maksutonta.

        Fennomaa käyttää ensisijaisena yhteydenpitonsa välineenä omaa ja tietoturvallista sähköpostijärjestelmää. Jokainen verkkotasavaltaan rekisteröity fennomaalainen saa käyttöönsä henkilökohtaisen Fennomaan sähköpostilaatikon, joka avataan virallisella lempinimellä. Fennomaan sähköposteihin voi vastaanottaa posteja myös ulkopuolelta, mutta niistä voi lähettää postia vain Fennomaan osoitteisiin. Järjestelmän hallinnasta vastaa Fennomaan tietoturvasta huolehtiva IT-osasto Donbassissa.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe