milloi greenday tuloo suomeen ?? en oo mistää löytäny.. vaik oon ettiny tosi paljo.. ja milloi sinne voi rupee ostaa lippui? mistä? minne ne ulee helsinkii? paljonko ne liput maksaa.. tai jos on jotai siitä keikasta kertovaa sivuu ni olis kiva jos laittasitte.. kiitti jo etukätee
milloi ??
5
457
Vastaukset
- Laydee-J
Tällä hetkellä ei ole selvillä, että GD tekisi keikan Suomessa, radiossa oli joskus juttua että GD:llä olisi heinäkuussa vapaa viikonloppu ja että ne saattais silloin heittää keikan Suomessa, mutta sen enempää siitä ei ole ollut puhetta.
- Kiia
no toivotaan parasta että ne näyttäytyis täälläki .. :D:D
- King for a Day
Siis onko oikeesti mahdollista että green day vois tulla suomeen?? hui..
voi se olis mun unelmien täyttymys jos pääsis niitten keikalle.. toivotaan että se onnistuu ja pojat kerkee piipahtaa täälläkin!! :) ihanaa kevättä green day faneille!!
- sofie
löytyy täältä ainaki yx joka tykkää Green Daysta se on iha sika hyvä bändi... ne varmaa tulee suomeen joskus ja ne varmaa ilmottaa... ja ne voi tulla ens kesänä aitoon honkalaan jos tiiät mis sellane paikka on..... tykkääkkö siit Backet Case:sta....???
- Laydee-J
Se on Basket Case. Ja jos ne Suomeen tulee niin eiköhän ne Helsingissä sen keikan vedä, eikä joissain pikku kylissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896