Op vai Nordea mitä ootte mieltä
Op vai Nordea nuorelle??!!!
13
218
Vastaukset
- Anonyymi
Nordea tulee paljo halvemmaks ku nostat rahaa
- Anonyymi
Onko pakko olla jompikumpi? Parempiakin vaihtoehtoja on tarjolla.
Mutta vastaus kysymykseen... Nuorille taitaa olla molemmissa ilmaiset peruspankkipalvelut. Jos haluaa keskittää vakuutukset samaan puljuun, niin OP tietenkin silloin. Nordean värimaailma on ainakin itselleni mieluisampi kuin OP:n. - Anonyymi
NORDEAn toiminnot ovat yksinkertaisen selkeät.
Op on bonuksineen ja lukuisien toimintojen pikkurahastuksineen sekava kuin pakanamaan kartta.
Toinen puoli asioistamme on edelleen NORDEAssa mutta toinen puoli Op:ssa koska NORDEA lopetti lähikonttorimme tallelokerot.
Ilman tuota emme olisi hajoittaneet asioita. - Anonyymi
Ainakin 90-luvun alussa ei olisi ollut väliä kumpi vaan. Maksuttomia alle 26v ikäiselle ja kaiken voi tyriä itse.
- Anonyymi
Nordea on kyllä monelle tulevaisuuden pankki.
Hyvää syksyn jatkoa. - Anonyymi
AInakin näihin päiviin asti Nordea on tukenut mobiilimaksamista paljon laajemmin kuin OP. Nordean korteilla voit maksaa Google ja Apple PAyllä, Garminilla ja jollakin muulla en nyt muista mikä.
OP:llä on Pivo, mutta se ei ole Androidissa kovin yhteistyökykyinen appi, jos haluaa käyttää muitakin maksusovelluksia.
Pankkia voi aina vaihtaa. Nykypäivänä uskollisuus ei kannata.- Anonyymi
OP:llä on kuitenkin mitä mainioin mobiilipankkisovellus, enkä ole viitsinyt vaihtaa Nordeaan.
Sellaisia huhuja olen kuullut, että OP laajentaisi järjestelmäuudistuksen jälkeen maksutapavalikoimaansa esim. Apple tai Google Payn puolelle.
- Anonyymi
S-pankki. Voi nostaa halutun kokoista Euroa, vaikka vain kolikoita. Myös talletukset toimii.
Hyvä mobiili pankki.- Anonyymi
Jos on nuori niin s pankki voi olla ihan hyvä ja jos ei tarvitse palveluita niin muutenkin.
- Anonyymi
Soita Nordeaan ja pyydä puhelinaikaa. Kuukauden päästä seuraava vapaa aika, ei ainakaan asuntolainaa tarvivalle sovi nordea :D
- Anonyymi
Muitakin pankkeja on kuin Nordea.
Nordea ja Danske Bank ovat tukeneet mm. rahanpesurikollisuutta ja veronkiertäjiä.
Nordeassa on hyvää se, että se on ainoa kotimainen liikepankki. (Osuuspankit ja säästöpankit eivät ole liikepankkeja, mutta haitanneeko ketään.)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liikepankki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muitakin pankkeja on kuin Nordea.
Nordea ja Danske Bank ovat tukeneet mm. rahanpesurikollisuutta ja veronkiertäjiä.
Nordeassa on hyvää se, että se on ainoa kotimainen liikepankki. (Osuuspankit ja säästöpankit eivät ole liikepankkeja, mutta haitanneeko ketään.)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liikepankkiehkä se nordean rikollisuus on tavalliselle peraukiselle aivan yksi ja sama! Eniten minua Nordeassa vitutti se nyt jo edesmenneen Åke Blomqwistin kusetus kun yli 80 vuotiaalle myydään eläkevakuutukseksi vipurahasto joka heivas taivaantuuliin miljoonaeuroa eikä pankilla ollut mitään vastuuta.
Kuinka montaa tavallisempaa ihmistä on kusetettu samalla tapaa tuossa määrin? Tavallinen eläkeläinen menettää vaikka kympin, niin kyllä tulee vitutus päälle. Eikä tämä juttu ole ainoa siinä pankissä, mikä minua vituttaa, mutta se on asia jonka jätän julkaisematta.
Asiakkaan pankkikäyttäytyminen on se kaiken avain. Pitää osata hoitaa asiat niin ettei pankki joudu puuttumaan peliin ja keskittyä asioitten hoitamiseen pankissa. Täällä moni miettii mikä paras pikavippipaikka kun 18v, eli tekee maailman typerimmän asian ja tuo pilaa pankkisuhteen nopeasti.
Lyön veroa siitä, että pankeilla on paljon asiakkaita joista he haluaisiva mielummin eroon, mutta ongelmien vuoksi se ei ole mahdollista, eikä asiakasta käsketä ulos noin vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä se nordean rikollisuus on tavalliselle peraukiselle aivan yksi ja sama! Eniten minua Nordeassa vitutti se nyt jo edesmenneen Åke Blomqwistin kusetus kun yli 80 vuotiaalle myydään eläkevakuutukseksi vipurahasto joka heivas taivaantuuliin miljoonaeuroa eikä pankilla ollut mitään vastuuta.
Kuinka montaa tavallisempaa ihmistä on kusetettu samalla tapaa tuossa määrin? Tavallinen eläkeläinen menettää vaikka kympin, niin kyllä tulee vitutus päälle. Eikä tämä juttu ole ainoa siinä pankissä, mikä minua vituttaa, mutta se on asia jonka jätän julkaisematta.
Asiakkaan pankkikäyttäytyminen on se kaiken avain. Pitää osata hoitaa asiat niin ettei pankki joudu puuttumaan peliin ja keskittyä asioitten hoitamiseen pankissa. Täällä moni miettii mikä paras pikavippipaikka kun 18v, eli tekee maailman typerimmän asian ja tuo pilaa pankkisuhteen nopeasti.
Lyön veroa siitä, että pankeilla on paljon asiakkaita joista he haluaisiva mielummin eroon, mutta ongelmien vuoksi se ei ole mahdollista, eikä asiakasta käsketä ulos noin vaan.Nordea käski minut ulos rajoittamalla ensin tallelokerolle pääsyä.
Konttorin hyvin rajalliset aukioloajat ja sitten olisi pitänyt varata aika jollekin aikavälille päästäkseen sisään ja lopkerolle.
Nordeassa on vielä meidän kaksi tiliämme mutta vaimon eläke menee OP:n tilille ja N:aan jäivät myös rahastot ja säästövakuutus. Minun eläkkeeni menee vielä N:n tililleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869