😍 joka vain kaivatun miehen analyyttisella hyvin leikkaavalla järjellä olisi ratkaistavissa. Tälläisen vähäpätöisen naisen on käytettävä "entten tentten"-menetelmää. Iltapalavaihtoehdot ovat: kaurapuuro, pasta carbonara, tom yam nuudeli. Entten tentten teelika .....
Kauhean suuri ongelma
29
<50
Vastaukset
Noista vaihtoehdoista kaurapuuro............
<3- Anonyymi
Se olis kyllä terveellisin 😊
- Anonyymi
kaikista parhain vaihtoehto, sammakko. siitä syö viikon, sammakon syömisellä on ainoa haitta.
"sammakon syödessään, henkilön ei pidä nousta ratsun selkään, missään nimessä."
https://www.youtube.com/watch?v=PVn6b9QQZeM
t.hei, tämmönen juttu nyt tuli loppuun, ite tulin papruklappuun, moro.
hähähähähähähä - Anonyymi
te tunnette minut, olen se joka on postaillut havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä, tänne 2-3 päivän aikana minkä olen kerinnyt, joten pyydän teiltä palvelusta, ettei eero niinistölle tule dementiaa, tarvitsen esirukousta kaikilta jotka haluavat sen tehdä.
rukoilette vain 20 minuuttia joka päivä, ettei hänelle tule dementiaa.
ei se vaadi enempää, keskitytte vain, ette sano mitään, vain rukoilette hiljaa mielessänne,
ja toistatte nämä sanat:
lievene eero niinistön dementia ja poistu kokonaan.
terveisin N.
- Anonyymi
Samettisen viiltävää sanan säilää... Kaurapuuroa mässyttävässä naisessa on jotain ihanan vanhanaikaista. (huomaa, tässä mielikuvani menee iltapalanne edelle). - cu-
- Anonyymi
Aloitus ei ole naiselta.
- Anonyymi
Ei kukaan nainen kirjoita itsestään noin, pistä mies tutti suuhun ja vaikene
- Anonyymi
Voi voi kun et minusta saa vieläkään miestä. Olen nainen ja kirjoitan miten haluan. Jotenkin koomisia nuo tunnistelusi.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi kun et minusta saa vieläkään miestä. Olen nainen ja kirjoitan miten haluan. Jotenkin koomisia nuo tunnistelusi.😅
Kukaan nainen ei pidä itseään vähäpätöisenä, älä yritä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan nainen ei pidä itseään vähäpätöisenä, älä yritä
Jos et ymmärrä leikinlaskua niin keskustele tuon toisen riivinraudan kanssa, joka tuolla alempana kommentoi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ymmärrä leikinlaskua niin keskustele tuon toisen riivinraudan kanssa, joka tuolla alempana kommentoi!
On sulla naisten ajatuksia larppaava ongelmat, muut huomaa sairaat harrastuksesi ja huomauttaa siitä ja sitten poraat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla naisten ajatuksia larppaava ongelmat, muut huomaa sairaat harrastuksesi ja huomauttaa siitä ja sitten poraat.
Mikäli kommentti on aloittajalle tarkoitettu niin nyt kyllä haukut väärää ihmistä. Yön yli nukuttuaan aloittaja on edelleenkin nainen. Miten kommenttisi edes sopii palstan aiheeseen joka on ikävöinti. Sairaalloisuudesta puhuttaessa niin tuo sinun vainoamisesi 24/7 jokaisessa ketjussa on mennyt liiallisuuksiin. Jos kaurapuuro herättää sinussa tuollaisen vimman niin jossakin on vikaa. Tup "muut" mihin viittaat olet pelkästään sinä itse, palstan muut ovat sen jo älynbeet. Nyt on kesä parhaimmillaan. Laita palsta kiinni ja mene ulos tuulettumaan.
- Anonyymi
Anna nyt edes vihjeenä miten tämän miehen analyyttinen mieli ilmenee?
Ei tollaisista satunnaisista raaka-aineista yms. voi ketään tunnistaa.- Anonyymi
Samaa mieltä. Melkein jokainen mies pitää itseään analyyttisena ja järkevänä. Mutta mikä erottaa tämän miehen muista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Melkein jokainen mies pitää itseään analyyttisena ja järkevänä. Mutta mikä erottaa tämän miehen muista?
Ainakin se, ettei esiinny toisina kehumassa itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan oltu kahdestaan vaativissa töissä. Silloin huomasin hänen kiehtovan erinomaisuutensa. Lisäpisteitä tuli parkkihalleissa käyttäytymisistä!
- Anonyymi
Miten aloitus liittyy suhteisiin? Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä, kuin tehtailla näitä idioottimaisia aloituksia päivästä toiseen. Ei kukaan mies halua aloittajan kaltaista typerää lapsinaista.
- Anonyymi
Voi miestä kun se jaksaa mollata naisia aloituksissaan. Onko elämäntehtäväsi kylvää naisiin kohdistuvaa vihaa? Tekeekö se sinut onnelliseksi?
- Anonyymi
Huokaus! Milloin mies milloin nainen! Päättäkää jo!
Mitä tulee tuohon väitteeseen lapsinaisesta niin onko kommentoija koskaan kuullut sivistyneestä käytöksestä? Sitäpaitsi tämä palsta ei liene tarkoitettu yksinomaan pirttihirmujen käyttöön! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miestä kun se jaksaa mollata naisia aloituksissaan. Onko elämäntehtäväsi kylvää naisiin kohdistuvaa vihaa? Tekeekö se sinut onnelliseksi?
Kyllä tekee 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huokaus! Milloin mies milloin nainen! Päättäkää jo!
Mitä tulee tuohon väitteeseen lapsinaisesta niin onko kommentoija koskaan kuullut sivistyneestä käytöksestä? Sitäpaitsi tämä palsta ei liene tarkoitettu yksinomaan pirttihirmujen käyttöön!Toki ei ole tarkoitettu vain pirttihirmuille, mutta ei tätä ole tarkoitettu myöskään tyhjänpäiväiseen lätinään päivästä toiseen. Vanha sanonta, get a life, niin ei tarvitse täällä lätistä mitä mieleen juolahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tekee 😇
Eli olet epätoivoinen incelisetä, voi sinua ja hukkaan menevää "elämää"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki ei ole tarkoitettu vain pirttihirmuille, mutta ei tätä ole tarkoitettu myöskään tyhjänpäiväiseen lätinään päivästä toiseen. Vanha sanonta, get a life, niin ei tarvitse täällä lätistä mitä mieleen juolahtaa.
En huomaa sinun kommentoineen samalla tavalla yöllä n. Klo2 tulleeseen aloitukseen, jossa kuvaillaan millaista sisältöä on tullut vaippaan. Selkeästi se kirjoitus sopii sinun profiiliisi paremmin.
Näitä minun aloituksiani ei tarvitse lukea jos ne herättävät närkästystä. Turhaa on myös kommentoida, kirjoitan mitä kirjoitan. Yhden aloituksen tekeminen ei vie päivästä liikaa aikaa. Muuhunkin tekemiseen jää ihan kylliksi aikaa!
- Anonyymi
kummatkin ovat hyviä nuudeli Tom & Yan nuudelit, ja kaurapuuro, on herkkua.
pitäisiko lihaa syödä että lihakset kasvaa?
olen 185 cm pitkä ja painan 94,5 kiloa, ja nostan gymstick 3o kg. vastuksella lähes joka 60 toistoa hauiksia, kyllä kaurapuurollakin kasvaa vahvoja tyyppejä.
tänään jäi tekemättä toistot, mutta tämä kaurapuuro heppu pystyy tekemään tarvittaessa, yli 70 leukaa päivässä, olen tehnyt ja sen pystyn uudestaan tekemään.
sillä voin olla heikko fyysisesti, mutta olen vahva henkisesti. =)
terveisin N
mikä on lapsinainen?
henkilö joka on heikko fyysisesti, mutta vahva henkisesti ei minun mielestäni ole "lapsinainen".- Anonyymi
Lapsinainen on mm. sellainen, joka on nimenomaan henkisesti jäänyt lapsen tasolle. Ei erota asiayhteyksiä, ei ole tilannetajua eikä muutenkaan oikein tajua mistään mitään.
- Anonyymi
Ei hän ole tylsä päästään. Arvostus kasvaa etäällä ollessa. Ei ole hätää. Sanoisin että meillä on potentiaalia mihin vain jos hän haluaa ja siis jos haluaa että ollaan yhdessä yksissä tuumin.
- Anonyymi
Aloittaja on levollisin mielin känkkäränkkä kommenteista, vaikka välillä kommentoikin vastaan. Mikäli kirjoituksen kohde sattuisi näitä näkemään, niin hän on jutellut kanssani ja tietää nuo mustamaalaukset ja miehittelyt valheelliseksi propagandaksi. Vaikea edes keksiä mitään motivaatiota niille kun ne kohdistuvat vieraaseen ihmiseen. Noilla ei näytä olevan minkäänlaisia käytöstapoja.
- Anonyymi
Peilistä pois. Vai oliko se pelistä pois?
Ensimmäinen pari uunista ulos! - Anonyymi
Älä nainen arvostele itseäsi. Olet paras kaikista. Äläkä välitä näistä herjaamisista. Ne kuuluu palstan elämään. Toiset on hulluja, me ollaan viisaita. Jeh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4803541Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1311605- 1491556
- 851301
- 2261203
- 351081
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441051Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401010Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.371001- 101000