Tällä palstalla keskusteluja lukiessa näyttää siltä, että Nivalassa KAIKKI on ihan vitun huonosti. Kaupungin nimen vois kyllä muuttaa Valittajien Valtakunnaksi tai sitten nillittäjät vois tehä kaikille palveluksen ja muuttaa pois.
Onko Nivalassa mikään hyvin?
23
665
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sais valittajat kattoa peiliin. Jos täällä on niin ankea olla, niin kannattais tosijjaan harkita poismuuttoa.
- Anonyymi
Helpottaisi kummasti kun häiriköt muuttaisivat pois, tai oppisivat olemaan edes ihmisiksi, silloin Nivala olisi varsin mukava ja idyllinen pieni maalaispitäjä jossa viihtyisi erittäin hyvin. Meno Nivalassa on samankaltaista kuin kuulemma joissain peruskouluissa, eli kiusatut joutuvat muuttamaan pois, mutta kiusaajille ei tule käytännössä mitään sanktioita. Milloinhan tuostakin käytännöstä päästään eroon...
Jos kaikki Nivalassa melusta kärsivät muuttaisivat aina pois, eikä näiden meluajien toimiin puututtaisi mitenkään, kuolisi Nivala pystyyn todella nopeasti. Sitten nämä meluajatkin joutuisivat muuttamaan muualle, eli sinne minne muutkin muuttivat, ja koko homma alkaisi alusta.
Sitten on nämä nillittäjät jotka nillittävät että valitetaan esim. melusta, melko urpoa sakkia, eivätkä ymmärrä elämästä käytännössä mitään. Ajattelevat puhtaasti vain itseään muista välittämättä, eli ovat samaa sakkia kuin nämä meluajat ja kaaharit sun muut öykkärit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaisi kummasti kun häiriköt muuttaisivat pois, tai oppisivat olemaan edes ihmisiksi, silloin Nivala olisi varsin mukava ja idyllinen pieni maalaispitäjä jossa viihtyisi erittäin hyvin. Meno Nivalassa on samankaltaista kuin kuulemma joissain peruskouluissa, eli kiusatut joutuvat muuttamaan pois, mutta kiusaajille ei tule käytännössä mitään sanktioita. Milloinhan tuostakin käytännöstä päästään eroon...
Jos kaikki Nivalassa melusta kärsivät muuttaisivat aina pois, eikä näiden meluajien toimiin puututtaisi mitenkään, kuolisi Nivala pystyyn todella nopeasti. Sitten nämä meluajatkin joutuisivat muuttamaan muualle, eli sinne minne muutkin muuttivat, ja koko homma alkaisi alusta.
Sitten on nämä nillittäjät jotka nillittävät että valitetaan esim. melusta, melko urpoa sakkia, eivätkä ymmärrä elämästä käytännössä mitään. Ajattelevat puhtaasti vain itseään muista välittämättä, eli ovat samaa sakkia kuin nämä meluajat ja kaaharit sun muut öykkärit.Ei saa yleistää. Minä en metelöi, mutta en valita myöskään muiden metelistä. Aina kun häiritsee, niin käytän korvatulppia ja tarvittaessa vielä peltoreita niiden päällä, toimii! 😊👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa yleistää. Minä en metelöi, mutta en valita myöskään muiden metelistä. Aina kun häiritsee, niin käytän korvatulppia ja tarvittaessa vielä peltoreita niiden päällä, toimii! 😊👍🏼
Niin ja äskeiseen kommentiini lisäten, hyvä paikka tämä Nivala on elää ja asua. Palveluita ja tekemistä löytyy ja mukavia ihmisiä. Semmosia asioita joista ei niin tykkää, on helppo jättää huomiotta, tai ainakin olla niistä ressaamatta jos ei niille itse mitään voi. Omalla asennoitumisella pääsee jo pitkälle 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja äskeiseen kommentiini lisäten, hyvä paikka tämä Nivala on elää ja asua. Palveluita ja tekemistä löytyy ja mukavia ihmisiä. Semmosia asioita joista ei niin tykkää, on helppo jättää huomiotta, tai ainakin olla niistä ressaamatta jos ei niille itse mitään voi. Omalla asennoitumisella pääsee jo pitkälle 😊
Oma asennoituminen aina tärkeää, hyvä pointti! Kannattaa samalla muistaa, että on vahingollisen naiivia hyväksyä rikolliset toimet kuten kaahaaminen, klo 02.00 yöllä "kumin polttaminen", mopoilla sivullisten telominen loppuelämän vammautumisineen sekä kaikki muu laittomuus ja muiden huomioimattomuus. Vahinkojahan sattuu ja elämään kuuluu myös bilettäminen rivareissa yms. silloin tällöin, mutta nämä kortitta ja kännissä kaahaavat hullut ivat asia erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa yleistää. Minä en metelöi, mutta en valita myöskään muiden metelistä. Aina kun häiritsee, niin käytän korvatulppia ja tarvittaessa vielä peltoreita niiden päällä, toimii! 😊👍🏼
Olen itse asiassa kokeillut korvatulppia ja peltoreita yhtä aikaa, VOI VITTU SITÄ PUHDASTA BASSOMELUA!!!!!! Suorastaan oksetti! Oli helpompi olla ilman kuulosuojaimia, muu meteli sekoitti sitä bassomelua sen verran, ettei sentään oksettanut enään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, omalla asennoitumisella nämä häirikötkin voivat lopettaa sen häiriköimisen, sitten Nivala olisi oikeasti mukava paikka asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ei ole yleistys, koska itse ilmaisit kirjoituksellasi olevasi sitä mitä olet, eli nillität siitä että valitetaan metelistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma asennoituminen aina tärkeää, hyvä pointti! Kannattaa samalla muistaa, että on vahingollisen naiivia hyväksyä rikolliset toimet kuten kaahaaminen, klo 02.00 yöllä "kumin polttaminen", mopoilla sivullisten telominen loppuelämän vammautumisineen sekä kaikki muu laittomuus ja muiden huomioimattomuus. Vahinkojahan sattuu ja elämään kuuluu myös bilettäminen rivareissa yms. silloin tällöin, mutta nämä kortitta ja kännissä kaahaavat hullut ivat asia erikseen.
Ei rikollista toimintaa tarvi hyväksyä. Mutta kansalaispoliisitoimintakaan ole sallittua ja asiasta henkilökohtasesti ressaaminen ei auta vaan pahentaa vain omaa oloa. Eli antaa niiden hoitaa, joille asia kuuluu ja ilmoitusta virkavallalle vaan laittomuuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ei hyödytä ahdistua loputtomiin asioista joille ei itse henkilökohtaisesti mitään voi. Myönteinen elämänasenne on taito eikä ominaisuus. Jokainen voi sitä opetella. Ja Jumala suo meille tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita emme voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voimme, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ei hyödytä ahdistua loputtomiin asioista joille ei itse henkilökohtaisesti mitään voi. Myönteinen elämänasenne on taito eikä ominaisuus. Jokainen voi sitä opetella. Ja Jumala suo meille tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita emme voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voimme, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.
Onneksi nämä muutamat häiriköt eivät ole sellainen asia, johon ei itse henkilökohtaisesti voi vaikuttaa. He ovat juuri sellainen asia, johon voi ja pitää vaikuttaa, jotta elämä myös Nivalan keskustassa on mahdollista.
- Anonyymi
Joku hullu nuori pakeni mopolla poliiseja ja kävi poliisin päälle, onko kasvatus menny pikkusen pieleen, HÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄ ja LÄÄÄH, elä lapsiraukka ikke kyllä se kakka sieltä tullee, kun oikeen änkiät
- Anonyymi
Kepun mafia on päättnyt, että Nivala liitetään Kärsämäkeen, se on yksimielinen päätös, toimenpiteet liitokseen on jo aloitettu, valitusaika on mennyt jo umpeen, liitos tapahtuu vuodenvaihteessa, ilotulitus on silloin vanhalla rajalla ! kaikki katsomaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi nämä muutamat häiriköt eivät ole sellainen asia, johon ei itse henkilökohtaisesti voi vaikuttaa. He ovat juuri sellainen asia, johon voi ja pitää vaikuttaa, jotta elämä myös Nivalan keskustassa on mahdollista.
Siellä joku entinen mopolla rällääjä rällää taas iltamyöhällä vanhalla e-mersun romulla paskarinkiä. Ei ees valoja jouveta kuntoo laittaa ku pitää vaa rällätä ympäri kyllää. Sais nuo polliisit käyvä usiammin nivalassa tarkistamassa näitten kaahareitten touhuja.
- Anonyymi
Nivala on hyvä paikka jossa asiat on hyvin, ainoa mikä mättää on juntit ihmiset.
- Anonyymi
Niin onkin..
- Anonyymi
Paitsi silloin kun muutamat puupäät ovat liikenteessä.
- Anonyymi
Oottako huomannu, että Nivalassa näkee kauas, ja taivas on korkeammalla, kun muualla. Hyvin asiat siis. Se on parasta Nivalassa se avara peltomaisema.
- Anonyymi
Eipä siellä muuta olekkaan. Kehitys kulkee 10 vuotta jäljessä. Juntti on juntti vaikka voissa kääntelis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siellä muuta olekkaan. Kehitys kulkee 10 vuotta jäljessä. Juntti on juntti vaikka voissa kääntelis.
Parempi juntti kuin Juppi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi juntti kuin Juppi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, Nivalassa ollaan näemmä noin 20-30v jäljessä. Vai vielä juppi.
- Anonyymi
Aivan oikea havainto. Tuppukylässä kaikki päin seiniä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421840
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir277959- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78787Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43630
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos55616