Hellää kielihoitoa kokemattomalle!

Anonyymi

Täällä aikuinen 45v. terve, rauhallinen, mukava ja ennen kaikkea turvallinen suomalainen mies, joka haluaisi antaa hellästi kielihoitoa sitä aiemmin kokemattomalle naiselle.
Ei siis tarvitse olla neitsyt mutta jos et ennen ole saanut suuseksiä niin kirjoita nimimerkin mukaiseen luukku postiin ja keskustellaan lisää... Toki voit myös kirjoittaa vaikka neitsytkin olisit! Kaikestahan voi aina keskustella!!
Ja Tampereen seudulla vaikutan.

12

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ps. Ja tuo nimimerkki siis anonyymi ja normaalit luukkupostin määreet perään...
      Rohkeasti vaan halukkailta yhteyksiä!

    • Tota. Mihin tuo sinun kuvitelmasi siitä terveydestäsi perustuu?
      Kaikki kuvittelevat olevansa terveitä, jos on puhtaan klamydia testin saanut.
      Sen sijaan herpestä ja hpv- viruksia kantaa 85% väestöstä.
      Jos et ole koskaan eläissäs harrastanut suojaamatonta seksiä ei neitseellisien naisien kanssa, niin tuo sun terveys voi olla mahdollista.
      Muussa tapauksessa hyvin epätodennäköistä.

      • Anonyymi

        Ja siitä suuseksistä tarttuu myös sukupuolitaudit ei voi olla noin tyhmå jos ei tuota tajua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siitä suuseksistä tarttuu myös sukupuolitaudit ei voi olla noin tyhmå jos ei tuota tajua

        Jep. Veikkaan ettei ole nielustaan otattanut ensimmäistäkään näytettä koskaan, ikinä, eikä milloinkaan..
        Erilaisia sp- tauteihin luettavia tarttuvia viruksia on yli puolen sataa..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Jep. Veikkaan ettei ole nielustaan otattanut ensimmäistäkään näytettä koskaan, ikinä, eikä milloinkaan..
        Erilaisia sp- tauteihin luettavia tarttuvia viruksia on yli puolen sataa..

        Ja millähän te voitte tietää mitä testejä kukakin on otattanut tai ei? Ette niin yhtään millään.
        Ja siksi toiseksi suuseksiin on saatavilla suojia kun ette urpot tunnu olevan sellaisesta perillä.

        Näitä onnettomia luuseri huutelijoita täällä tuntuu riittävän loputtomiin. Se on nykyään niin helppoa, ikävä kyllä. Tosin luuseri ei luuserista muuksi muutu vaikka kuinka huutelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siitä suuseksistä tarttuu myös sukupuolitaudit ei voi olla noin tyhmå jos ei tuota tajua

        Jokainen aikuinen suomalainen tietää kuinka sukupuolitaudit tarttuvat, useimmat osaavat lisäksi suomenkielen, tyhmå.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen aikuinen suomalainen tietää kuinka sukupuolitaudit tarttuvat, useimmat osaavat lisäksi suomenkielen, tyhmå.

        Ei tiedä.. Siitä mitä parhain todiste on murheelliset ja monenkirjavat sp- tauti tilastot..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei tiedä.. Siitä mitä parhain todiste on murheelliset ja monenkirjavat sp- tauti tilastot..

        Ongelma ei ole niinkään tietämättömyys vaan ihmisen taipumus toimia omien motiiviensa mukaisesti tiedosta piittaamatta tässäkin asiassa.
        Luonteensa mukaan joku ottaa enemmän riskejä, toinen harkitummin, sinä taas edustat toista ääripäätä neitsyinesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma ei ole niinkään tietämättömyys vaan ihmisen taipumus toimia omien motiiviensa mukaisesti tiedosta piittaamatta tässäkin asiassa.
        Luonteensa mukaan joku ottaa enemmän riskejä, toinen harkitummin, sinä taas edustat toista ääripäätä neitsyinesi.

        Välinpitämättömyys on vieläkin inhottavampaa kuin tietämättömyys.
        - Jos nämä ihmiset eivät välitä edes itsestään, niin mitä he ovatkaan valmiita tekemään muille ihmisille? Ehkä jopa tarkoituksella levittävät tautejaan.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Välinpitämättömyys on vieläkin inhottavampaa kuin tietämättömyys.
        - Jos nämä ihmiset eivät välitä edes itsestään, niin mitä he ovatkaan valmiita tekemään muille ihmisille? Ehkä jopa tarkoituksella levittävät tautejaan.

        Riskinsietokyky on ihan muuta kuin pahantahtoisuus. Jos kaikki olisivat yhtä kyvyttömiä ottamaan riskejä kuin sinä, ihminen olisi kadonnut maan päältä ajat sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riskinsietokyky on ihan muuta kuin pahantahtoisuus. Jos kaikki olisivat yhtä kyvyttömiä ottamaan riskejä kuin sinä, ihminen olisi kadonnut maan päältä ajat sitten.

        Ei voida puhua ns. Riskin ottamisesta kun elämme postapocalyptisessä maailmassa, missä 85% väestöstä on jo saastunut, eli kantaa useampiakin sp-tauteihin luettavia viruksia.
        En nyt näe, että voidaan puhua riskin ottamisesta kun se taudin saaminen näiltä ihmisiltä on käytännössä 100% varmaa.
        Se on paremminkin tietoinen itse tuho kuin riskin otto.

        Se on jokaisen oma valinta haluaako sairastua syöpää aiheuttaviin hpv- viruksiin tai herpes viruksiin..
        Välttyäkseen näiltä on elettävä kurinalaisesti tietyn koodin mukaan.
        99.99% ihmisistä ei ole siihen.


      • blade83 kirjoitti:

        Ei voida puhua ns. Riskin ottamisesta kun elämme postapocalyptisessä maailmassa, missä 85% väestöstä on jo saastunut, eli kantaa useampiakin sp-tauteihin luettavia viruksia.
        En nyt näe, että voidaan puhua riskin ottamisesta kun se taudin saaminen näiltä ihmisiltä on käytännössä 100% varmaa.
        Se on paremminkin tietoinen itse tuho kuin riskin otto.

        Se on jokaisen oma valinta haluaako sairastua syöpää aiheuttaviin hpv- viruksiin tai herpes viruksiin..
        Välttyäkseen näiltä on elettävä kurinalaisesti tietyn koodin mukaan.
        99.99% ihmisistä ei ole siihen.

        Ärsyttävää: yhdyssanoja. Riskinotto ja itsetuho.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe