Sisäännnnnnn

Anonyymi

Onks teidän pilluun kustu tai ootteks kussu pilluun? Siis seksin aikana, kova muna pillussa?

15

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi seurata paha tulehdus.
      Mutta pari sentti taemmas voi.
      Tosin jäykällä munalla kuseminen ei ole mikään helppo homma.

• Anonyymi

Ei ole tullut kokeiltua kusta pilluun tai perseeseen. Eräs nainen sai kumminkin innostumaan minun opettelemaan kusemaan, vaikka muna seisoo. Treenasin sitä niin, että runkkasin munan pystyyn kuselle mennessä ja ruikin menemään. Palkkiona ahkerasta opettelusta olisi saada kusta naisen päälle ja viimeiset muutamat ruiskaukset suuhun... voisihan tuota kokeilla kusta perseeseen...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tullut kokeiltua kusta pilluun tai perseeseen. Eräs nainen sai kumminkin innostumaan minun opettelemaan kusemaan, vaikka muna seisoo. Treenasin sitä niin, että runkkasin munan pystyyn kuselle mennessä ja ruikin menemään. Palkkiona ahkerasta opettelusta olisi saada kusta naisen päälle ja viimeiset muutamat ruiskaukset suuhun... voisihan tuota kokeilla kusta perseeseen...

Mielelläni auttan:)

• tvanna kirjoitti:

autan :)

• Anonyymi
        tvanna kirjoitti:

Uh, olisipa kiihottava ajatus kokeilla tuollaista. Ensin panna perse liukkaaksi ja sitten kusta perään ja naida vielä mällit sinne...

Oletko tehnyt? Miten muuten pissaleikit? Otatko suihkuja vastaan ja annatko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uh, olisipa kiihottava ajatus kokeilla tuollaista. Ensin panna perse liukkaaksi ja sitten kusta perään ja naida vielä mällit sinne...

Haluaisiko t anna kusta suuhun. Mistä päin olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisiko t anna kusta suuhun. Mistä päin olet

Ja tietenkin myös päin vastoin suuhun ja ruikkien suu auki lista suuhun .

• Anonyymi kirjoitti:

sekä että

• Anonyymi

Ei ole mies eikä mikään jollei pysty seistenkin kusemaan ja sunkaltaisella luuserillahan ei ees seisokaan

• Pissa leikit on aina kiihottavia.. varsinki nuorten naisten kanssa ;)

• Anonyymi

Millaisia leikkejä olet harrastanut. Genre minulle täysin tuntematon, mutta ajatuksen tasolla kiinnostaa.

• Anonyymi

Tekisi kyllä mieli kokeilla. Samoin myös perseeseen.

• Itse olen sekä ottanu että antanu monella tavalla. Yleensä on tarvittu kylppäriä. Juu On siinä oma viehätyksensä.. varsinki kun tietää että niin moni pitää sitä epäsopivana ;)

• Perseeseen kuseminen on tosi kiihottavaa, mut se kyllä toimii vähän samoin kuin peräruiske.. Eli saa kyllä suolen tyhjenee kunnolla. Kiva jos ei haittaa ;)

• Anonyymi

Oletko syntynyt 05?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1666
    2. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      89
      1218
    3. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1155
    4. Hyvää iltaa miehelle

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      159
      950
    5. Lapulais poika.

Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      11
      730
    6. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      18
      680
    7. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      50
      641
    8. Haluaisin kertoa sulle

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      46
      618
    9. Sofia ei tee enää lomareissuja

Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      551
    Aihe