Persu ei tajua millään . . . Mitä Viddua siellä valtiossa on ?

Valtiossa on Valtion ja kunnan maat ... Ne voidaan yksityistää kansalle.
Niistä maista voidaan muodostaa osuuskuntia ja osuudet jaetaan kansalle
myytävinä osuuksina . . . Tätä Persut voi vaatia.

Mitä muuta valtiossa on ?
Kun on oikeistolainen järjestelmä koko Euroopan unionin laajuisesti, niin
kuka siellä maksaa ja mihin siellä joku maksaa ? . . . . ?

Sairasvaukuutus on vakuutuslaitos. Työeläkelaitos on vakuutusyhtiö. Sosiaali-
ja terveysvakuutus maksetaan veroista. Euroopan unioni määrää suomessa
vähimmäis sosiaalitulon 776,- euroa vuokran ja sähkön jälkeen. Sen ne myös
takaavat jos valtiolla ei ole sitä rahaa tai valtio on humputtanut ne omiin
juttuihinsa... Siis osavaltio. On kait Teillä kaikilla ollut yksityinen sairasvakuutus?

Sairaala- ja Lääkäripalvelut tarjoaa Mehiläinen ja monet yksityiset sairaalat.
Sinulla pitää, vain olla sairasvakuutuskortti. Saksassa ja Euroopassa tämä on
yleinen käytäntö. Kyllä palvelun tarjoajia tulee.

Valtiossa on Poliisi joka rahastaa sakoilla ja etsii rikollisia, joka toimii siten lähes
nolla budjetilla. Pelastuslaitos palokuntineen toimii aika pienellä rahalla.

Tiestö ylläpidetään polttoaine-veroilla ja osavaltiokohtaisilla auto-veroilla.
Vesi- ja viemäröinti toimii ihan maksua vastaan. Sähkö tulee sähköyhtiöiltä.

Koulut ja esi-koulut toimii verorahoilla, joita maksetaan palkasta ja ostoista.
Lisäksi on tietenkin yksityiset koulut ja yksityiset päivähoitopaikat.

No, persu mitä muuta on valtiossa mitä mitä mitä mitä ...
Mielikuvituksia minä en ala luettelemaan... Mitä mitä ... Kuu on taivaalla ja
aurinko nousee idästä ja laskee länteen. Euroopan unionin sosiaaliturva on
parempi, kuin valtiossa suomessa oleva nyt on. Mikä mikä on se muu ... Puu
vai kuu vai mikä sano avaa suusi persu avaa !

Ai, vankienhoito järjestelmä. . . No, se kait menee verorahasta.

4

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt kannattaisi aloittajan pikkuisen tsekata tietojaan yhteiskunnan toiminnasta ja tiedot siitä kuka hoitaa mitäkin ja millä rahoilla. Niin paljon on tuo sepustus pielessä.

      • Kerro nyt persu mitä muuta siinä valtiossa on ... ?

        Ei puhuta mielikuvituksesta.... Vaan, mitä siinä valtiossa.. On kerro edes yksi
        lisää ...


    • Anonyymi

      Eikä ole ensimmäinen kerta mutta kyllä tuollakin esityksellä palsta on taas aktivoitu !

    • Persu kerro nyt mitä sielä valtiossa on ?

      Oliko se kulttuuri Laitan muistutuksen tuonne alemma, että oli se !
      Jäi vain epäselväksi, että mistä perussuomalainen on tullut tai mistä
      se suomalainen on tullut ... Oliko se tullut videolla Euroopasta ... No ei !
      Kait sentään Perussuomalainen ole eurooppalainen ei kai ? Onko se
      suomalainen sitten Mongooli ... Ei no mistä se on tullut kuusta vai puusta ?

      Ihan hyvä muuten, mutta jäi nämä perusasiat kertoatta ja jäi kertomatta,
      että olin valkaissut tukkansa ja käytin ainoaa suomessa valmistettua
      kangasta ... Olisi muuten joutunut pukeutumaan valtion pukutehtaan
      valikoimaan.

      Mistä viddusta se suomalainen rotu on tullut kerro nyt edes se ääliö !
      Mustalaisiako euroopasta vai mitä ne on ?
      Ruotsalaiset oli suomessa ennen suomalaista ja mistä viddusta se
      suomalainen tuli ... ? Kesken jäi... Pitää kertoa mistä se suomalainen tuli
      jos kerran puhuu historiaa. Eikö tämä ole aika oleellista ! Vai on vai Ei ?

      Muistutus... Se oli kulttuuri ...
      https://www.youtube.com/watch?v=kKbPrr4r_Bc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe