Mitä tekisit

Anonyymi

miehellä? Minulla ei ole miestä ja sitä usein kysytään, että miksei, mutta mitä yli kuusikymppinen tekee miehellä?

Olin kyllä joskus naimisissa neljännesvuosisadan, mutta silti.

78

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"mitä yli kuusikymppinen tekee miehellä?" Outo kysymys, mitä ihminen tekee kenelläkään toisella ihmisellä? Ei kai suhteessa ole kysymys mistään hyötynäkökohdasta, tai ei mielestäni pitäisi olla. Minulle ystävät ovat tärkeitä ilman minkäänlaista hyötymisen tarkoitusta, yhtälailla ottaisin mielelläni miehen itselleni, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

• Anonyymi

Mustikasta tullessani ja borrelioosin sairastaneena kaipaan tähän aikaan punkkitarkastajaa. Seisoisin suihkunraikkaana, ilkialastomana kun toinen kiertäisi ympärilläni silmälasit päässä tai peräti suurennuslasi kädessä ja siinä silittelisi ja kapsuttelisi samalla, onko tuossa punkki vai kirsikkaluomi. Ois se niin ihanaa!

• Anonyymi

Tarkistaisin joka neliömillimetrin, nyppisin pois hellästi ja huolella, ajan kanssa . Samalla hieroisin sinun jalkasi varpaista reisien yläosaan, jotta pystyt taas huomenna menemään mustikkametsään.

• Anonyymi

Huvitti vain, kun eilen menimme retkelle ja oli ihana ilma, aurinko paistoi ja meri kimmelsi ja tuuli henkäili. Istuimme penkille vierekkäin ja ”vieno” virtsan tuoksu siinä tuulen mukana ”tuoksahti”. Vähän siinä tuli epämukava olo ja sainkin kuulla matkaehdotukseen, että olen niin negatiivinen. Meinasin siihen sanoa, että jos kuselle haisee, niin kyllä siinä vähän negatiivinen olo tulee.

Ajattelin siinä, että haiseva ukko olisi kauhea.

• Anonyymi

Hän katselee, kun kellun; siis on rantavahti. Olen tosin erittäin hyvä kellumaan.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän katselee, kun kellun; siis on rantavahti. Olen tosin erittäin hyvä kellumaan.
        Beng

Kui kiva olisikaan katella alastonta kelluvaa miestä. Saati viritellä juhlatuulelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kui kiva olisikaan katella alastonta kelluvaa miestä. Saati viritellä juhlatuulelle.

Ai,,kui. Vaikk' kui.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai,,kui. Vaikk' kui.
        Beng

Teillä naisilla on sentään kellukkeet. Meillä miehillä vain killukkeet. Itse kellun mahallani, siinä ei juhlavia näkyviä kovin tarjolla, ellei katselija sukella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä naisilla on sentään kellukkeet. Meillä miehillä vain killukkeet. Itse kellun mahallani, siinä ei juhlavia näkyviä kovin tarjolla, ellei katselija sukella.

Tasan ei kaikk' kyll käy, mikä toisaalta on hyvä tämmöses.
        Beng
        Puhallettavaa suppilautailuu vois kyll kans opettaa.

• Anonyymi

Haiseva ihminen on kauhea, ei pelkästään ukot!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haiseva ihminen on kauhea, ei pelkästään ukot!

Eivät kelluvat haise. He ovat puhtaita pulmusia, vaikka pulmuset eivät vesilintuja olekaan.
        Kaakkurit ovat.
        Beng

• Anonyymi

Minä kyllä keksisin paljonkin, jos olisi nuorempi, terve ja hyväkuntoinen, olisi tarjolla kaikenlaista remppaa ja tuunattavaa, puutarhan hoitoa unohtamatta.

• Kaikista miehistä ei ole rempantekijöiksi tai tuunaajiksi :D. Jos sellaista haet kannattaa ottaa selville taidot.

• Anonyymi

"""jos olisi nuorempi, terve ja hyväkuntoinen, olisi tarjolla kaikenlaista remppaa ja tuunattavaa, puutarhan hoitoa unohtamatta."""

Mitä tekemistä sinun terveydellä on siihen, että joku toinen tekisi rempat, tuunaukset ja puutarhan hoidon. Sununhan tarvitsisi vain katsella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"""jos olisi nuorempi, terve ja hyväkuntoinen, olisi tarjolla kaikenlaista remppaa ja tuunattavaa, puutarhan hoitoa unohtamatta."""

Mitä tekemistä sinun terveydellä on siihen, että joku toinen tekisi rempat, tuunaukset ja puutarhan hoidon. Sununhan tarvitsisi vain katsella.

Lukiko viestissäni jos olisin? ei, siinä luki, jos olisi.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Kaikista miehistä ei ole rempantekijöiksi tai tuunaajiksi :D. Jos sellaista haet kannattaa ottaa selville taidot.

Niin, mutta avauksessa kysyttiin mitä tekisin miehellä, kerroin mitä olisi tarjolla.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Kaikista miehistä ei ole rempantekijöiksi tai tuunaajiksi :D. Jos sellaista haet kannattaa ottaa selville taidot.

Niin rempan jälkeen voi tulla muutto.
        Beng

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta avauksessa kysyttiin mitä tekisin miehellä, kerroin mitä olisi tarjolla.

Ymmärsin ja vastasin että pelkkä miessukupuoli ei ole tae remppojesi tekemiseen :).

• Anonyymi

Ei sinua kukaan enää huolisikaan, vanha sanonta pitää paikkansa "Akka otetaan ja mies saadaan!"

• Anonyymi

Aina voi lohduttautua vanhoilla sananlaskuilla😂

• Anonyymi

Yleensäkin: Sinkkuus ei ole mikään ongelma nais-sinkulle eikä mies-sinkulle !
      Vaan sinkkuus taitaa olla ongelma ainoastaan sinkkuden ihmettelijöille.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Komppaan👍🏻

• Anonyymi

Tuskimpa vain - ja miessinkku sekä naissinkku kirjoitetaan yhteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskimpa vain - ja miessinkku sekä naissinkku kirjoitetaan yhteen!

Tuskinpa kirjoitetaan tuskinpa, eikä mikään vitun tuskimpa.

• Anonyymi

Ei minullakaan naista ja sitä sillointällöin kysytään. Vastaus on tämä: miksi vaihtaisin nämä lököt päivät naisen ailahteleviin mielialoihin. Niistä on kärsitty jo ihan tarpeeksi

• Anonyymi

Kaksi telaketjufemistiä keskustelivat.
      - Mikä on se täysin tarpeeton osa ihan peniksen tyvessä ?
      - ???
      - Mies

• Anonyymi

Kyllä minä ainaskii keksisin vaikka mitä tekemistä miehen kans, vaikka huitelenkin yli kuuskytää.
      Toki sen miehen pitäisi olla "miun maun mukkaista"-plaatua. Ja mun pitäisi olla "hänen mukkainen" plaadultani.
      Samanhenkisen tyypin kanssa voisi vaikka mitä tehdä.
      Mennä ja tulla, tulla ja mennä. Minne vaan. Jos huvittais. Ja jos ei huvittaisi aina, niin mukavasti sitä paikallaankin kököttelis keskustelun kiiriessä suista toisen korviin, tehden UU-käännöksen ja tullen toisen suusta takaasi mun korviini, josta se taas lähtis UU-kääntyilemään. Semmonenkin on kivaa. Rupattelu.

Yhteenveto kysymykseen: .... mutta mitä yli kuusikymppinen tekee miehellä?

Vastaus: Ihan paljon kaikenlaista.

Heikunkeikku

• Anonyymi

ja minä lisään viellä, että seksi pitää tiellä, sitä ei kukaan kiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nöösipoikana ihmettelin kun isot pojat puhuivat seksistä. Ja sitten hyppäsivät maatalousasioihin, että jos haluaa lasin maitoa, ei tarvitse ostaa koko lehmää. Mitähän tuokin tarkoitti.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhden asian keksin mihin ehkä tarvitsisin miestä.
        Polkupyörän kumin paikkaamiseen.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Miehillä luulisikin olevan kokemusta kumeista.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Mä en oo tarvinnu siihenkään, en edes silloin kun olin naimisissa :D Ukolla oli niin peukalo keskellä kämmentä että ei edes taulukoukkua saanut seinälle, itse oli laitettava.

vn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupassa, pakastealtaan vieressä puolituttu nainen sanoi minulle tarvitsevansa lämpöä.
        Antoi puhelinnumeron, mihin soitin seuraavana päivänä mutta hän kertoi olevansa lenkillä, sanoin tule meidän kautta mulla on sauna lämpiämässä. Pikasaunoimme ja hän sai lenkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nöösipoikana ihmettelin kun isot pojat puhuivat seksistä. Ja sitten hyppäsivät maatalousasioihin, että jos haluaa lasin maitoa, ei tarvitse ostaa koko lehmää. Mitähän tuokin tarkoitti.

Nooh, se on sitä rehvastelua ja "happamia, sanoin kettu pihlajanmarjoista" (kun ei niitä saanut) puhetta, jota aina kuulee sellaisten suusta, jotka haluaisivat jotain mutta tietävät etteivät saa, joten mitätöinti on paras defenssi!

Saahan sitä haluta lasillista maitoa, mutta luulempa että tuolla tyylillä sekin on tiukassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupassa, pakastealtaan vieressä puolituttu nainen sanoi minulle tarvitsevansa lämpöä.
        Antoi puhelinnumeron, mihin soitin seuraavana päivänä mutta hän kertoi olevansa lenkillä, sanoin tule meidän kautta mulla on sauna lämpiämässä. Pikasaunoimme ja hän sai lenkkiä.

Hän oli siis sisäänlämpiävä, tarvitsi sisäistä lämpöä.

• Anonyymi

Kyllä ihminen on mukava kanssaeläjä. Mieskin on ihminen.

• Anonyymi

Olisi se mukava kanssaeläjä, jos tulisi niin hyvälle tuulelle, kun näitä kommentteja lukiessa😂

• Anonyymi

paska ku oma on kuollu ja uusiin miehiin ei osaa tutustua,

yksin minäki olen ollu jo 8 vuotta puolison kuoltua,

enkä päivääkää ole uutta katellu , enkä hakenu,
      enkä törmänny yllätys ihaniin,

tai oikeestaan olen törmänny,
      mutta kuvaannollisesti juoksin pakoon,

oli liian jännittävää vanhalle ihmiselle,

• Eikös se olisi ihan kiva, kun olisi joku, joka käy kaupassa, laittaa ruokaa, tiskaa, siivoaa, pesee pyykit, hoitaa pihan, remppaa talon, huoltaa auton, hieroo jalkasi ja niskasi...

• Anonyymi

olishan se,
        mutta se onki iso mutta,

ne törmäilyt oli ja meni,

sinuun voisin törmätä jos tietäisin missä sinuun törmää,,,

vinosti hymyllen

entinen kaunotar heh,

• Anonyymi

En ny tiedä olisiks kivaa, jos miehen kaikki aika menisikin tuota, tuota tommosiin puuhiin eikä noihin kolmeen pisteeseen jaksaisimtai kerkeäisi.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ny tiedä olisiks kivaa, jos miehen kaikki aika menisikin tuota, tuota tommosiin puuhiin eikä noihin kolmeen pisteeseen jaksaisimtai kerkeäisi.
        Beng

Olishan se kivaa,,,,,,,,,

vaikka en minäkää tiedä oikeesti,,,,,,

saahan sitä haaveilla,,,,,,,,

• Anonyymi kirjoitti:

Beng

Vielähän sitä aikaa on jäänyt tähän sohvalla istuskeluunkin läppäri sylissä. Sen ajanhan voisi vaihtaa vähän mukavampaan puuhailuun;)

• Anonyymi

En täysin ymmärrä aloituksen ajatusta.
      Minulle on tärkeää se mitä mieheni tekee minulle.
      Ympäripyöreästi sanoen 40-luvun alkupuolella syntynyt mieheni saa minut tuntemaan itseni halutuksi. Päätän itse mille asteelle "haluaminen" milloinkin menee.
      Aikanaan mieheni tarvitsi minua perheen laajentamiseen. Hän olisi haluunut enemmänkin laajennusta mutta minulle riitti kaksi lasta. Myöhemmin kävi mieöessäni, että olisi voinut laajentaa enemmänkin mutta silloin oli elämämme jo toisessa mallissa.
      Mieheni tarvitsee minua huoltokohteeksi. Tarkoitan sillä arkisia asioita. Mieheni pääsee toteuttamaan keittiöharrastustaan koska tietää, että minä ostan ja valmistan ruokaa vain silloin kun se on likimain välttämätöntä.
      Siivouksessa mieheni tarvitsee minua osoittaakseen oman panoksensa tärkeyden. Minä suon hänelle sen nautinnon.
      Annan mieheni hoitaa minun tarvitsemani kuljetukset.
      Olen antanut mieheni tuntea mielihyvää hänen vastuustaan perheemme talouden varmistamisesta.

Lyhyesti sanottuna mieheni tarvitsee minua huolenpidon ja mielihyvän tuottamisen kohteeksi.

• Anonyymi

sori
        katteeksi käy,,,
        tommosen tahdon minäki,,,

• Anonyymi

En tommosta huomannut vaikka aviossa olin neljännesvuosisadan!

• Anonyymi

Epäilen ettei mitään muuta kuin kehuttavaa mutta jätän sikseen. Ihana elämä sinulla, toivon jatkuvan pitkään. Parasta teille mollemmille. En kadehdi. Terveisiä elämänkumppanillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen ettei mitään muuta kuin kehuttavaa mutta jätän sikseen. Ihana elämä sinulla, toivon jatkuvan pitkään. Parasta teille mollemmille. En kadehdi. Terveisiä elämänkumppanillesi.

Tilanteemme ovat vaihdelleet. Oli vuosia jolloin oikeastaan kaikki muu paitsi talouden varmistaminen oli minun vastuullani. Koski osittain myös ns. miesten töitä joissa varhaiskypsä poikamme oli apuna. Mieheni työt olivat muualla.

Lopetettuaan rahan haalimisen mieheni kotiutui kokoaikaiseksi kotimieheksi joka aiheutti minulle totuttua enemmän ruokatarvikkeiden raahaamista, tiskaamista ilman konetta, siivoamista yms. Aloitin vakavahenkisen keskustelun joka kantoi hedelmää. Mieheni ymmärsi minun näkökantani.
        Joutessaan hän ryhtyi täyttämään päiviään yllä kuvaamillani toimilla. En liioitellut yhtään mutta jätin tarkoituksella kuvailematta edeltäneitä vuosia.

Oman episodinsa muodostivat mieheni suolistosyövän leikkaukset 67:n vuoden ikäisenä.
        Sairaalasta kotiutumisen jälkeen minä vaihdoin muutaman kerran viikossa hänen kyljessään 3kk avanneaukossa roikkuneen ulostepussin. Sen kiinnityspohja oli aina muovattava uudelleen.
        Tuon 3kk:n jälkeen avanne suljettiin ja sen seurauksena viikon verran olivat matot seinustoilla, lattioilla levällään sanomalehdet ja vessan ovi auki sekä valit päällä ympäri vuorokauden.
        Tuohon on nyt aikaa 9 vuotta jona aikana asiat ovat sujuneet aiemmin kuvaamallani tavalla. Mieheni haluaa todella tehdä elämäni mahdollisimman mukavaksi.
        Tuosta ei edes keskusteltu vaan asiat asettuivat uomiinsa.

Minä kutsuisin tapaamme aidoksi, omaehtoiseksi vastavuoroisuudeksi.

Kiitoksia toivotuksesta! Eräs laboratorion hoitaja kutsui miestäni hillittömäksi kuntoilijaksi. Se näkyy ja tuntuu kaikessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanteemme ovat vaihdelleet. Oli vuosia jolloin oikeastaan kaikki muu paitsi talouden varmistaminen oli minun vastuullani. Koski osittain myös ns. miesten töitä joissa varhaiskypsä poikamme oli apuna. Mieheni työt olivat muualla.

Lopetettuaan rahan haalimisen mieheni kotiutui kokoaikaiseksi kotimieheksi joka aiheutti minulle totuttua enemmän ruokatarvikkeiden raahaamista, tiskaamista ilman konetta, siivoamista yms. Aloitin vakavahenkisen keskustelun joka kantoi hedelmää. Mieheni ymmärsi minun näkökantani.
        Joutessaan hän ryhtyi täyttämään päiviään yllä kuvaamillani toimilla. En liioitellut yhtään mutta jätin tarkoituksella kuvailematta edeltäneitä vuosia.

Oman episodinsa muodostivat mieheni suolistosyövän leikkaukset 67:n vuoden ikäisenä.
        Sairaalasta kotiutumisen jälkeen minä vaihdoin muutaman kerran viikossa hänen kyljessään 3kk avanneaukossa roikkuneen ulostepussin. Sen kiinnityspohja oli aina muovattava uudelleen.
        Tuon 3kk:n jälkeen avanne suljettiin ja sen seurauksena viikon verran olivat matot seinustoilla, lattioilla levällään sanomalehdet ja vessan ovi auki sekä valit päällä ympäri vuorokauden.
        Tuohon on nyt aikaa 9 vuotta jona aikana asiat ovat sujuneet aiemmin kuvaamallani tavalla. Mieheni haluaa todella tehdä elämäni mahdollisimman mukavaksi.
        Tuosta ei edes keskusteltu vaan asiat asettuivat uomiinsa.

Minä kutsuisin tapaamme aidoksi, omaehtoiseksi vastavuoroisuudeksi.

Kiitoksia toivotuksesta! Eräs laboratorion hoitaja kutsui miestäni hillittömäksi kuntoilijaksi. Se näkyy ja tuntuu kaikessa.

Laiska Lassi, onko vaimosi vihdoin saanut netinkäyttöoikeuden, vai kirjoitteletko edelleen itse hänen puolestaan?

• Anonyymi

Lasseko kirjoittaa vaimonsa puolesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasseko kirjoittaa vaimonsa puolesta?

No kukapas muu, eihän sen muija osaa ees tekstaria saada aikaan.

• Anonyymi

alottajalle :

tykkäisin !

• Anonyymi

Olisihan "miehestä" hyvä apu vaikka mattoja piiskatessa! Homma onnistuu vaikka
        vuosirenkaita olisikin yli "sallitun" rajan.
        "Seurustelu upseerina"sade-,ja pakkas-plus pyryisellä säällä.
        Kyllä miehet ovat ihania, sopeutuvat hyvin kaikkiin tilanteisiin.

Mutta, mutta.......mistä tällaisia miehiä löytyisi!

• Anonyymi

Mitä vanhempi pukki, sen kovempi sarvi, sanotaan.
      Eipä taida kyyskymppiset naiset enää jaksaa kestävän miehen kanssa?

• Anonyymi

Tämä pissalle haiseva ei nyt ollenkaan ole intiimistä läheisyydestä kiinnostunut. Juoksee vain ja muutenkin ruumiillisia aktiviteetteja harjoittaa, mutta ei inttiimiä.

• Anonyymi

Eipä ole ainuttakaan kohdalle osunut, yleensä ollut tyyliin pisto kasto ja ravistus joten eipä enää kiinnosta. Tuttavani sanoin: vanhat ukot jaksaa vain kontata naisen yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole ainuttakaan kohdalle osunut, yleensä ollut tyyliin pisto kasto ja ravistus joten eipä enää kiinnosta. Tuttavani sanoin: vanhat ukot jaksaa vain kontata naisen yli.

Höh, pitää sitä saada edestä ja takaa.

• Anonyymi

Koira-asennon puolesta liputan, ei siinä ehdi kunnolla edes kissaa sanoa.

Tosin pitää olla siisti, puhtaudesta huolehtiva mies, jolla toimii, jolta itseltääkin tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira-asennon puolesta liputan, ei siinä ehdi kunnolla edes kissaa sanoa.

Tosin pitää olla siisti, puhtaudesta huolehtiva mies, jolla toimii, jolta itseltääkin tulee.

Entäs nivelrikkoiset. Jymähtävät niilleen. Lanssimiehet joutuisivat kuljettamaan lasarettiin ihmisennäköisen koiran. Sitten jäseniä oikomaan.
        Beng 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

;))

Pirre

• Anonyymi

alottajalle:

kaikkea kivaa ,
      oman kanssa,
      jos olis oma
      vanha oma kuoli,
      ei enään ole kivaa,

kivaa löytyy elämästä ja paljon,,,

• Anonyymi

Hups,miten onkaan?Olen samaamieltä,tosin eritavalla.Älä vähättele ikääsi.Minä vaan kysyn,miksi meille sopivanikäiset miehet ovat juoppoja? Kyllä se kiwa mies kelpaisi . Ja muukin kwa.Elämä on lyhyt ,älä vähättele myöskään miehiä.

• Anonyymi

En ehkä miehiä vähättele, mutta ei ole muutakaan kokemusta ”miehistä”, kuin vähättelevä.

• Anonyymi

En tee mitään miehellä mutta miehen kanssa kyllä!

Käydään yhdessä lenkillä, syömässä ja muiden pariskuntien kanssa mm. matkoilla. Toki kaikkea tuota voi tehdä ystävienkin kanssa ja niin teenkin mutta oman miehen kanssa se on kaikista mukavinta. Hän on myös ainoa, jonka kanssa harrastan seksiä ja pusuttelen.

No, täytyy myöntää, että mieheni tekee kaikki perinteiset miesten hommat, minun ei tarvitse puuttua niihin lainkaan.

• Anonyymi

Ei mullakaan miestä, mutt on tuo "Kipakka-täti" 70 :)

• Anonyymi

Ei mitään - aamuyöstä, hyvin levänneinä, haluaisivat vaikka mitä.
      Ei kuuskymppinen sellaista enää halua.

• Anonyymi

Nii, ei kai kuuskymppisillä naisilla ole miesten aamustodikseen verrattavia haluja.

• Anonyymi

Alottajalle

oltaisiin maailman parhaat kaverit,

mä nainen
      ja hän MIES isoilla kirjaimilla,

• Anonyymi

Kyllä minulla olisi miehelle "käyttöä" vaikka olen kohta 70-vuotias. Olisihan se kiva silitellä ja pitää hyvänä, saisi itsekin varmaan haleja ja silitystä. Ulkoilla olisi kivempi yhdessä kuin aina yksin ja olisi puheseuraa, tai ainakin seuraa, kotona ei olisi niin yksinäistä kun siellä kaksi eläisi. Aloitus on melkoista miehen aliarvostusta, johonka me naiset valitettavan usein sorrumme.

• Anonyymi

Tottakai on ”aliarvostusta”, koska ei ole miehistä muita kokemuksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai on ”aliarvostusta”, koska ei ole miehistä muita kokemuksia!

olisi kiva kuulla miehiltä millaisia kokemuksia heillä on sinusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisi kiva kuulla miehiltä millaisia kokemuksia heillä on sinusta!

En halua sitä heiltä kysyäkään, kun en heidän vastauksiaan arvosta, eikä niillä ole minulle mitään merkitystä.

En halua heitä nähdäkään🥶

• Anonyymi

Miten haluaisit nukkua miehen kanssa parisängyssä. Haluaisitko hänen olevan oikealla vai vasemmalla puolellasi?

• Anonyymi

Jatkaisin, alla vai päällä mieluummin?
        Oletko yleensä enempi aktiivi kuin passiivi.
        Voit kertoa anonyymisti enempi, jos tunnet tarvetta avautua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkaisin, alla vai päällä mieluummin?
        Oletko yleensä enempi aktiivi kuin passiivi.
        Voit kertoa anonyymisti enempi, jos tunnet tarvetta avautua.

Paras, sohvalla nainen miehen sylissä, molemmilla katse kohti televisiota.
        Päällä ei mitään. Niin helppoa, niin ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras, sohvalla nainen miehen sylissä, molemmilla katse kohti televisiota.
        Päällä ei mitään. Niin helppoa, niin ihanaa.

Siitäkö kirnuamaan ?

• Anonyymi

Toistaiseksi elän ilman konditionaalia. Mieheni on vielä hengissä ja voimissaan.
      Nämä eläkevuodet ovat sujuneet siten, että mieheni hoitaa ne asiat ja askareet jotka hän osaa paremmin tai minä en viitsi, tai en halua hoitaa.
      Ennen eläkeaikaa oli työnjakomme ilmeisen perinteinen. Minä hoidin talouden ja mies toi leivän pöytään.
      Läheisyys on vieläkin miellyttävää ja saan mielihyvää intiimimmästäkin kanssakäymisestä. Osa on sitä, että voin tuottaa miehelleni mielihyvää.
      Jos jään leskeksi niin minun on mahdotonta kuvitella ketään mieheni tilalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      118
      1568
    2. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1237
    3. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      35
      1237
    4. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      50
      1056
    5. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      61
      772
    6. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      721
    7. Tiedätkö että

Olet aika vetävä
      Ikävä
      28
      690
    8. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      56
      675
    9. Sosiaalinen lainalaisuus.

Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol
      Sinkut
      137
      670
    10. Hei, huomenta

Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️
      Ikävä
      65
      610
    Aihe