miten paljon sua rakastan, tulisit ainakin ihmettelemään tätä rakkauden määrää luokseni.
Jos tietäisit mies
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset kerro sitä sitten minulle? Liian moni ihminen jättää tunteensa kertomatta ja katuu sitä sitten ties kuinka kauan. Itse teen tunteeni selviksi, mutta naiset ovat niin pelkureita, että luikkivat heti pakoon sen jälkeen. On tämä elämä vaikeaa. Parempi vaan jatkaa yksin kun ei koskaan ketään löydä kuitenkaan.
- Anonyymi
Hän ei ole kyllä mitään puhunut mulle tunteistaan, mä sentään yritin jotain vihjaista hänelle. Pakoon en ole menossa minnekään. "pakoni loppuun juostu on"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole kyllä mitään puhunut mulle tunteistaan, mä sentään yritin jotain vihjaista hänelle. Pakoon en ole menossa minnekään. "pakoni loppuun juostu on"
Miten yritit vihjata.
- Anonyymi
Sitä ei tapahdu koskaan pelkkiä haaveita.
- Anonyymi
Ollaanko me ystäviä vielä eron jälkeenkin?
- Anonyymi
Oletko tästä ihan varma? Tuo toinen kysymys ei liity aloittajaan, koska mitään suhdetta meillä ei oo ollu.
- Anonyymi
No nyt mää tulin... ja ohhoh, no jopas on täällä rakkautta paljon voi herttileilissiunakkoon sano
- Anonyymi
Luokseni eikä palstalle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luokseni eikä palstalle :)
Alaovi kuitenkin lukossa niin niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alaovi kuitenkin lukossa niin niin
Kyllä ovi aukeaa kun käyttää ovipuhelinta/summeria, tai en tiedä mikä tuon nimi on. Parvekkeen ovi on auki, tule ja vihellä. Osaatko viheltää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ovi aukeaa kun käyttää ovipuhelinta/summeria, tai en tiedä mikä tuon nimi on. Parvekkeen ovi on auki, tule ja vihellä. Osaatko viheltää?
Luuletko olevasi joku ninjaroomeo ja että leikkisi muuttuu teatterispiikeissäsi todeksi, juulia avaa parvekkeen oven eikä edes heitä telkkarilla tms?
- Anonyymi
Ihmeellinen tapa sinulla on sitä osoittaa?
- Anonyymi
Voi kun tietäisit :) tai no tiedäthän sinä, ehkä en vain ole osoittanut sitä tarpeeksi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun tietäisit :) tai no tiedäthän sinä, ehkä en vain ole osoittanut sitä tarpeeksi hyvin.
Tuo vastaus ei ole aloittajalta. Itse en ole mitenkään huonosti mitään osoittanut. Ehkä aloitus ei liity teihin kahteen mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helvetti mikä kurppalemu tuli tuosta kommentista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helvetti mikä kurppalemu tuli tuosta kommentista.
Ota lääkkeesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068