Osa miehistä tykkää enemmän karvaisemmasta, mutta niitä karvoituksiakin on erilaisia.. itsellä on pitkähkö, jäykkä karvoitus, joka sojottaa sinne sun tänne. Olen lyhentänyt sitä jonkin verran, mutta en tiedä miten se kannattaisi leikata, jotta olisi siisti. Pitäisi käydä varmaan jollain osaavalla parturilla.
Sojottavat karvat
4
432
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin tulla siistimään jos et oo kovinkaan kaukana. Jyväskylä ympäristö 100km
Sojottavat karvat ovat hyvin kauniit, jos ne ovat lyhyet, 1 - 2 cm. Parturissa ei pidä käydä, vaan leikata ne tasapituisiksi. Kaikenlainen muotoilu, "vauhtiviiva" tai kolmio, on teennäisen näköinen ja vähentää kauneutta.
Jos haluat jättää pitemmät, sekin käy, mutta silloin tarvitsee lyhentää klitoriksen kohdalla, jotta kauneus säilyy. Tässä esimerkki. Katso miten kaunis ilman jippoja.
https://xhamster.com/photos/gallery/4783257/81528052
https://www.elitebabes.com/teen-lara-shows-off-her-tight-ass-and-juicy-pussy-at-home-1195/#gallery-01-16
Hyvää jatkoa sinulle! 🌹anna olla vaan kunnon karvoitus on ihana
Älä missään nimessä ajele tuuheaa karvoitustasi..se on varmasti todella kaunis ja kiihottava..itse etsin juuri seuraa perinteisen luomusta naisesta..olisi kiva päästä sinua tapaamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213307
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402681Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2082212Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521461- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621201Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174