Minulla on todettu Ibs.Kysyisin kokemuksia sattuuko teillä tosi kovin vatsa tuleeko pahoinvointia tms.Minulla polttaa ylä mahaa ,ala nkin, vessassa saa juosta ei ihan ripulia mutta suoli ei tyhjene kunnolla, välillä taas ummetusta.Tähystetty on tänä vuonna.Nyt kun on paljon murhetta lähipiirissä niin minuakin jännittää, voisiko johtua siitä samoin on tullut myös pahoinvointia.Voisiko joku kertoa kokemuksia, paljon olen lukenut aiheesta IBS.mutta melko tuore tämä minun diagnoosi siksi vähän pelottaa nää oireet.Ruokavaliostakin sain kirjasen , mutta varmasti jokaisella vähän erilaisia oireita.Kiitos jos joku vastaisi!!Pelottaa?
Vatsakivut ja pahoinvointi
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä sattuu. Ilma kertyy mahaan tai esim. treenaaminen tuottaa paineen tunnetta sisälle. Toisinaan myös tulee dyspepsian kaltaisia oireita.
Tietysti samaan aikaan mm. selän kanssa vääntämistä, mutta tuo suolisto sen verta ärtynyt, että haittaa paljonkin joka päiväistä elämää. Vessassa saa välillä rampata kieltämättä useaankin otteeseen.
En tiedä mikä laukaissut, mutta remissioon saattamisessa vaikeuksia.- Anonyymi
En ole oksentanut, mutta noussut kyllä kurkkuunkin saakka. Sanoivat lääkärissä olevan pahalaatuiselle IBS:lle normaalia. Ainoastaan paksusuolen tähystys tehtynä.
- Anonyymi
Hei, mulla ollut/oli vuosia suolisto-ongelmia, kurjinta oli ripuli. - Sattumalta kokeilin, CBD-5% öljyä. Kirjoitan nyt omasta kokemuksesta. Tuolla öljyllä suolisto on ollut kunnossa. Neljä tippaa vesilasiin illalla. Muuten en käytä. Tiedän miten kurjaa on jos on suolisto-ongelmia. Mua on tutkittu pintapuolisesti paljon vuosien varrella. Mutta tämä öljy oli omalla kohdallani, miksei muiden myös aivan sensaatiomainen löytö. Nyt jälkeenpäin löysin uutisen myös Yleltä että se nimenomaan auttaa suoliston hyvinvoinnissa. - Halusin tämän vain kirjoittaa jollekin, ehkä tästä on sinullekin apua. Olen näet melko varma! Hyvää jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052